وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از قدس آنلاین، تعدادی از جوانان منطقه الشرقیه عربستان روز گذشته از تأسیس مجموعه های مقاومت مردمی علیه آل سعود با عنوان 'ارتش آزاد عوامیه' خبر دادند.

تعدادی از صفحات موجود در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر خبر از تأسیس نخستین هسته های مقاومت مسلحانه مردمی علیه آل سعود با عنوان "ارتش آزاد عوامیه" یا "ارتش آزاد شیعه" توسط هوادران روحانی مبارز عربستانی، آیت الله شیخ باقر النمر، خبر دادند.

فعالان شیعه اعلام کردند هدف از تشکیل ارتش آزاد عوامیه که منتسب به شهر شیعه نشین عوامیه در شرق عربستان است، قیام علیه حکومت آل سعود است.

اخبار و بیانیه های منتشر شده در فیسبوک و توییتر نشان می دهد که هواداران شیخ نمر فعالیت خود برای راه اندازی اولیه این مجموعه را آغاز کرده اند.

این فعالان می افزایند: ارتش آزاد عوامیه فعالیت نظامی خود را در برخی مناطق عربستان که از پیش تعیین شده است آغاز خواهد کرد و در ابتدا حملاتی علیه برخی مراکز امنیتی و دستگاه های وابسته به آل سعود انجام خواهد داد.

عربستان سعودی از جمله کشورهایی است که موج بیداری اسلای و به تعبیری بهار عربی، از ماه ها قبل به آن رسیده است و هر روز اعتراضات گسترده ای در مناطق مختلف این کشور به ویژه مناطق شرقی که محل سکونت اقلیت شیعی است در حال رخ دادن است.

نقض گسترده حقوق بشر، تقسیم ناعادلانه ثروت، نبود آزادی های مذهبی و فردی، حقوق زنان و اداره کشور توسط یک خاندان فاسد و ارتباط گسترده با رژیم صهیونیستی و آمریکا از دلایل اصلی اعتراضات شیعیان به آل سعود است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com