وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

نگهبان عشرتکده‌های دبی، در فکر "هدایت" ایران است
نگهبان عشرتکده‌های دبی، در فکر "هدایت" ایران است
معاون رئیس پلیس دبی در تازه‌ترین گستاخی خود، به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران توهین کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم ضاحی خلفان ضمن توهین به 80 میلیون مسلمان شیعه، زبان به تهدید جمهوری اسلامی ایران گشود و این اقدام او با هیچ واکنشی از سوی اربابانش که عمر دولت آنها از چهل و چند سال و جمعیت کشورشان از 900 هزار نفر تجاوز نمی کند، روبرو نشده است.

ضاحی خلفان و دولت متبوع او که مزدورانی از سراسر دنیا برای حفظ امنیت خود اجیر می کنند، این روزها به کودکان بی پناه یمن چنگ و دندان نشان می دهند و معلوم نیست آن روزی که اسلحه ممنوعه رژیم صهیونیستی بدن های مردم غزه را به آتش می کشید، کجا بودند و هواپیماها و بمب های خریداری شده از آمریکا و فرانسه و انگلیس را کجا پنهان کرده بودند.

یک هفته بعد از تجاوز عربی – سعودی به یمن که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت ضاحی خلفان بیش از قد و اندازه خود دهان به سخن گشوده و ایران را تهدید می کند و فراموش کرده که ایران همان کشوری است که قدرت های بزرگ جهان در مقاطع مختلف تاریخ معاصر، در برابرش زانو زده اند.

وی در مطالبی که از طریق حساب کاربری خود در تویتر منتشر کرد، نوشته است: "شبه نظامیان حوثی به دلیل تجاوز به مسلمانان شکست خواهند خورد... ای رسول خدا! ما فارس ها را به راه راست و دین استوار بازخواهیم گرداند... حوثی ها حق همجواری را رعایت نکردند از این رو خداوند خشم کشورهای برگزیدۀ(!) عضو ائتلاف را بر آنها مسلط گرداند... خبر حوثی ها به زودی به گوش خواهد رسید ... البته خدا عالم تر است".

وی در مطلب دیگری با سرودن یک شعر حوثی ها را ترسو می نامد. البته مشخص نیست مردم یمن که با دست خالی با دهها سازمان تا دندان مسلح که از سوی آمریکا و غرب حمایت می شوند وارد نبرد شده اند، ترسو هستند یا عرب هایی که صهیونیست ها بخش هایی از سرزمین هایشان را اشغال کرده، اما هنوز می ترسند که مبادا با گفتن کلامی آنها را برنجانند.

در هر حال سخنان ضاحی خلفان اگرچه فاقد ارزش است، اما او و دولت امارات باید مسؤولیت این اهانت ها را به عهده بگیرند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:شیوخ زنباره حاشیه خلیج فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ماه‌هاست که از بازداشت رهبر انقلابیون بحرین می‌گذرد. حکومت بحرین با ادامه بازداشت شیخ علی سلمان، فرصت را در اختیار افراط‌گرایانی قرار داده است که هر روز وضع را پیچیده‌تر می‌کنند. حضور داعش در بحرین نتیجه سیاست غلط این کشور در لغو تابعیت برخی اتباع بحرین و اعطای شتابزده تابعیت به دیگران است. و در این شرایط، بجای اینکه آل خلیفه با آزاد کردن شیخ سلمان، زمینه را برای حضور مردم در مقابل داعش فراهم کند، دست به ادامه این بازداشت زده و رهبر انقلابیون بحرین را در بند نگه داشته است.

گروه بین الملل - ماه‌هاست که از بازداشت رهبر انقلابیون بحرین می‌گذرد. حکومت بحرین با ادامه بازداشت شیخ علی سلمان، فرصت را در اختیار افراط‌گرایانی قرار داده است که هر روز وضع را پیچیده‌تر می‌کنند. حضور داعش در بحرین نتیجه سیاست غلط این کشور در لغو تابعیت برخی اتباع بحرین و اعطای شتابزده تابعیت به دیگران است. و در این شرایط، بجای اینکه آل خلیفه با آزاد کردن شیخ سلمان، زمینه را برای حضور مردم در مقابل داعش فراهم کند، دست به ادامه این بازداشت زده و رهبر انقلابیون بحرین را در بند نگه داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:شیخ علی سلمان,انقلاب بحرین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، منوچهر محمدی کارشناس مسائل سیاسی با حضور در نشست «توافق لوزان؛ کدام استقلال، کدام پیروزی» که به همت کمیته صیانت از منافع ایران برگزار شد، پیرامون توافق لوزان و ابهامات موجود در متن بیانیه لوزان، گفت: چگونه ممکن است که مدت هیچ بندی از توافق الجزایر در همان موقع محرمانه نبود. من اولین کسی بودم که متن را مشاهده کردم. منتها متن یک خرده بودار بود. چون از آمریکا خواسته شده بود که بگوید در امور ایران دخالت نخواهد کرد، گفت که اگر این را بگویم، یعنی قبلاً دخالت داشته‌ام. بنا بر این اصلاحیه داد به این صورت که من نه قبلاً دخالت داشته‌ام و نه بعد از این. به هر حال هیچ بندی محرمانه نبود.


دکتر منوچهر محمدی استاد دانشگاه و کارشناس عالی مسائل سیاسی گفت: بعد از این که کسانی دخالت کردند، امام شرایطی را تعیین کردند و تصمیم‌گیری در مورد الجزایر را به مجلس واگذار کردند. مجلس دو بار در این قضیه ورود کرد. یک بار در محول کردن به تیم مذاکره. دیگری این که با توجه به این که داوری را ما نمی‌توانیم به دادگاه بین المللی بسپاریم مگر در صورت تصویب در مجلس.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:توافق هسته ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امروز سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است و مادر شهیدان سیف‌الدینی و مادربزرگ شهید محسن برهانی که ام‌البنین کرمان خوانده می‌شود به همین مناسبت میزبان جمعی از مسئولان و جانبازان ویلچری کرمان بود.

وقتی دعای جلیله‌السادات خانم زیر ناودان طلا برآورده شد

جلیله‌السادات قوامی مادر شهیدان سیف‌الدینی سال 1338 وقتی که فقط یک پسر داشت به سفر حج مشرف شد، او به زیر ناودان طلا رفت و به خدا گفت، خدایا! دلم چهار پسر دیگر هم می‌خواهد، دوست دارم، پسرهایم زیاد شوند.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 فروردين 1394برچسب:شهدا,مادران شهدا,ام بنین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اما حکومت بحرین بجای شنیدن صدای مردم، بازهم دست به سرکوب مردم خویش زده و بدترین رفتارها را با آنها انجام می‌دهد. در راستای سرکوب‌گری‌های حکومت سفاک آل خلیفه، مسئولان بحرینی فاضل عباس دبیرکل جمعیت وحدت گرای بحرین را بعد از محکوم کردن تجاوز نظامی ارتش سعودی و همپیمانانش به یمن بازداشت کردند. خبرها همچنین حاکی از بازداشت محمد المطوع معاون اول دبیرکل جمعیت و صدور احضاریه برای محمد الدرازی معاون وی دارد.

گروه بین الملل - وزیر امور خارجه بحرین با سرپوش گذاشتن بر جنایات آل خلیفه در حق انقلابیون و مردم بحرین، علیه مردم و کشور یمن به زعم خود "جنگ فی سبیل الله" اعلام کرد. "خالد بن احمد آل خلیفه" در صفحه خود بر روی توییتر، ضمن اعلام جنگ علیه یمن، آن را "جنگ در راه خدا" قلمداد کرد. این در حالی است که در نخستین بمباران های یمن توسط جنگنده های بحرین و عربستان، ده ها غیرنظامی اعم از زنان و کودکان یمنی، در صنعا کشته شدند.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 فروردين 1394برچسب:آل خلیفه,سرکوب,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:انصارالله,سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش اویس، پس از اینکه تروریست های داعش در صفحات اینترنتی خویش و ویدیوهای خودشان ابو عزرائیل یکی از مجاهدین عراقی عضو کتائب امام علی (ع) را “قصاب اهل سنت” معرفی کرد. ابو عزرائیل نیز به این ادعای واهی با منتشر کردن متن کوتاهی پاسخ داده است

او در یادداشتی کوتاه چنین نگاشته:

۱۰

“من اهل سنت را نمی‌کشم زیرا آن‌ها برادران دینی من هستند. اما کسی که دست‌درازی به وطنم کند هیچ جایی در وطنم ندارد”

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:ابو عزرائیل,تهمت,پاسخ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بامداد پنج‌شنبه هفته گذشته سفیر عربستان در آمریکا از آغاز عملیات «توفان قاطع» برای تجاوز نظامی به حریم یمن خبر داد و اعلام کرد که این عملیات بامداد پنجشنبه ساعت 24 به وقت عربستان سعودی با دستور ملک سلمان شاه این کشور آغاز شده است.خبرگزاری فارس: پدافند هوایی ارتش یمن یک جنگنده سعودی را ساقط و خلبان آن را دستگیر کرد/ نصرالله: شکست عربستان در یمن قطعی است/ فرودگاه «عدن» همچنان در کنترل انصارالله یمن قرار دارد

10 کشور در این تجاوز نظامی مشارکت دارند که شامل اعضای شورای همکاری خلیج فارس‌ (GCC) جز کشور عمان، به علاوه ترکیه، اردن، مصر و سودان است.

شبکه خبری العربیه اعلام کرد که اردن، مصر، پاکستان و سودان برای مشارکت در عملیات زمینی در یمن اعلام آمادگی کرده‌اند و محمد بن سلمان جانشین ولی‌عهد و وزیر دفاع عربستان، این عملیات را هدایت می‌کند.

جدیدترین اخبار تجاوز عربستان و اتفاقات مربوط به آن را در زیر می‌توانید دنبال کنید:

-
- پدافند هوایی ارتش یمن یک جنگنده سعودی را ساقط و خلبان آن را دستگیر کرد

- نصرالله: شکست عربستان در یمن و پیروزی مردم یمن قطعی است/ داعش جدیدترین جنایت عربستان است

- فرودگاه «عدن» همچنان در کنترل انصارالله یمن قرار دارد

- گاف «بی‌بی‌سی» و رسانه‌های عربی درباره سردار قاسم سلیمانی + عکس

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 فروردين 1394برچسب:یمن,سعودی,آلخبیث سعود, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

معاون رئیس پلیس جنجالی دبی طی اظهاراتی ضد ایرانی از یمنی‌ها خواست به جای انتقاد از عربستان به خاطر تجاوزش به یمن، تهران را سرزنش کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس جنجالی دبی در اظهارات تازه خود مدعی شد یمنی‌هایی که از ائتلاف عربی علیه انصارالله در یمن انتقاد می‌کنند، باید از ایران به سبب اقداماتش انتقاد کنند.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «الیوم السابع»، وی بدون اشاره به حمایت عربستان و امارات و قطر  و ترکیه از تروریست‌ها در سوریه، در توئیتر خود مدعی شد: ایران در عراق، سوریه، یمن و لبنان مداخله و آن را تخریب کرد. ایران کشوری کینه‌توز به اعراب است. ایران در «عصر جاهلی جدید» زندگی می‌کند و تجدید دعوت از مردم آن امری بسیار مهم است.

خلفان در پایان اینگونه نوشت: خدایا به اهل یمن لطف کن و تمام وابستگان به فارس‌های کینه‌توز به اعراب و مسلمانان را نابود کن.

پادشاه عربستان پنجشنبه (دیروز) دستور حمله به یمن را اعلام کرد و اعضای شورای همکاری به جز عُمان با عربستان همراه شدند و تأیید خود را اعلام کردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 فروردين 1394برچسب:شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

80درصد فیلم های سینمای ایران سبک زندگی غربی را ترویج می کنند، در سینمای ایران رد پایی از سبک زندگی ایرانی اسلامی دیده نمی شود... در هیچ کشوری فضای سینما بر خلاف فضای کشور نیست نباید خوراک مسموم فرهنگی به مردم بدهیم. مسمومیت فرهنگی قابل درمان نیست. گروه مطالبه صراط - رهبر معظم انقلاب در 23 خرداد سال 85 گفتند: در زمینه‌ی انعکاس آن معارف ارزشىِ اسلامی - که من معتقدم در سینمای ما نشان زیادی از آنها وجود ندارد.

خزاعی: برخی هنرمندان دغدغه شان اروتیک است/ خوراک مسموم فرهنگی به مردم ندهیم

ایشان همچنین در 12 تیر سال 89 بر ضرورت رعایت خطوط قرمز اخلاقی در فیلم ها تاکید کرده و افزودند: واقعاً خط قرمزهائى هست که باید رعایت شود. یک جاهائى عبور از برخى از خطوط قرمز اخلاقى - منظورم خطوط قرمز سیاسى هم خیلى نیست؛ عمدتاً انسان نگران اخلاق و دین و این چیزهاست - در بعضى از فیلمها و سریالها لزومى ندارد. انسان نگاه میکند، مى‌بیند این سریالِ خوش‌ساخت و خوش‌مضمون اگر این زائده را نداشته باشد، هیچ زیانى به این سریال نمیرساند؛ از این قبیل هم ما داریم. بعضى از ارتباطات عشقى دختر و پسر که توى فیلمها منعکس میشود، بد است، بدآموز است. اینکه شما نوع برخورد یک زن و مرد را، یک عشق غلط را - این عشقهاى مثلث و مربع را - توى فیلم بیاورید، این مضر است؛ این را کاریش نمیشود کرد. کارى کنیم که اینها توى فیلمها نیاید.

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:فیلم,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: علی مطهری، از نمایندگان مجلس که اخیراً در شیراز مورد حمله گروهی از اوباش قرار گرفت، به تازگی نامه‌ای برای امام جمعه شیراز ارسال کرده است.
 
او در بخشی از این نامه سرگشاده نوشته است: شما و دوستانتان در شیراز سنگ را بسته و سگ را رها کرده‌اید. اگر مایل به زورآزمایی اجتماعی هستید مخالفان این داعشی‌های وطنی را نیز آزاد بگذارید تا ببینید چه بر سر این اراذل می‌آورند!
 
  تحلیلی بر نامه سرگشاده مطهری:
 
*متأسفانه آقای مطهری در روز پس از حادثه شیراز هم با انتشار بیانیه‌ای تحت عنوان «ماجرای حمله به من در شیراز» بر زورآزمایی خیابانی تأکید کرده و نوشته بود:‌ به مسئولان استانی و انتظامی شیراز گفتم اگر قرار بر زورآزمایی اجتماعی است بفرمایید تا من هم هوادارانم را به خیابان‌ها فرا بخوانم، در آن صورت این اراذل یک لقمه آنها خواهند بود!
 
این سیره و خواست غلط آقای مطهری در حالی بیان می‌شود که اولاً ایشان همواره از رعایت اخلاق، آزادی بیان و غیره صحبت کرده‌اند و تحدّی و زورآزمایی خیابانی در شأن گفته‌های ایشان نیست.
 
ثانیاً وی در حالیکه مدتهاست بر طبل ضرورت آزادی متهمان فتنه از حصر می‌کوبد و حتی در مقطعی برخی تظاهرات‌های سال 88 را «اشتباه» خوانده است اما اکنون خود بر سیاق محصورین حرکت می‌کند و دعوی به خیابان کشاندن هوادارانش و مردم را چندین مرتبه مطرح کرده که این مسئله محل تأمل است...
 
صحبت‌های مطهری مبنی بر به خیابان آوردن طرفدارانش در حالی است که قبل از وی کسان دیگری همچون دکتر محمد مرندی و چند تن دیگر از رجال سیاسی نیز در خیابان مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفته‌اند اما تلافی خیابانی سخنی نگفته‌اند.
 
منبع: فارس
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:علی مطهری,فتنه88,زورآزمایی خیابانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخن جنجالی منسوب به یکی از مسئولان ایرانی بدون شک در مقایسه با موضع گیری های اصولی رهبران معنوی و رسمی ایران و در راس همه آنها امام سید علی خامنه ای به منزله کلامی سطحی و گذرا تلقی خواهد شد اما برماست که به دست خود منفعت مجانی را تقدیم دشمنان نکنیم و با فرصت دادن به دشمنان در کمین، موجبات نگرانی دوستان را فراهم نکنیم.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فردا، «ناصر قندیل» سردبیر روزنامه لبنانی «البناء» در نامه‌ای سرگشاده به رییس جمهور ایران از اظهارات برخی مسئولان ایرانی درباره امپراتوری فارس‌ها به پایتختی بغداد انتقاد کرد. متن این نامه در ادامه می‌آید:

من جزو آنهایی نیستم که نیاز داشته باشم موضع‌گیری‌های خود را در دفاع از انقلاب اسلامی ایران چه قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از آن شرح دهم، به ویژه در دوران جنگ تحمیلی با عراق که همه چشم ها به این نهال نوپا دوخته شده بود، جنگی که به تحریک آمریکایی‌ها و با پول کشورهای حاشیه خلیج فارس شکل گرفت، اینجانب همواره جزء کسانی بودم که بارها به تاوان موضع گیری های خود نزدیک بود جانم را نیز تقدیم کنم، چرا که ایران بعد از انقلاب را تحولی استراتژیک در نقشه خاورمیانه و جهان، و سپیده دمی برای جهانی متعادل‌تر و خاورمیانه‌ای امن‌تر و مستقل تر و آزادتر می دانستم و آن را تحقق دهنده رویای آزادسازی فلسطین می دیدم که روزبه روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.

اینجانب قصد ندارم درباره جایگاه بر حق ایران که در این مسیر فداکاری های بسیاری انجام داده و عمق دیدگاه و آرمان خود را به اثبات رسانده بحث کنم چرا که از همان ابتدای آشنایی ام با مقاله ها و سخنرانی های امام خمینی (ره) و ملاقات با ایشان در سال ۱۹۸۰ و نیز دیدارهایی که با شخصیت های نزدیک به ایشان از جمله امام سید علی خامنه ای داشتم به حقانیت این مسیر ایمان آوردم.
بقیه در ادامه مطلب........................................
 

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:مشاور رئیس جمهور,علی یونسی,سخنان نسنجیده,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بهرام امیرحیدری از جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در همایش اخیر اصلاح‌طلبان کرمان مورد ضرب و شتم قرار گرفت، پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس و رئیس کل دادگستری استان کرمان به بیان جزئیات این حادثه پرداخت.
امیرحیدری اظهار داشت: پیامکی را با موضوع برگزاری گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان دریافت کردم و با توجه به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در جلسات و مراسم مختلف مرتبط با هر گروهی حضور پیدا می‌کنم به این همایش رفتم.
وی با اشاره به اینکه در سطح شهر هم بنرهایی با موضوع گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان نصب شده بود، عنوان کرد: با خودم گفتم احتمالا دعوت برای حضور در این همایش به صورت عمومی است.
امیرحیدری افزود: زمانی که وارد تالار خانه شهر شدم با توجه به اینکه همیشه ردیف نخست می‌نشینم تا فاصله‌ای با سخنران نداشته باشم، می‌خواستم در ردیف جلو بنشینم اما دست‌اندرکاران همایش مانع شدند و اجازه ندادند و گفتند باید از ردیف چهارم به بعد بنشینید و من هم از ردیف چهارم به بعد نشستم.
وی گفت: نخستین فردی که وارد تالار خانه شهر شد و من او را می‌شناختم، اسلامی نماینده اسبق بافت در مجلس بود و با توجه به اینکه ما از قبل قدری با هم خوش و بش داشتیم، می‌خواستم با وی احوالپرسی کنم، اما این اجازه به من داده نشد.
بقیه در ادامه مطلب.................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:فتنه88,فتنه گران ,مرعشی,موسوی,کروبی,کتک کاری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به دنبال دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و مفسد اقتصادی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصاویری از یکی از خانه های فساد وی به دست آمده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، این مفسد اقتصادی و بدهکار کلان سیستم بانکی کشور که با همراهی برادران خود و دیگر عوامل نفوذی، اقدام به راه اندازی شبکه فساد اقتصادی و سوء استفاده از شرایط تحریم کشور کرده بودند، جهت تعمیق فعالیت ها و رسیدن به اهداف شوم مورد نظر خود، اقدام به آلوده سازی افراد از طریق پرداخت رشوه های بسیار کلان و سازماندهی خانه ی فساد می نمودند.

آقای "ح.ا" مشهور به داریوش که یکی از محکومین اصلی پرونده فساد اقتصادی معروف در سال 76 می باشد و موارد اتهامی و پرونده های مختلفی از جمله اخلال در نظم اقتصادی کشور، قاچاق ارز، قاچاق کالا، قاچاق عتیقه و پرداخت رشوه های کلان در دستگاه قضایی دارد، با راه اندازی و تجهیز خانه های فساد، اقدام به آلوده سازی و باج گیری از افراد مرتبط با شبکه فساد اقتصادی نموده است. تصاویری از این وسایل فساد را از نظر می گذرانید:

بقیه تصاویر در ادامه مطلب.......................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از سران فتنه که با رافت نظام از بند حصر رهایی جسته است اخیرا در دیداری که با هاشمی رفسنجانی داشته است پیشنهادات و گلایه هایی داشته است.پیشنهادات یکی از سران فتنه به هاشمی
به گزارش پایگاه 598، سراج۲۴ نوشت: یکی از سران فتنه که با رافت نظام از بند حصر رهایی جسته است اخیرا در دیداری که با هاشمی رفسنجانی داشته است پیشنهادات و گلایه هایی داشته است.
 
به گزارش سراج۲۴ نامبرده به هاشمی پیشنهاد داده که حتما در انتخابات ریاست مجلس خبرگان شرکت کند. وی به هاشمی گفته است:مهم است که شما در این شرایط فعال و اثرگذار باشید و در فضای کنونی خبرگان نباید این صحنه را خالی کنید.
 
همچنین این فتنه گر فعال در این جلسه به دولت انتقاد کرده و در مورد برخورد آن با اصلاح طلبان گلایه کرده است و گفته:برخلاف قول و قرار قبلی برخورد خوبی با اصلاح طلبان نمی شود و خوب تعامل نمی کنند ، شما این مطلب را به گوش آقای روحانی برسانید.
 
گفتنی است پس از این جلسه نزدیکان هاشمی در مورد حضور در انتخابات ریاست خبرگان ضمن اعلام بی میلی هاشمی به حضور در انتخاباتی دیگر با بیش از ۸۰ سال سن آن را منوط به مشورت با برخی بزرگان نموده اند و همچنین در مورد برخورد دولت با اصلاح طلبان این موضوع را به نقل از هاشمی طبیعی دانسته و اظهار داشته اند چون روحانی اصلاح طلب نیست این برخوردها طبیعی است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:هاشمی ,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"همین عبدالکریم سروش، همین آدمى که جلوى چهره هاى عادى مستمعین، پشت تریبون لبخند میزد، فقط مانده بود که به من فحش هاى ناموسى بدهد."

سروش فقط به من فحش ناموسی نداد
صراط: آنچه در ذیل می‌آید خاطره‌ای برگرفته از کتاب "اخلاق مناظره و کرسى هاى آزاد اندیشى" است که در آن به مواجهه‌ای از حسن رحیم‌پور ازغدی با عبدالکریم سروش اشاره شده است: 
 
...همین عبدالکریم سروش، همین آدمى که جلوى چهره هاى عادى مستمعین، پشت تریبون لبخند میزد، فقط مانده بود که به من فحش هاى ناموسى بدهد . 
 
طى چند سال ، گاهى که میامد قم و در بحث ها شرکت میکرد، دیدم دو سه صحنه را که فقط مانده بود فحش ناموسى بدهد، اینها را مردم نمیدانستند ، خیلى ها هنوز هم نمیدانند که امثال اینها چنین تیپ هایى هستند، در جلسه اى بخاطر اینکه سوال و اشکال کردیم به ایشان ، سوال مودبانه اى که معلوم بود اگر بخواهد جواب بدهد، روشن میشود مبناى غلطى که بعده ها روشن شد، آن موقع روشن نبود ، ده سال قبل از این بود که بردارند بنویسند قرآن کلام خود پیغمبر است و کلام خدا نیست.... 
بقیه در ادامه مطلب....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:پورازغدی ، سروش ، فحش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همه‌ی این‌ها وقتی بیشتر مایه‌ی تأسف می‌شود که می‌بینیم عده‌ای خودباخته در ایران هستند که امریکا، با این شرایط وحشت‌بارش آرمان آنها محسوب می‌شود و این آرمان کذایی را در جامعه تبلیغ می‌کنند. خوب است قبل از پذیرش هر نوع تبلیغ چنین افرادی، به اهل موضوع مورد تبلیغ آنها نگاهی دقیق داشته باشیم تا ببینیم به سمت چه واقعیتی دعوت می‌شویم.

گروه فرهنگی - فساد جنسی در امریکا، این روزها دیگر حکومت و جامعه و نخبگان نمی‌شناسد. در سطح دولت مردان، وزیر خارجه آمریکا‌ "رندی بری" را به عنوان نخستین نماینده ویژه منحرفان جنسی معرفی کرد. این دیپلمات آمریکایی مأموریت یافته از حقوق آنها در سراسر جهان دفاع کند!

به گزارش بولتن، دویچه وله با پوشش این خبر آورده است: «وزیر خارجه آمریکا در مراسم معرفی بری در واشنگتن تصریح کرد: دفاع و گسترش حقوق اولیه دگرباشان جنسی هسته اصلی وظایف این نماینده، در راستای دفاع از حقوق بشر است که قلب و وجدان سیاست ماست.»[!]

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 اسفند 1393برچسب:فساد جنسی,آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، «حسن رحیم پور ازغدی» در سخنان پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی، الگوی پیشرفت جامعه اسلامی است که باید مورد توجه و اهتمام همه قرار بگیرد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: دشمن از طرق مختلف وارد کشورها شده است.آیا مسئولان بانک مرکزی می داند در بانک ها چه می گذرد؟‎
وی سپس با طرح این سوال که چرا داعشی‌ها صورت خود را می‌پوشانند، گفت: ازآنجایی که سربازان داعش مزدور برخی از کشورها، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هستند صورت خود را می‌پوشانند.
رحیم پور ازغدی تصریح کرد: اسلام برای ترویج نیاز به چندین سپاه دارد به نحوی که باید سپاه چند صد هزار نفری جهادی و به صورت چریکی برای ترویج اسلام وارد کشورها شوند. برای این کار به سپاهی شامل ده ها هزار نفر تحصیل کرده و افراد با تجربه نیاز داریم.
وی اظهارداشت: باید آنچه که در بانک‌ها اجرایی می‌شود به صورت کامل مشخص شود. باید از مسوولان بانک مرکزی پرسید که آیا می‌دانید در بانک‌ها چه می‌گذرد؟ و آیا تمامی بخشنامه‌ها و قوانین در شبکه بانکی اجرایی می‌شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اهمیت مالیات گفت: اگر مالیات نباشد به درآمدهای نفتی وابسته می شویم و چنین امری در نهایت منجر به وابستگی اقتصاد کشور می شود.
رحیم پور ازغدی، راه نجات کشور را اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف دانست و افزود: نباید همه مسایل را به مساله هسته ای گره زد زیرا چهار و پنج کشوری که بمب اتم دارند بر همه دنیا حکومت می کنند واگر ایران نیز غنی سازی هسته ای کند، قدرتمند می شود و نفت را کنترل می کند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه، گرفتن بهانه از دشمن نباید به معنای آن باشد که دشمن هر کاری می خواهد انجام دهد، یاداور شد : نمی توانیم منتظر باشیم تا دشمن روزی بگوید من دیگربهانه ای ندارم زیرا چنین روزی فرا نمی رسد.
وی با اشاره به اهمیت و نقش بیمه گفت: باید بررسی شود که بیمه ها چگونه باید حرکت کنند تا اقتصاد کشور راه بیفتد و بخش های آسیب پذیر حمایت شوند ضمن اینکه باید در مساله قانون کارنیز باید توجه ویژه شود.
رحیم پور ازغدی افزود: دانشگاه ها و حوزه ها باید وضعیت مالیات ها را بررسی کنند و چگونگی اصلاح ساختار مالیات توسط حکومت باید تعیین شود ضمن آن که مصرف مالیات نیز باید مشخص شود.
وی ادامه داد: برای تشویق مردم به امر مالیات حکومت باید مشخص کند که مالیات را درست تعیین می کند واین مالیات در جای درست خرج می شود.
وی خاطرنشان کرد : وضعیت نقل و انتقال پول باید مشخص وبه مردم تفهیم شود که عادلانه مالیات می‌بندیم و به مردم توضیح داده شود که کجا مالیات مصرف می‌شود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 اسفند 1393برچسب:بانک,ربا,خبر,بانک مرکزی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گفتم ای شیطان جدم حضرت آدم و خانمش بی چاره ی وسوسه ی تو شدند و میلیونها برادر و خواهرم غارت شده ی دست تواند مگر من دیوانه ام فریب تو را بخورم؟

گروه سیاسی - سید محمدصادق محمدی وفایی،شیطان این دشمن همیشگی بشریت که خستگی ناپذیری در ذات اوست وجهنمی کردن میلیونها انسان را در پرونده دارد با جامی از وسوسه هایش به سرایم آمد و گفت:

ای دوست به دوستی قرینم تو را

هرجا که قدم نهی زمینم تو را

به گزارش بولتن نیوز،گفتم یا شیطان قبول دارم عمری به بلندای تاریخ داری و من فقط 46سال دارم ولی در این چند دهه هم ، بارها فریب خورده ات بوده ام از ناحیه ی تو چه خسارت ها که ندیده ام ؟

ای شیطان نمی خواهم ببینمت..مگر چند بار بگویم تو را نمی خواهم؟!

گفت: من شیفته ی شمایم دنیا را بی شما نمی خواهم و قصد هرجایی کنی سر راهت نشینم !

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 2 اسفند 1393برچسب: شیطان ، جهنم ، تاریخ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «شیعه نیوز»، تعدادی از هکرهای مقاومت لبنان همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت "عماد مغنیه" از فرماندهان بارز حزب‌الله دهها سایت اینترنتی اسرائیلی را هک کردند.

در بیانیه این گروه که خود را "قادمون" معرفی کرده‌اند، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«گروه "قادمون" که خط جهاد الکترونیکی را در پیش گرفته است دهها سایت صهیونیستی را هک کرده و موفق شده اطلاعات بسیاری را کسب کند. این عملیات در سالروز شهادت فرمانده عماد مغنیه و تمامی شهدای مقاومت به ویژه شهدای "قنیطره" "جهاد مغنیه" و دیگر برادران انجام شد. پیروزی جز از سوی خدای عزیز و جبار نیست.»

عماد فایز مغنیهمعروف به حاج رضوان از فرماندهان نظامی حزب اللهبود که در 23 بهمن 86 در انفجار تروریستی در دمشق به شهادت رسید.

فرزند وی جهاد مغنیه نیز به همراه 5 عضو دیگر حزب الله در حمله اسرائیل به قنیطره سوریه در 28 دیماه امسال (93) به شهادت رسید.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:حزب الله ,قادمون, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: فارس نوشت: وضعیت لباس های غیر رسمی و نه چندان مناسب برخی از سینماگران و بازیگران حاضر در جشنواره فیلم فجر کار را به جایی رسانده است که حتی برنامه تلویزیونی «هفت» نیز در یکی از برنامه های اخیر خود، آیتمی انتقادی را در همین زمینه پخش کرد.
سعید راد، بازیگر مطرح سینمای ایران در آیتم اشاره شده بیان کرد که سینماگران و هنرمندان این عرصه بهتر است در جشنواره فجر با لباس رسمی و کت و شلوار حضور پیدا کنند.
او همچنین عنوان کرد که چه کسی مرحوم خسرو شکیبایی را به یاد می آورد که با لباس غیر رسمی در جشنواره ها حاضر شده باشد؟!
پوشش برخی از مدعوین جشنواره فجر در ایران در حالی است که در خارج از کشور اگرچه ممکن است در یک نشست مربوط به یک فیلم سینمایی، دست‌اندرکاران آن پروژه با لباس های جورواجور و مختلف حاضر شوند اما این قضیه در جشنواره های سینمایی مطرح، متفاوت و پوشش همه‌ی حضار در آنها رسمی است.
به این صورت که مردان کت و شلوار می پوشند و لباس زنان نیز در فرهنگ آن جشنواره ها رسمی محسوب می شود.
غیر از پوشش مدعوین، طرز لباس پوشیدن برخی دیگر از شرکت کنندگان در جشنواره فیلم فجر امسال نیز به گونه ای بوده که پلیس کشورمان مجبور به اعزام نیرو برای تذکر به این افراد و ارشاد آنها در محل جشنواره شده است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,بی حیایی,بی عفتی,بی حجابی,برهنگی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مژگان شجریان دختر محمدرضا شجریان که در فتنه ۸۸ به حمایت از فتنه گران پرداخت، با حضور در تلویزیون ضد انقلاب ایران فردا کشف حجاب کرد.

عکس/کشف حجاب دختر شجریان

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:شجریان,بهایی,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: کاربران در شبکه های اجتماعی ویدئویی از یک پیرزن سوری را منتشر کردند که در گفت و گو با تروریست های گروه داعش، آنها را به چالش می کشد.
 این پیرزن با نزدیک شدن به خودروی تروریست های داعش آنان را شیطان های "ملعون "نامید که وجهه اسلام و مسلمین را مخدوش ساخته اند.

پیرزن سوری داعش را به چالش کشید!+عکس

پیرزن سوری با ذکر آیه های قرآن کریم، از این تروریست ها می خواهد که به سوی خداوند بازگردند.
وی بی وقفه تروریست های داعش را به خاطر اعمالشان سرزنش می کند و یکبار هم آنها با "الاغ" توصیف می کند.
این پیرزن سوری یکسره عناصر تروریستی داعش را ملامت می کند و محل را ترک نمی کند تا اینکه خود داعشی ها با خود از محل دور می شوند.
این نوار ویدئویی با استقبال گسترده کاربران در شبکه اجتماعی فیسبوک به خاطر شجاعت بی نظیر این پیرزن در برابر تروریسم داعش مواجه شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:اردوغان,تروریست,ملکه خبیث انگلیس,داعش,وحشی,حیوانات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش کشورمان پس از برد شب گذشته برابر پیکان دست به اقدام قابل توجهی شد.
این مدافع استقلال پس از بازی تی شرت خود که روی آن عکس شهید مدافع حرم، شهید حاج حمید تقوی را چاپ کرده بود به معرض نمایش گذاشت.
سردار تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس بود که در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در دفاع از عتبات عالیات در "سامرا" به شهادت رسید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:مدافع حرم,استقلال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: روحانی در تالار هنر سخنانی با هنرمندان داشتند و به شوخی گفتند اهل فرهنگ ارشاد و گشت ارشاد نمی‌خواهند. من وقتی به قرآن مراجعه کردم دیدم که اهل فرهنگ هم ارشاد و هم گشت ارشاد می‌خواهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی، نماینده 5 دوره مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری دولت یازدهم مهمان این هفته برنامه «شناسنامه» بود.

اکرمی در ابتدای برنامه گفت: من در سال 40 برای طلبگی وارد قم شدم و حجت‌الاسلام حسن روحانی هم همان سال از سمنان به قم آمدند و در مدرسه آیت‌العظمی گلپایگانی مشغول به تحصیل شدند. من نیز در مدرسه جهانگیرخان قم مشغول به تحصیل شدم. در خیلی از درس‌های سطح با هم همدوره و هم سطح بودیم. من در طول این 53 سال از روحانی هوش،گوش، دانش و کوشش را دیدم.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393برچسب:ارشاد,حصر,موسوی,کروبی,خیانت,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 170 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com