وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ايشان با تأكيد بر اينكه موضوع فلسطين و قدس، در قلب حوادث كنوني منطقه قرار دارند، خاطرنشان كردند: اين موضوع اصلي نبايد به فراموشي سپرده و به حاشيه رانده شود زيرا بسياري از مشكلات دنياي اسلام بواسطه وجود رژيم جعلي صهيونيستي است.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: امسال در راهپيمايي روز جهاني قدس، به بركت بيداري اسلامي، ملتهاي منطقه توانستند موضع خود را در اين قضيه بيان كنند.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به ترفندها و توطئه هاي پيچيده دشمنان براي پنهان سازي مسئله اصلي مسلمانان، خاطرنشان كردند: امروز بار ديگر قدرتهاي استكباري همان ابزار قديمي يعني «اختلاف بيانداز و حكومت كن» را به كار گرفته اند، بنابراين دولتها و ملتهاي اسلامي بويژه نخبگان سياسي و فرهنگي و روشنفكران و علماي دين بايد حقيقت و واقعيت را براي مسلمانان تبيين كنند.
ايشان صهيونيسم را خطري براي همه بشريت خواندند و افزودند: در حاليكه دشمن تلاش دارد تا با عمده كردن اختلافهاي طبيعي در قوميت، نژاد و مذهب، ميان مسلمانان ايجاد اختلاف و با واقعيت سازي، خطرهاي دروغين ايجاد كند ، امت اسلامي بايد همت و تلاش خود را بر عمل به اسلام و حفظ و تقويت وحدت و برادري و سرپيچي از اراده قدرتهاي بزرگ و در رأس آن امريكا قرار دهند.
رهبر انقلاب اسلامي،‌اختلاف ميان ملتهاي مسلمان را سم مهلك دانستند و تأكيد كردند: همواره بايد معيار مسلمانان، موقعيت و جايگاه دشمن آشكار باشد كه آنجا قطعاً جبهه باطل است و مقابل آن، جبهه حق قرار دارد.
در ابتداي اين ديدار آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور، ماه رمضان را شرايطي استثنايي براي تمرين عبوديت و اعتلاي انسان در پيشگاه خداوند و وسيله پالايش روح و جان از آلودگي ها و تعلقات، بازگشت به فطرت الهي و كمال انساني و ميدان پرهيز از گناهان خواند.
وي با تأكيد بر اينكه ملت بزرگ ايران براي ساختن كشور و پيگيري حقوق اساسي ترديدي به خود راه نخواهد داد، افزود: مستكبران در سراشيبي سقوط قرار گرفته اند و پافشاري آنها بر زياده خواهي و ظلم و تعدي به حقوق ملتها، آنان را نجات نخواهد داد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com