وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

کاریکاتوریست عرب، با نوشتن این فتوا از قول یک عالم وهابی، چاه‏های نفت کشورهای عربی را به شکل زنان سیاهپوشی ترسیم کرده است که آمریکا در حال خوردن شیر آنها ـ به شکل غیر مستقیم و از شیشه ـ است تا به آنها محرم شود و پا به منزل آنان بگذارد.ابنا




نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز یکشنبه جسد رادنی کینگ مرد سیاهپوستی که برخورد وحشیانه پلیس لس آنجلس با وی به نا آرامی های ۲۰ سال قبل در آن شهر دامن زد در منزلش پیدا شد. خبری که به سرعت تبدیل به تیتر یک رسانه های خبری در آمریکا شد. خبر کشته شدن مشکوک رادنی کینگ بهانه ای شد برای تهیه گزارشی از خشونت گسترده پلیس در آمریکا.

به گزارش خبرگزاری مهر جسد رادنی کینگ 47 ساله در حالی در قعر یک استخر پیدا شد که 20 سال پیش تر و  در شب سوم مارس 1992 در شهر لس آنجلس آمریکا حمله وحشیانه پلیس به وی سر آغاز یکی از بزرگ ترین شورش های داخلی در آمریکا شد.

ادامه مطلب +عکس

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این کشیش کاتولیک که اکنون از مقام خود برکنار شده، پنجشنبه گذشته به علت استخدام یک قاتل اجاره ای برای از بین بردن پسری که او را متهم به سوءاستفاده جنسی کرده بود، توسط دادگاه گتاهکار شناخته شد ."جان فیالا " کشیش 53 ساله، هنگامی که هیات منصفه دادگاه دالاس، به علت استخدام یک قاتل اجاره ای برای قتل پسری که او را به سوءاستفاده جنسی متهم کرده بود، او را گناهکار تشخیص داد هیچ واکنشی از خود نشان نداد.


مجوز کشتن مسلمانان را می دهند و بعد می گویند بیا اعتراف کن که مسیح را به خاطر جبران

گناهان ما مثل( نعوذبالله) بز کشتند

عکسهای اعتراف مسیحیان در ادامه..

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس شورای عالی مجلس وحدت مسلمین پاکستان شعبه قم گفت: تروریست‌ها به کشتار گسترده شیعیان روی آورده‌اند‌ اما رسانه‌های جهان سکوت معناداری در این خصوص دارند.


روایتی تازه از جنایت فجیع علیه شیعیان پاکستانبه گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام شیخ غلام محمد فخرالدین در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در قم برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست، نمایان ساختن ظلم و ستمی است که بر شیعیان پاکستان روا داشته می‌شود.

وی با اشاره به سخن آیت الله مکارم شیرازی در خصوص معنادار بودن سکوت جهانیان در برابر کشتار شیعیان پاکستان افزود: شیعیان این کشور در نهایت مظلومیت به شهادت می‌رسند اما رسانه‌های جهان در این خصوص سکوت کرده‌اند.

..ادامه مطلب را کلیک کنید18سال به بالا


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 

تریبون مستضعفین: خلاصه‌ای از سخنرانی سهیل کریمی در مورد وضعیت کنونی مقاومت اسلامی و انقلابیون «پاراچنار» و «ترکیه»

 

تنهایی پاراچنار سند شرمندگی ماستسهیل کریمی، روزنامه نگار و مستندساز ایرانی است که یک دوره نیز اسیر نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق بوده است. وی که اخیرا برای ساخت فیلم مستند به شهرهای مختلف ترکیه و پاراچنار پاکستان سفر کرده بود پنج شنبه ۲۰ آبان ۸۹ در دفتر جنبش عدالتخواه دانشجویی به ارائه گزارشی از وضعیت کنونی آرمان‌خواهان پاراچنار و ترکیه پرداخت. آن چه می خوانید خلاصه ی این جلسه ی طولانی است.

ادامه مطلب را کلیک کنیدعکس

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سه سال است که شيعيان پاراچنار در در گير جنگي نابرابر و رويارو با طالبان و وهابيون هستند.اين تصويري اختصاصي از خط مقدم در جبهه جنگ تحميلي پاراچنار و پاسداران پاراچناري است

گروه جهاد و مقاومت مشرق- سه سال است که شيعيان پاراچنار ( مرکز فرمانداري «کوروم» در ايالت «سرحد » پاکستان) در در گير جنگي نابرابر و رويارو با طالبان و وهابيون هستند. جالب است بدانيد که خود پاراچناري ها به اين جنگ ، لقب « جنگ تحميلي » داده اند و فرماندهان جنگي خود را « پاسدار » مي نامند. عکس زير به صورت اختصاصي از طرف سهيل کريمي در اختيار مشرق قرار گرفته است و او را در خط مقدم جبهه جنگ تحميلي پاراچنار ، در کنار پاسداران پاراچناري نشان مي دهد:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عالم شیعه پاکستانی و امام موقت مسجد "نور ایمان" واقع در منطقه "ناظم ایمان" شهر کراچی بر اثر حمله تروریست های سپاه صحابه به شهادت رسید.


شهادت یک روحانی شیعه در کراچی پاکستان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «حجت الاسلام مولانا غلام محمد امینی» عالم شیعه پاکستانی و امام جماعت موقت مسجد "نور ایمان"، "ناظم آباد" کراچی بر اثر تیر اندازی تروریست های گروهک منحله سپاه صحابه به شهادت رسید.

مولانا غلام محمد امینی 52 ساله روز گذشته بعد از نماز مغرب و عشا از مسجد نور ایمان به قصد مراجعت به منزل از مسجد نور ایمان خارج شد و پس از آن در مقابل مسجد هدف تیر اندازی تروریست های گروهک منحله قرار گرفت و بر اثر اصابت دو گلوله به شهادت رسید.

 

 

قبل از این فرزند امام جماعت این مسجد، علامه میرزا یوسف حسین نیز در همین مکان هدف حمله تروریست های مسلح قرار گرفته و شهید شده بود و گفته می شود که ناظم آباد بیش از دیگر مناطق شهر کراچی شاهد حملات تروریست ها بوده و تاکنون حتی یک تروریست هم در دام قانون گرفتار نشده است.

 

نیروهای دولتی بعد از این حمله طبق معمول منطقه را محاصره کردند و جنازه شهید را به بیمارستان منتقل کردند و مقامات دولتی هم بیانیه های محکومیت صادر کردند


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بهائیت و سیاست

ردیف نام کتاب نویسنده موضوع
1 جایگاه بهاییان در پایگاه نژاد پرستان دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران بهاییت و نژاد پرستی
2 پیر استعمار محسن فیض ارتباط بهائیت با انگلیس و اسرائیل
3 مناسبات مانكجي هاتريا با بهایيان موسي فقيه حقاني بهاییت و سرویس اطلاعاتی انگلیس
4 پرنس دالگورکی مرتضی احمد آخوندی نقش سیاسی رهبران بهایی
5 خاطرات کینیاز دالگورکی ....... گوشه های فاش نشده از تاریخ بهاییان به روایت دالگورکی

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دیوان پادشاهی سعودی اعلام کرد شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد سعودی درگذشت.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از العربیه، او ولیعهد ، معاون رئیس هیئت دولت و وزیر کشور سعودی نیز بود و سن او هنگام مرگ 78 سال بود. شاهزاده نایف برای 36 سال وزیر کشور بود و از عوامل اصلی کشتار حجاج ایرانی در سال 66 به حساب می آید.



شاهزاده نایف از 27 مارس 2009 به سمت معاون رئیس دولت منصوب شد و از سال 1975 وزارت کشور سعودی را برعهده داشت.

خالد المطرفی گزارشگر العربیه در سعودی تاکید کرد خبر درگذشت شاهزاده نایف بن عبدالعزیز بلافاصله و بدون تاخیر از سوی دیوان پادشاهی اعلام شد.

او تاکید کرد بر اساس آداب و سنن اسلامی مراسم نماز میت و خاکسپاری وی برگزار می شود.

عکس کشتار حجاج در ادامه ...........

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بطوري كه در كتب اصلي زردشت ديده ميشود و او معتقد بوده كه پيوسته دو نيروي متضاد خير و شر يا نور و ظلمت بنام اهورا مزدا يا يزدان منبع روشنائي و دانش وسيع و ديگري بنام اهريمن منشاجهل و تاريكي و فساد دائما در نزاع هستند تا زماني كه سوشيانس يعني نجات دهنده دنيا ظهور كند و ظلم و شر و بدي بكلي از جهان ريشه كن شود.موضوع تقابل نور و ظلمت در اسلام تقابل حق و باطل است نه خالق خير و شر مانند تقابل موسي و فرعون و ابراهيم و نمرود و پيغمبر و ابوجهل  و....از اين گفتار فهميده ميشود كه زردشت خدا پرست بوده و بظهور مهدي موعود اگاه بوده و خبر داده ولي پيروان زردشت اين مطلب را شاخ برگي داده اند و در انتظار مهدي موعود خود ميباشند.

 

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

شاید اگر این زن و کودکش مسلمان نبودند و یک طرف ماجرا هم رژیم جنایتکار صهیونیستی نبود، بسیاری از مردم دنیا همچون آنچه درباره زن و کودک ژاپنی دیدند و شنیدند درباره این تصویر دردناک و آنچه بر آنان گذشته است هم می فهمیدند.

 

به گزارش ظهور، معیارها و سیاست های دوگانه رسانه های غربی در عرصه سیاست که پیگیری منافع سردمدارانشان است، عجیب نیست اما به نظر می رسد رویکرد دوگانه آنان در موضوعات و وقایع انسانی و اخلاقی غیرمنتظره باشد.

به عنوان نمونه چندی پیش و در جریان سونامی ژاپن عکسی از یک زن که به همراه دخترش زیر آوارهای این فاجعه مدفون شده بود، تا روزها سوژه خبری رسانه های غربی و بسیاری دیگر از رسانه ها بود.

                               بقیه در ادامه مطلب......

ادامه مطلب را کلیک کنید

 


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

.به گزارش شیعه آنلاین، هیچ یک از مسئولان سعودی حتی در وزارت آموزش و پرورش کشور وهابی عربستان نمی‌تواند انکار کند که متون درسی دانش آموزان این کشور مملو از متون و عباراتی تحریک کننده بر علیه شیعیان و مسلمانان غیر وهابی است. مقامات ارشد سعودی طی چند سال اخیر و به ویژه پس از ضربه خوردن از شبکه تروریستی القاعده که ساخته و پرداخته خودشان بوده، رسما اعلام کردند که خواهان مبارزه جدی با اندیشه‌های افراطی هستند، اما متأسفانه با نگاهی گذرا به متون کتب درسی فعلی این دانش آموزان، به راحتی می‌توان فهمید این کتب همچنان پر از عبارات ضدشیعی و تحریک کننده است و می‌تواند هر یک از این دانش آموزان را  در آینده به یکی از تروریست ‌های القاعده تبدیل کند

در اینجا برای نمونه به کتاب تاریخ سال سوم راهنمایی این دانش آموزان اشاره می‌کنیم. در برگه امتحانی که سوالات آن از این کتاب تاریخ استخراج شده و برای امتحان دادن در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است، پرسشی مطرح شده که فتنه انگیز بوده و احساسات ضدشیعی دانش آموزان وهابی را برمی انگیزد و آنان را از همان سنین کودکی و نوجوانی افرادی ضدشیعی تربیت می‌کنند

در سال این امتحان از زبان یکی از حکام قدیمی عربستان چنین نوشته است: "من از حاکمان اولیه دولت عربستان سعودی هستم، وارد شهر کربلا شدم و حرم منتسب به حسین بن علی (رضی الله عنه) را خراب کردم، به همین دلیل شیعیان مرا کشتند". در مقابل این جمله، دانش آموزان باید نام این حاکم عربستان را در جای خالی پر کنند و به اصطلاح به این پرسش امتحانی پاسخ دهند.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 
اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که شیخ «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی اعظم عربستان سعودی با صدور فتوایی روزه گرفتن برای افرادی که به بیماری قند مبتلا هستند را غیر ضروری دانست.

مفتی اعظم سعودی در این فتوای خود گفته: افرادی که به بیماری قند مبتلا هستند، از روزه گرفتن معاف خواهند بود زیرا این بیماران به دلیل بیماری که دارند، به شدت تشنه می شوند و تشنگی شدید آنان را از ادامه فعالیت باز می دارد از همین رو این افراد می توانند روزه نگیرند.

بقیه مطلب +عکس در ادامه.......

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اگر چه انشقاق شیعه و سنی به تاریخ صدر اسلام و مسئله جانشینی پیامبر (ص) باز می گردد، ولی ابن تیمیه نیز در این جریان نقش مهمی ایفا كرد (1328 و 1263. ت). وی پیشگام جدلیون سنی بود و اعتقادات شیعی را به شیوه ای نظام مند و با شدت تمام مورد انتقاد قرار داد.
علمای وهابی با الهام از آثار ابن تیمیه شیوه وی را در اهانت و توهین به شیعیان در پیش گرفتند.
بواسطه تبعیت وهابیون از شیوه جدلی ابن تیمیه، انشقاق و اختلاف مردم عربستان و بطور كلی مسلمین جهان عمیق تر شد. در دهه 1950 و 1960 با تلاش علمای برجسته اهل تسنن و شیعه اختلاف شیعه و سنی كمرنگ تر شد و در این رابطه مجموعه نشست هایی در قاهره برگزار شد، در حالی كه علمای وهابی موضع گیری اهل سنت و شیعیان برای مصالحه و سازش را بشدت موردحمله قرار دادند. برخی از علما وهابیت را به عنوان عامل اصلی انشقاق واختلاف در جامعه اسلامی برمی شمارند.
برخی دیگر این فرقه راتهدیدی برای اتحاد ملی

 

 


ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

متنی که در پایین می خوانید نمونه ای است از هزار جنایت بهائیان در گوشه و کنار دنیا که از زبان مادر ستمدیده و البته ساده و پاک ایرانی است که اینچنین اسیر توطئه و ظاهر فریبنده بهائیان گردیده و در ادامه آن ، اینچنین مورد حمایت بیت العدل قرار گرفته است آیا براستی بهتر نبوده است بیت العدل به بیت الخلأ ( همان توالت خودمان ) تغییر می کرد قضاوت امر با خودتان !

عکس بعضی شهدایی که بدست بهائیان خبیث به شهادت رسیده اند

اصل جنایت و شرح ماجرا در ادامه ........

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

كوردلان وهابي با فتواي تكفير شيعيان به پيروان خود اينگونه القا مي كنند كه چنانچه شما هفت شيعه را بكشيد بدون حساب و كتاب وارد بهشت ميشويد و ميهمان رسول الله خواهيد بود!! اين تصوير يك تروريست وهابي است كه قبل از اقدام به انفجار كمربند انفجاري توسط نيروهاي امنيتي عراق دستگير گرديد.(اقتباس شده از موسسه ي تحقیقاتی حضرت ولی عصرعج)

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

موضوع مهدي موعود امريست كه از دير زمان پيروان اديان اسماني به ان ايمان داشته و در انتظار او بوده اند و اين موضوع در تورات و انجيل و كتابهاي مذهبي و هندوان و مصريان قديم و زردشت و تمام فرق اسلامي مورد بحث بوده و تذكر داده شده است و كتابها در اين باره نوشته شده ولي انچه مسلم است در اين خصوص دين مقدس اسلام ملت شيعه واهل سنت و جماعت بيش از ساير مذاهب بحث نموده اند و همه گفته اند كه نجات دهنده  و مصلح جهان روزي خواهد امد و جهان را پر از عدل و داد خواهد كرد و اين مهدي موعود و مصلح جهان از دودمان پيغمبر اسلام صلي الله است و در هر مذهب ملتي از وي بنامي تعبير شده است.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شب شده بود، شب شده بود اما

حسنک خانه نیومده بود

حسنک مدتهای زیادیست که به خانه نمی آید

او به شهر رفته و شلوارجین و تی شرت تنگ به تن میکند

او هر روز صبح بجای غذا دادن به حیوانات به موهای خود ژل میزند

موهای حسنک دیگر مثل پشم گوسفند نیست

چون او به موهای خود تافت میزند

دیروز که حسنک با کبری چت میکرد

کبری گفت تصمیم بزرگی گرفته است

کبری گفت که تصمیم گرفته او را رها کند و دیگر با او چت نکند

چون او با پتروس چت میکرد

پتروس همیشه پای کامپیوترش نشسته و چت میکند

روزی پتروس دید که سد سوراخ شده اما انگشت او درد میکرد چون زیاد چت کرده بود

او نمیدانست که سد تا چند لحظه ای دیگر میشکند و از این رو در حال چت کردن غرق شد

برای مراسم تدفین او کبری تصمیم گرفت با قطار به آنجا برود

اما کوه روی ریل ریزش کرده بود

ریزعلی دید که کوه ریزش کرده اما حوصله نداشت

ریزعلی سردش بود و نمیخواست لباسش را درآورد

ریزعلی چراغ قوه داشت اما حوصله دردسر نداشت

قطار به سنگها برخورد کرد و منفجر شد

کبری و مسافران قطار مردند اما ریزعلی بدون توجه به خانه رفت

خانه مثله همیشه سوت و کور بود

الان چندین سال است که کوکب خانوم همسر ریزعلی میهمان ناخوانده ندارد

او حتی میهمان خوانده هم ندارداو اصلاً حوصله میهمان ندارد

او در خانه تخم مرغ و پنیر داشت اما گوشت نداشت

او آخرین بار که گوشت قرمز خرید چوپان دروغگو به او گوشت خر فروخت

اما او از چوپان دروغگو هم گله ندارد

چون دنیای ما زیاد چوپان دروغگو دارد



نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این گلوله‌ها که از دست ناپاکان بر سینهٔ پاک تو نشسته، کمند زلف یار بود و تو را به فراسوی هستی، به دیدار معشوق برد
آرام بگیر.... فرزندم

این گلوله‌ها که از دست ناپاکان بر سینهٔ پاک تو نشسته، کمند زلف یار بود

بقیه عکسها و لالایی در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک فرد وابسته به منافقین که در روز دوشنبه 2 اسفند 89 یعنی حدود 2سال پیش  به همراه مقادیری مواد آتش‌زا دستگیر شد. در اظهارات اولیه خود اعتراف کرد که با الهام از دستورالعمل «مدل آرژانتینی» محسن سازگارا که شعارش «تجمع حداقلی – خشونت حداکثری» که در رادیو صدای آمریکا ترویج می‌شود، دست به این اقدامی زده است.



نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آیا تا به حال دقت کرده اید: ۱- علامت های موجود در نقشه گوگل چقدر شبیه به چشم جهان بین (علامت تک چشم منتسب به شیطان) است. ۲- دوربین های گوگل سعی می کنند همه جا را رصد کنند، اما تصاویر برخی از کشور ها (مانند رژیم اشغالگر قدس) را نمایش نمی دهد. ۳- چه [...]

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

مسیح رحمانی از مبلغان برزگ بهائیت در منطقه بشرویه مشهد (که از بهائیت باز گشته است)می گوید:
… مردم غیر یهودی از همان آغاز جوانی به وسیله عوامل ما بی بند و بار و بدون اخلاق بار می آیند. عوامل ما عبارتند از معلمان سرخانه، خدمتکاران، منشیها و زنانی که در خانه های ثروتمندان بچه داری می کنند.
به کمک زنان یهودی، مردان غیر یهودی را در عشرتکده ها و محل های عیاشی به فساد اخلاقی می کشانیم و آنها را از جاده عفت و پاکدامنی منحرف میسازیم. من این جامعه را که به دست زنها به فساد کشانده می شود، جامعه زنان نام میدهم؛ زیرا در فساد و تجمل پرستی دنباله روی دیگرانند.
پانوشت:
1. پروتکلهای یهود برای تسخیر جهان، ترجمه دکتر محسن پور، ص ۲۱ و ۲۲.

منبع: پایگاه جامع شناخت بهائیت

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از رجا نیوز، به فتوای این دو مفتی خبیث هزاران نفر از شیعیان در کشورهای مختلف به شهادت رسیده اند.

یک حکایت زیبا از ضایع شدن بن باز در برابر استدلال زیبای مرحوم حکیم مرحوم آیه الله العظمى سید محسن حکیم قدس سره که مرجع شیعیان و زعیم حوزه علمیه نجف بود، در سفرى که به عربستان داشت، در جلسه باى با بن باز بزرگ مفتى وهابیت آن روز آن کشور عربستان که از دو چشم نابینا بود، مواجه شد. بن باز ظاهرا به دیدن آقاى حکیم رفته بود ولى در واقع قصد داشت با ایشان جدال کند و افکار وهابیگرى خود را مطرح نماید.

در این جلسه بن باز از آیه الله حکیم پرسید: شما شیعیان چرا به ظواهر قرآن عمل نمى کنید؟ آیه الله حکیم در جواب گفتند: این دیدار جاى چنین صحبت هایى نیست، بگذارید به احوالپرسى برگزار شود. بن باز سماجت کرده و خواستار دریافت جواب شد.

آیه الله حکیم ناچار به بن باز گفتند: اگر قرار باشد به ظاهر قرآن تکیه کنیم و همان را معیار عمل به آن قرار دهیم، باید معتقد شویم که شما به جهنم خواهید رفت! بن باز، با تعجب پرسید چرا؟ آیه الله حکیم گفتند: چون قرآن مى فرماید: و من کان فى هذه أعمى فهو فى الآخره أعمى و أضلّ سبیلا (سوره اسراء، آیه 72 ((کسى که در این جهان (از دیدن چهره حق) نابینا باشد، در جهان آخرت هم نابینا و گمراه تر خواهد بود)) و شما که از دو چشم نابینا هستید، طبق ظاهر این آیه باید در آخرت هم نابینا باشید و در زمره گمراهان که اهل جهنمند، قرار بگیرید.

بنابراین ظاهر بسیارى از آیات قرآن مقصود نیست ! بن باز گفته بود اگر قرار است حضرت علی چشمهایم را شفا دهد اصلا نمی خواهم این چشم ها بینا شود. این قدر بغض اهل بیت در دل این مفتیان وهابیت هست و ببینید خدا به چه روز آنها را انداخته. همین بن باز گفته بود افتخارم این است که ۴۰سال در مدینه مسجدالنبی نمازخوندم ولی هنوز به پیامبر سلام نداده ام... بینندگان عزیز با دیدن عکس دو مفتی عربستان چه حسی به شما دست داد نظر بدهید...

حالا عکسهای رهبران شیعیان قضاوت با شما

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 158 159 160 161 162 ... 170 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com