وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به! مهدی جان! تو هم که از خودمون بودی و رو نمی کردی! بیا اینور کارت دارم! بیا اینجا می کنمت مجری برنامه "ترانه های درخواستی" ام! منهم قبلا به سیاوش قمیشی فکر می کردم و از لابه لای ترانه هاش از نکته های عرفانی اش استفاده می کردم؛ اما این روزها ...

مهدی خزعلی: نغمه های عرفانی هایده و شکیلا تاثیر مثبت دارند.

 

شیطان: لایک! لایک! دمت گرم! اتفاقاً منم با نظرت موافقم؛ اصلا وقتی هایده و شکیلا می خونن یک حالت عرفانی عجیبی به منهم دست میده!

 


شکیلا: همینم مونده بود شما بیای از من تعریف کنی! فکر کنم یک تجدید نظر اساسی باید تو کارهام بکنم! (...)!!

شکیرا: ببین؛ میشه نغمه های منو هم گوش کنی! شاید نغمه ها و موزیک ویدیوهای منهم روت تاثیر مثبت گذاشت!

هایده: اینجا هوا خیلی گرمه، کولر گازی هم نداریم. اینجا جهنم هست! آی لاو یو خزعلی!

هایده: راستی من خودم یادم نمیاد کی نغمه عارفانه خوندم؛ کدوم ترانه ام رو میگی؟!

 


حمید شبخیر: به! مهدی جان! تو هم که از خودمون بودی و رو نمی کردی! بیا اینور کارت دارم! بیا اینجا می کنمت مجری برنامه "ترانه های درخواستی" ام!

ابطحی: اتفاقا منهم قبلا به سیاوش قمیشی فکر می کردم و از لابه لای ترانه هاش از نکته های عرفانی اش استفاده می کردم؛ اما این روزها متوجه شدم خواننده های بهتری هم هستن که خیلی عرفانی تر هستن! البته از اون لحاظ!

 


سپیده: شنیدم تو وبلاگت نوشتی من با قرآن مانوس هستم! کی با قرآن مانوس شدم که خودم نفهمیدم! به هر حال اگه این حرف ها رو می زنی که بیای کنسرتم باید بگم واست دو تا بلیت فرستادم!

معلم ریاضی: باز که تو آبروی منو بردی! چند دفعه بهت این موضوع رو توضیح دادم؟! آخرش هم هنوز که هنوزه، فرق بین مثبت و منفی رو متوجه نمیشی! چی بگم به تو آخه!


 

رها ابریشمی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com