وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

هنرمند سوری برای ابراز تشکر و قدردانی از فداکاری و از خودگذشتگی ارتش این کشور بر پوتین سرباز سوری بوسه زد.
خبرگزاری فارس: بوسه هنرمند سوری بر پوتین سرباز وطن+عکس
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، گروهی از شخصیت‌های سرشناس و معروف سوری که در میان آنها هنرمندان و پژوهشگرانی از این کشور مشاهده می‌شدند، ضمن سفر به جنوب استان «ادلب» در شمال غربی سوریه از پایگاه نظامی «مسطومه» و بسیاری از نقاط ارتش در این منطقه بازدید کردند.

این هنرمندان و پژوهشگران سوری هدف از سفر خود را رساندن پیام حمایت و پشتیبانی خود از تک تک سربازانی بیان کردند که در خط اول جبهه‌های نبرد و درگیری در حال مبارزه با گروه‌های تروریستی هستند.

بقیه در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:ارتش عربی سوریه,مقاومت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه انقلاب نیوز،سایت فرهنگ نیوز نوشت: «لَهُمْ مِنْ جَهَنَّمَ مِهادٌ وَ مِنْ فَوْقِهِمْ غَواشٍ وَ کذلِک نَجْزِی الظَّالِمینَ» برای آنان بستری از دوزخ و برفرازشان پوشش هایی از آتش است و ما این گونه ستمکاران را پاداش می دهیم. سوره اعراف آیه 46.

28 آوریل 1937 نوزادی در یکی از مناطق قبائلی عراق واقع در روستای العوجه تکریت در خانواده ای چوپان دیده به جهان گشود، نوزادی که در آینده نقش بی بدیلی در کشورش و منطقه خاورمیانه ایفا نموده و به یکی از دیکتاتورترین و خون خوار ترین جلادان تاریخ بدل شد. صدام الحسین عبدالمجید التکریتی در حد فاصل سال های 1979 تا 2003  به عنوان رئیس جمهور عراق به فعالیت پرداخته و به گونه ای مستقیم و غیر مستقیم در تمامی رخدادهای منطقه خاورمیانه موثر بوده است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:دیکتاتور,صدام,جانی,حیوان,وحشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دوست نداشتم این گفتگو را با شما انجام بدهم چون اصلا دلم نمی‎خواست که این موضوع اینقدر پخش بشود و ادامه پیدا کند. ولی اصرار شما و اینکه دیدم این قضیه بین ایرانی‎های کانادا خیلی پیچیده، مجبورم کرد تا این گفتگو را داشته باشم.»

صراط: بیش از یکسال است که سری جدید مسابقه «بفرمائید شام» از شبکه ماهواره‏‎ای "من‎وتو" (manoto) پخش نشده است.

تعرض عوامل تلویزیون من‌و‌تو به زن متأهل! +عکس 

توقف این برنامه پس از تعطیلی "آکادمی گوگوش" بسیار عجیب بود، چرا که بفرمائید شام پس از برنامه یادشده جزو مهمترین پروژه‎های این تلویزیون لندنی به حساب می‌آمد.
اما اخبار واصله از کانادا، دلیل توقف یکباره سری جدید بفرمائید شام را -که گفته می‎شود قرار است در کانادا فیلمبرداری شود- بیشتر روشن می‌کنند.
بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:من و تو,ضدانقلاب,تجاوز جنسی,دشمنان , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، دستیار ویژه رئیس جمهور و مشاور دکتر روحانی در امور اقوام و اقلیت ها که به نمایندگی از دولت به شهرسشان های جنوبی فارس رفته است، صبح امروز در جمع مردم گراش حاضر شد. در این جلسه بعد از گذشت دقایقی از سخنرانی، علی یونسی با اعتراض برخی از شرکت کنندگان در جلسه مواجه شد.
سایت صحبت نو نوشت: یونسی که بعد از ابلاغ سلام رئیس دولت یازدهم به مردم گراش می خواست به توضیح درخصوص سخنان چند روز قبل رئیس جمهور در جمع فرماندهان نیروی انتظامی بپردازد، گفت: رییس جمهور گفتند پلیس مجری قانون است نه مجری اسلام، این عبارت ممکن است برای بعضی ها سنگین باشد و سوءتفاهم ایجاد کند. اما توضیح این جمله رییس جمهور این است که وظایف در کشور تقسیم شده و خود رییس جمهور به عنوان رییس جمهور و نه به عنوان یک روحانی مجری اسلام نیست، بلکه مجری قانون اساسی است.

یونسی افزود: رئیس جمهور قسم خورده که به قانون اساسی پایبند باشد و آن را اجرا کند و قسم نامه رییس جمهور این است. وی اگر چه به عنوان یک روحانی درباره اسلام وظیفه دارد اما به عنوان رییس جمهور در این خصوص وظیفه ای که قانون به او محول کرده اجرای قانون اساسی است.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:حاشیه سازی,یونسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ستون نویس روزنامه های اصلاح طلب گفت: به هر حال هیچ حزب خاص و تعریف‌شده‌ای حامی اصلی دولت آقای روحانی نیست و این اصلاح‌طلبان هستند که وظیفه دفاع و حمایت از دولت را برعهده گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سراج 24، احمد شیرزاد فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با روزنامه اصلاح‌طلب آرمان امروز در واکنش به فعالیت‌های انتخاباتی دولت یازدهم گفت: اگر حامیان آقای روحانی و اصلاح‌طلبان به‌صورت جداگانه وارد انتخابات مجلس شوند عقلانی و منطقی نیست و سبب تضعیف دولت در آینده خواهد شد. به هر حال هیچ حزب خاص و تعریف‌شده‌ای حامی اصلی دولت آقای روحانی نیست و این اصلاح‌طلبان هستند که وظیفه دفاع و حمایت از دولت را برعهده گرفته‌اند. آقای روحانی هم به‌خوبی به این نکته آگاهی دارد که اگر قصد داشته باشد در مجلس آینده حامیانی داشته باشد باید به اصلاح‌طلبان تکیه کند. در این بین برخی از اصولگرایان به واقع‌گرایی سیاسی نزدیک شده‌اند و فاصله خود را با اصلاح‌طلبان کمتر کرده‌اند. این عده شامل تک‌چهره‌های خاصی است که البته دارای تشکل منسجم و قابل‌اتکایی نیستند.
اصلاح‌طلبان می‌توانند از یک تاکتیک جدید استفاده کنند و به‌جای چهره‌های مطرح خود از چهره‌هایی جدید و جوان در لیست خود استفاده کنند. این مساله از دو جهت دارای اهمیت است؛ اول اینکه وجهه چهره‌های مطرح حفظ می‌شود و دوم اینکه چهره‌های جدید و جوان که دارای توانایی‌های بالایی هستند می‌توانند نشاط سیاسی کشور را بالا برده و عامل مهمی برای خدمت بیشتر به مردم باشند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 ارديبهشت 1394برچسب:اصلاح طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس- سعید ترکمان زهی معروف به «ملا معاذ» سخنگو و نفر دوم گروهک تروریستی جیش العدل در تاریخ 18 فروردین سال جاری، حوالی ساعت 9 شب در نزدیکی منزلش در کراچی پاکستان به هلاکت رسید.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات نیز در گفتگویی اعلام کرد که سعید ترکمان زهی صبح همان روز (18 فروردین 94) به عنوان سخنگوی جیش العدل خبر به شهادت رسیدن 8 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را توسط این گروه که در تاریخ 17 فروردین 94 انجام شده بود را اعلام کرد و مسوولیت آن را برعهده گرفت و شب همان روز در کراچی پاکستان به هلاکت رسیده است.خبرگزاری فارس: درخواست امان نامه نفر دوم جیش العدل از ایران/ اسراری که با «ملا معاذ» دفن شد

در همین رابطه، خبرنگار فارس به برخی اطلاعات و جزئیات جدید از ابهامات نقش سعید ترکمان‌زهی در گروهک تروریستی جیش العدل دست یافت که می تواند برخی زوایای تاریک ترور وی را روشن‌تر کند.

* «ملا معاذ» کیست؟

سعید ترکمان زهی (ملا معاذ) از قدیمی‌ترین چهره‌های همراه و همگام با عبدالمالک ریگی (رهبر معدوم گروهک تروریستی جندالله) محسوب می شد که پس از تاسیس این گروهک، به یکی از یاران مورد اعتماد عبدالمالک تبدیل شده و در کارنامه او، بیش از یک دهه اقدامات ضدامنیتی و خرابکارانه علیه کشورمان دیده می‌شود.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 6 ارديبهشت 1394برچسب:تروریست,شرق کشور,ترکمان زهی,جیش الشیطان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پایگاه «اینترنشنال بیزنس تایمز» گزارشی در خصوص وضعیت لبنان و ارتباط میان مسیحیان و حزب‌الله لبنان منتشر کرده و نوشته است که مسیحیان اکنون حزب‌الله را تنها حامی خود در برابر گروه تروریستی داعش می‌دانند.

گزارش بیزنس تایمز بر اساس گفته‌های «رفعت نصرالله» فرمانده نیروهای مسیحی‌ای است که در کنار حزب‌الله و ارتش لبنان با داعش مبارزه می‌کنند.

نصرالله که در خانه‌اش در رأس بعلبک که تنها 2.5 مایل با مواضع داعش فاصله دارد صحبت می‌کرد، گفت: «ما در وضعیت بسیار خطرناکی هستیم. تصور کنید که ارتش در نبرد شکست بخورد. چه بر سر ما می‌آید؟»

از زمان آغاز تحرکات داعش در نزدیکی مرزهای لبنان، ساکنان مناطق مسیحی‌نشین از جمله شهر رأس بعلبک در نزدیکی مرز سوریه، سلاح به دست گرفته و به مبارزه با این گروه پیوسته‌اند.

نصرالله در این مورد می‌گوید: «ما دو گزینه داریم. یکی اینکه از خانه خود دفاع کنیم و کشته شویم و دیگر اینکه فرار کنیم. دومی، اصلا گزینه نیست.»

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:سیدحسن نصرالله,امام خامنه ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، یک بار دیگر حاشیه‌ای توسط یکی از بازیکنان پرسپولیس این بار البته در خارج از کشور و در کشوری از حوزه خلیج فارس رخ داد تا به جز فوتبال، این بار حاشیه‌های برخی بازیکنان باعث شود یک بار دیگر موضع گیری تندی نسبت به فوتبال کشورمان صورت بگیرد.خبرگزاری فارس: چاقوکشی هم در این پرسپولیس بعید نیست/ بباز و سیلی بزن؛ کمیته انضباطی تعطیل!

محمدرضا خانزاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در نیم فصل دوم لیگ برتر بیشتر از گذشته توانسته در این تیم بازی کند بعد از پایان دیدار تیمش مقابل لخویا که با باخت سنگین سرخپوشان هم همراه بود با یکی از هواداران پرسپولیس که به نحوه بازی او انتقاد کرده بود درگیر شد و فحاشی بسیار زشتی هم نسبت به این هوادار داشت؛ آن هم هواداری که در غربت برای تشویق تیمش به استادیوم رفته تا حس وطن پرستی‌اش را به رخ بکشد اما این باخت سنگین چیزی جز سرافکندگی برایش نداشته است.

بقیه در ادامه مطلب....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:حیف و میل بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، «عبد الملک حوثی»، رهبر جنبش «انصار الله» یمن تاکید می‌کند که رژیم صهیونیستی بزرگترین و مهمترین طرفی است که از تجاوز رژیم سعودی به یمن استفاده می‌کند.خبرگزاری فارس: آل‌سعود چه وقت ماسک مسلمانی خود را برمی‌دارد/ زمان گشایش سفارت رژیم‌ صهیونیستی در ریاض

الحوثی خاطر نشان می‌کند: اقدام اعراب به رهبری رژیم سعودی در تجاوز به یمن در قالب هیچ منطق و باوری نمی‌گنجد، چون این اعراب همان‌ کسانی هستند که خود را پرچمداران اصلی اندیشه‌های روشنفکرانه اسلامی می‌دانند، در حالی‌که اگر چنین است که ادعا می‌کنند، نمی‌توان پذیرفت که روزی اینگونه به صهیونیست‌ها پناه ببرند.

به همین دلیل الحوثی تاکید می‌کند: با وجود تمام ادعاهای رژیم سعودی در قضیه یمن نمی‌توان هیچ یک از آنها را باور و به سعودی‌ها اطمینان کرد، چون این موضع یادآور موضع عربستان سعودی در قبال بحران سوریه است که طی این 4 سال هیچ‌گاه تغییر نکرد.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:آل سعود,وحشی,وهابی,حیوان,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ حرف دل آورده است: شهیده طیبه واعظی شیرزنی از خمینی شهر اصفهان، در زیر شکنجه های رژیم شاه جانش را تقدیم کرد. وی هنگام دستگیری با تن مجروح خطاب به ماموران ساواک فریاد زد :«مرا بکشید ولی چادرم را برندارید».

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:شهیده شکنجه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نادیا مفتونی می‌گوید در نمازخانه دانشگاه شریف همسرش را برای نخستین بار دیده، بدون تصمیم قبلی مِهر این جانباز در دلش جا گرفته و در دومین دیدار از ایشان درخواست ازدواج کرده، او هم پذیرفته است. مهریه‌اش تنها مُهر کربلاست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فرشته هست، فرشته زیاد است. باید چشم باز کنی و جور دیگر فرشته‌های دور و برت را ببینی. خانم دکتر چشم باز کرد و دید. فرشته‌ای از آسمان هجرت کرد، با نام «حسین نوری».

فرشته هست باید چشمت را باز کنی، اصرار بورزی و خسته نشوی، بروی همانگونه که خانم دکتر رفت. فرشته هست فرشته زیاد است باید بتوانی، یاد بگیری که به موقع رها کنی، سکوت کنی، بگویی، حضور پیدا کنی و خلوت کنی. کاری که «نادیا مفتونی» کرد.

ترم سوم، فیزیک کاربردی دانشگاه صنعتی شریف درس می‌خواند. در بحبوحه انقلاب تک تیر‌اندازهای منافق شهر را نشانه رفته بودند و سینه دوستان را خونین می‌کردند. عشق به شهادت در شهر موج می‌زد و برادران شعار عدالت و عشق و ایثار سر می‌دادند و حسرت داشتم چرا تیر منافق شهر مرا نشانه نمی‌رود.

 اما یک روز در زندگی نادیا عشق آمد، وه چه آمدنی! او می‌گوید: «عشق نوری را خدا در دلم انداخت». راست می‌گوید. عشق آمدنی است نه آموختنی.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:زوج هنرمند عاشق جانباز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عکس سلفی یکی از افراد عصائب اهل حق با جنازه منسوب به عزت ابراهیم الدوری، معاون صدام.

سلفی با شِمر صدام

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:عزت الدوری,شمر,صدام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش اویس، تصویری از یک مجاهد حشد الشعبی عراق در اینترنت منتشرشده که برای بسیاری از مخاطبین و فعالین عراقی و عرب در فضای مجازی جذابیت ایجاد کرده است. این مجاهد به جای درجه در سمت راست کلمه شیعه و در سمت چپ کلمه سنی را نصب‌کرده تا بار دیگر وحدت شیعه و سنی در برابر تروریست های داعشی را نشان دهد
۰۰

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:عراق,نیروهای بسیج مردمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان: طول این نردبان، یک و نیم برابر قد این دختربچه فلسطینی است. این دختر فلسطینی با این اقدام خود می‌خواهد به صهیونیست‌ها اثبات کند حاضر است در راه تحصیل و دستیابی به مراتب عالی علمی، هر سختی و مشکلی را تحمل کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 فروردين 1394برچسب:فلسطین مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وداع خلبان سعودی با فرزندانش برای کشتار کودکان یمنی
وداع خلبان سعودی با فرزندانش برای کشتار کودکان یمنی
رسانه‌های سعودی درتلاشی ناکام می‌خواهند خلبانان متجاوز این کشور را که محموله موشک جنگنده خود را بر سر شهروندان بی دفاع یمنی می‌ریزد، افرادی فداکار معرفی کنند که به خاطر کشورشان و برای آزادی همسایگان یمنی به ماموریت می‌روند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تبلیغاتی که رسانه های سعودی از جمله شبکه العربیه وابسته به آل سعود دراین زمینه به راه انداخته اند، آن هم در شرایطی که "دشمنان" آنان کودکانی با اجساد تکه تکه شده و در زیر آوارهای منازل تخریب شده و پیرمردهای آواره در بیابان ها هستند، موفق نخواهد بود.

پایگاه " العربیه نت " تصویری را منتشر کرده است که یک خلبان سعودی را در حال خداحافظی با فرزندانش قبل از رفتن برای انجام ماموریت تجاوزکارانه در حمله به یمن، نشان می دهد و با انتشار این تصویر تلاش می کند تا اقدام ارتش سعودی را انسانی جلوه دهد و تلاش می کند تا وجهه جنایتکارانه ارتش این کشوررا که به کشتار و آواره کردن مردم یمن و کودکانش اقدام کرده است، بپوشاند.

درمقابل تصویری که پایگاه شبکه العربیه منتشر کرده، خبرگزاری یمن هم تصاویر کشتارهایی را که خلبانان سعودی با حملات خود درحق مردم مسلمان یمن مرتکب شده اند، منتشر کرده است تا واقعیت ها از دید افکار عمومی پنهان نماند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:سعودی,تکفیری,جنایت,وهابی,جنگ,توحش,وحشی سعودی,عرب زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به برخی سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، گفت: وقتی نظام اسلامی می‌خواهد عدالت را جاری کند و دانه‌درشت‌ها را در محکمه افکار و وجدان عمومی محاکمه کند، معلوم است که صدای وااسلاما، دادخواهی و تظلم از کسانی که در معرض محاکمه هستند و وابستگان آنها بلند می‌شود. اینها می‌خواهند جای ظلم و عدل را عوض کنند!!خشک مقدس خواندن دلسوزان انقلاب ناشی از یک بغض خطرناک است
وی افزود: امروز همه می‌دانند اینکه فردی خود را معیار حق بداند و حریم دائمی برای خود ایجاد کند در نظام ما منسوخ شده و مردم همه را در برابر قانون برابر می‌دانند.
سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: اینکه دلسوزان انقلاب و کسانی را که بیشترین شهید را داده‌اند و هنوز زخم میدان‌های جهاد بر جسم و روح‌شان باقی است، به‌عنوان خشکه‌مقدس‌های اذیت‌کننده‌ امام معرفی کنیم به چه معنی است؟! این یک بغض خطرناک نسبت به جریان ارزشی انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) است که ریشه در خاستگاه همین مردم ارزشی و آرمان‌خواه دارد و البته بی‌توجهی آنان نسبت به این‌گونه افراد!!
فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به بخش دیگری از سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، تأکید کرد: بدانیم همین دلواپسان با شنیدن این اظهارات، از این‌گونه افراد محکم‌تر، مؤمنانه‌تر و هوشیارانه‌تر در همه صحنه‌ها همچنان از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهیدان دفاع خواهند کرد و ادامه این سخن‌پراکنی‌ها تنها موجب افزایش نفرت جامعه از آنها می‌شود و این سیاه‌نمایی‌ها فقط بذر تردید در دل مسئله‌دار‌های انقلاب می‌پاشد و مردم مؤمن و انقلابی ما آن‌قدر آگاه هستند که بتوانند قضاوت‌های دقیقی داشته باشند. آنها خالق 9 دی بوده‌اند، در 22 بهمن‌های انقلاب حماسه‌های باشکوه آفریدند و قبلاً طراحان این‌گونه سیاه‌نمایی‌ها را منزوی کرده‌اند، همان‌گونه که نمایندگان خبره آنها اخیراً چنین کردند.
سرلشکر جعفری در پایان تصریح کرد: آیا نباید از تاریخ صدر اسلام و حتی تاریخ نزدیک خودمان و حوادث درس‌آموز انقلاب اسلامی به‌ویژه فتنه 88 عبرت گرفت؟! هرگز در این‌گونه موضع‌گیری‌ها علاقمندی به آرمان‌های امام، نظام و خیراندیشی برای امت اسلامی دیده می‌شود؟!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 فروردين 1394برچسب:هاشمی,جعفری,پاسخ,قاطع, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در آن سال‌ها جام زهر را به امام نوشاندند، امام را اذیت کردند، نه کسانی که نگران منافع ملی ملت هستند.افرادی‌که‌ادعامیکردندبایک‌سفر به عربستان مشکلات حل می‌شود، الان سفر کنند

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه چرایی مذاکره برای رسیدن به یک تفاهم با عنوان «از رنجی که می‌بریم» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد به سخنرانی پرداخت.
وی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه سخنان ما برای تصحیح روند کار است، گفت: برخی اصرار دارند مرتب با تحقیر افرادی که نگران منافع ملی و اتفاقات خاصی که در کشور صورت می‌گیرد هستند، نگذارند صدای آنان شنیده شود.
وی با اشاره به اتفاق بزرگ دهه گذشته در صحنه بین‌الملل گفت: اتفاق بزرگی که در دهه اخیر اتفاق افتاده است همین مذاکرات هسته‌ای است که در دو دوره گذشته دستور کار دولت‌ها بوده است.
بذرپاش با اشاره به تاریخچه مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: ما در سال 82 مذاکرات را با سه کشور اروپایی آغاز کردیم. نشست سعدآباد در همان دوران بود که یک نشست تلخی شد. از اینکه نمایندگان سه کشور اروپایی حاضر نشدند با رئیس‌جمهور کشور ما ملاقات کنند مگر با تعلیق موقت برنامه هسته‌ای کشورمان. اگرچه به گفته آقایان این موضوع جزو برنامه نبود.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:بذرپاش,سفر,سعودی,وهابی,نجس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس «حسین شریعتمداری» در سرمقاله شماره امروز «کیهان» نوشت:خبرگزاری فارس: یاد آن روزها به خیر!

صبح دیروز آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش «بانوی انقلاب» که به منظور تجلیل از مقام و خدمات همسر مرحومه حضرت امام(ره) برپا شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن بانوی پرهیزگار به مسائلی بیرون از موضوع همایش اشاره داشتند که هر چند قلم زدن به انتقاد از اظهارات ایشان خوشایند نیست ولی از آنجا که پای ارزش‌های انقلاب در میان است، عبور بی‌تفاوت از کنار آنچه گفته‌اند نیز بایسته به نظر نمی‌رسد:
1- آقای هاشمی می‌فرمایند: «در سال 84 یک موی بدنم راضی نبود کاندیدا شوم. چرا که دولت آقای خاتمی بود و من گفتم نمی‌آیم، همسر امام مرا خواست و به من گفت: امام این انقلاب را به دست شماها سپردند. آیا شما می‌دانید اینها چه کسانی هستند؟ همین صحبت‌های همسر امام سبب شد من قبول کنم و پذیرفتم.» درباره این بخش از اظهارات ایشان پرسش‌هایی هست؛
الف: چرا جناب هاشمی رفسنجانی در نقل خاطرات و مسائل گذشته به درگذشتگان استناد می‌کنند که پی بردن به صحت و سقم آن نیازمند دسترسی به آنان است  و این دسترسی امکان‌پذیر نیست؟ آقای هاشمی پیش‌از این هم از قول حضرت امام(ره) نقل کرده بودند که آن بزرگوار مخالف شعار مرگ بر آمریکا بوده‌اند! که البته آثار مکتوب و مضبوط حضرت امام (ره) با آنچه آقای هاشمی به آن حضرت نسبت داده‌اند کاملا مغایر و متضاد است. در اظهارات دیروز هم  سخنانی را به  همسر امام نسبت داده‌اند که مراجعه و پرس و جو از آن مرحومه نیز امکان‌پذیر نمی‌باشد!

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:هاشمی رفسنجانی,حسین شریعتمداری,کیهان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت عصر ایران نوشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی روز پنجشنبه ضمن انتقاد شدید از حمله نظامی عربستان سعودی به یمن گفتند: "ما با سعودیها در مسائل گوناگون سیاسی اختلافات متعددی داریم اما همیشه می گفتیم که آنها در سیاست خارجی متانت و وقار نشان می دهند، اما چند جوان بی تجربه امور آن کشور را در دست گرفته و دارند جنبه توحش را بر جنبه متانت و ظاهرسازی غلبه می دهند، که این کار قطعاً به ضررشان تمام خواهد شد."
منظور رهبری در این عبارت به کدام مقام سعودی بود؟
با نگاهی به کابینه عربستان سعودی به نظر می رسد یکی از مقامات مورد اشاره رهبری، وزیر دفاع جدید عربستان سعودی باشد.
شاهزاده محمد بن سلمان (پسر ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی) پس از درگذشت ملک عبدالله و آغاز به کار ملک سلمان پادشاه جدید در 3 بهمن گذشته، به عنوان وزیر دفاع جدید منصوب شد و آغاز به کار کرد.


شاهزاده سلمان بن محمد وزیر دفاع عربستان سعودی
"محمد بن سلمان" هم زمان با سمت وزیردفاع، عهده دار مسؤولیت های دیگری از جمله رئیس دفتر پادشاه و مشاور ویژه پادشاه شد.

بقیه در ادامه مطلب....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:رهبر معظم انقلاب اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رئیس جمهوری در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حادثه تعرض به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده تاکید کرد: سازمان حج و زیارت با همکاری وزارت امور خارجه، پیگیری های خود را ادامه داده و نسبت به مجازات مجرمین و تامین امنیت زائران اطمینان حاصل نماید و گزارش دقیق و جامعی برای تصمیم گیری ارائه کند.خبرگزاری فارس: گزارش دقیق حادثه تعرض به دو زائر ایرانی در جده برای تصمیم گیری ارائه کنید/از مجازات مجرمین باید اطمینان حاصل شود

متن نامه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر علی جنتی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
با توجه به حادثه تعرض به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده، اگرچه احترام به علائق مذهبی مردم و تامین امکانات زیارتی برای علاقمندان جزو سیاست ها و برنامه های دولت است، لیکن در صورتی که امنیت و کرامت زائران تامین نشود استحباب این امر در مقابل گناه بزرگ توهین به زائران و صدمه به عزت ملی رنگ می بازد و در شرایطی ممکن است به حرام تبدیل شود. از این رو ضروری است سازمان حج و زیارت با همکاری وزارت امور خارجه، پیگیری های خود را با مقامات سعودی به طور جدی ادامه داده و نسبت به مجازات در مورد مجرمین و تامین امنیت زائران اطمینان حاصل نماید و گزارش دقیق و جامعی جهت تصمیم گیری ارائه کند.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:رئیس جمهوری اسلامی ایران,دکتر روحانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، حجت‌الاسلام سیدمجتبی رسولی‌جویباری ظهر امروز در خطبه‎های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تجاوز عربستان سعودی به کشور مسلمان یمن اظهار کرد: امروز جنگی را بین عربستان و یمن شاهد هستیم که هر چند تحلیل‎های زیادی انجام شده است اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این جنگ خانمان‌سوز و مسلمان و شیعه‌برانداز، قبل از اینکه به ضرر مردم و کشور یمن باشد، به ضرر خود سعودی‌ها است.
وی افزود: ما می‎دانیم که همه این اقدامات با هدایت آمریکا و اسراییل است و اگر امروز عربستان برای ‌آمریکا و اسراییل دم تکان می‎دهد، از سر درماندگی و استیصال است و در پی شکست‌های مختلفی است که سعودی‎ها در جبهه سیاسی در منطقه داشته‎اند و امروز فکر می‎کنند با توسل به زور و حمله می‎توانند این شکست‌ها را جبران کنند.
خطیب جمعه شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه عربستان مرموزانه وارد کشورهای سوریه، عراق، بحرین، لبنان و دیگر کشورها شد و هر چند خود را معرفی نکرد اما شکست خود را فهمید و امروز از سر استیصال اقدام به این کار کرده است، بیان داشت: در تاریخ یمن نیز در گذشته نه چندان دور سعودی‎ها شش مرتبه به مردم یمن حمله کردند و همیشه شکست خورده‎اند، ولی باز هم این آزمون و خطا را در یمن انجام می‎دهند که قطعا همان‌طور که رهبری فرمودند، به شکست سعودی‎ها خواهد انجامید و ما این اقدام ناجوان‌مردانه عربستان در نسل‌کشی مردم یمن را محکوم می‎کنیم.

بقیه در ادامه مطلب............................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 فروردين 1394برچسب:لغو حج,سگهای سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس اقدام شنیع و غیرانسانی و البته خلاف شرع و موازین اسلامی پلیس عربستان در فرودگاه جده با دو نوجوان ایرانی طی چند روز گذشته خشم و فریاد عدالت‌خواهی ملت غیور ایران را برانگیخت و تنفر از فرهنگ وهابیت و رژیم آل‌سعود را صد چندان کرد، به طوری که در گوشه‌گوشه ایران اسلامی تظاهرات‌های گسترده‌ای در اعتراض به این حادثه وقیح برپا شد و محکومیت و برخورد با این اقدام وحشیانه بخش اعظم سخنان ائمه جماعت سراسر استانها و شهرستانها بود.خبرگزاری فارس: حادثه فردوگاه جده «توحش محض» است/«حیثت ایرانی» فدای امر مستحب نشود/«تجدیدنظر در رابطه» با دولت سعودی
جریان فرودگاه جده برخورد شخصی یک مامور ناهنجار با یک ایرانی نیست بلکه صد درصد سیاسی است

خطیب جمعه مشهد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه تجاوزات رژیم آل‌سعود در منطقه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در مسئله تهاجم عربستان به یمن تعبیر توحش از حکومت سعودی کردند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ادامه داد: حکومت سعودی یک طاغوت مهاجم نیست بلکه درنده و وحشی است لذا جریان فرودگاه جده که به اهانت دو نوجوان ایرانی ختم شد برخورد شخصی یک مامور ناهنجار با یک ایرانی نیست بلکه صد درصد سیاسی است.

وی گفت: رفتار غیرانسانی ماموران سعودی به دو نوجوان ایرانی حتما سیاسی است و این مسئله وحشی‌گری سیاسی است با این حال دولت‌مردان ما باید با حکومت سعودی به عنوان یک سیاست‌مدار وحشی برخورد کنند و اگر بناست رابطه سیاسی با سعودی‌ها داشته باشیم باید بدانیم با یک وحشی رابطه داریم.

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 فروردين 1394برچسب:سعودی,وحشی,حیوان,شهوت,جنایت,توحش,تروریست,زنباره,وهابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وی که سری تراشیده و محاسنی بلند دارد، در همه عملیاتی که الحشد الشعبی (بسیج مردمی) در آن شرکت دارد، به خبر اول تبدیل می شود. در مصاحبه هایی که رسانه ها با او دارند، خود را "کارمندِ ساده دولت" معرفی می کند که "یک تاکسی اقساطی" دارد اما با این حال، "به همراه دیگر دلیرمردان عراقی، در برابر داعش قیام کرده است."

بقیه در ادامه مطلب +عکس.....................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:ابو عزراییل,عراق,رامبو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس، ابراهیم حاتمی‌کیا در مراسم بزرگداشت خود اظهار داشت: تصور و پیش‌بینی نمی‌کردم مجلس اینگونه با وسعت باشد،‌ فکر می‌کردم مجلس محدودی باشد اما خوب شد که از قبل نمی‌دانستم چرا که خوف مرا برمی‌داشت؛ الحمدلله،‌ ممنونم از همه شما که وقت گذاشته‌اید ما هم قدردان شماییم.خبرگزاری فارس: حاتمی‌کیا: جای این پاسداران شهید کجای سینماست؟/دعا کنید در بستر نمیرم/ خاک پای حاج قاسم هستم/این جشنواره فجر افتخار ندارد

حاتمی‌کیا تصریح کرد: واقعیت این است که نمی‌توانم بگویم؛ نباید چنین مراسمی برگزار شود چون من نفر اول و آخر برگزاری این نوع مراسم نخواهم بود ولی دیگرانی هم هستند که باید دیده شوند.

این کارگردان سینما ضمن بیان اینکه صبح امروز برای تحقیق جایی به سرمی‌برد و نیاز داشتم برای فیلم مستندم از هواپیمایی استفاده کنم توضیح داد: صبح امروز برای کاری به جایی رفته بودم نیاز داشتم صحنه‌هایی را برای کار مستند از هواپیما ضبط کنم به  مسئول آن‌جا گفتم برای این کار بودجه ندارم ولی آنقدر ارتباط دارم که اگر لازم باشد نامه بیاورم، حتی اسم آقای روحانی را هم گفتم و عرض کردم که اعتبار دارم و می‌توانم از ایشان نامه بیاورم که هواپیما را در اختیارم قرار دهید. ایشان گفت هیچ نامه‌ای نمی‌خواهیم همین که خودتان آمدید اعتبار محسوب می‌شود، این هواپیما در اختیار شما...

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:ققنوس,حاتمی کیا,بغض, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به مهران مدیری کارگردان مجموعه طنز در حاشیه ضمن تقدیر از تلاش ایشان برای نقد بیماری بخش های مدیریتی کشور در حوزه سلامت خواستار عدم توجه به فشار مافیای پزشکی جهت توقف این سریال شدند که متن این نامه در ادامه می آید:

جناب آقای مهران مدیری؛ گارگردان مجموعه طنز "در حاشیه”

سلام علیکم؛

طی سالهای متمادی یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش های مدیریتی کشور،  نظام سلامت بوده است.  بخشی که هر روز و هر سال بیشتر در حلقوم جریان سرمایه داری و پول پرستی فرو می رود تا از قبل بیماری مردم و رنج آنها کیسه های عده ای قلیل را روز به روز از ثروت های کثیف سرشار کنند.  بخشی که به بهانه طرح های تحول فقط و فقط سرازیر کردن پول را به جیب پزشکان تضمین کرده است.

تخلفات جامعه پزشکی و بی عدالتی گسترده در بخش سلامت چنان رو به گسترش است که مردم را از اصلاح وضع موجود نا امید ساخته است.

این روزها پخش سریال طنز شما که به مشکلات و حقایق جامعه ی بیمارِ پزشکی! می پردازد، مایه مسرت و شادی مردم گشته است.

جنبش عدالتخواه دانشجویی از حضرتعالی به خاطر ساخت این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل می آورد. مطمئننا فشارهای بی حد و حصر جریان سرمایه داری بر شما، برای سانسور حقایق در این مجموعه طنز، سند افتخار بزرگی برای خدمت شما به مردم کشورتان است؛ مردمی که شما را از خودشان و در جبهه خودشان احساس می کنند.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را خواستاریم.


به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالتخواه دانشجویی

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:مهران مدیری,در حاشیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 170 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com