وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 


به گزارش «شیعه نیوز»، جمعی از علمای شیعه در استان قطیف عربستان از طرح   ملک عبدالله  برای ایجاد یک مرکز برای گفت و گو بین فرقه های مختلف اسلامی، که قرار است در پایتخت این کشور تأسیس شود استقبال کردند .

آنان با انتشار  بیانیه ای از این اقدام که گفته شده است به منظور برطرف نمودن اختلافات فرقه ای و اعتقادی میان مسلمانان میباشد حمایت کرده و اظهار امیدواری نموده اند این طرح باعث همبستگی مسلمانان با یکدیگر شود .

در خبر شبکه خبری راصد آمده است،  امضاء کنندگان این بیانیه خواستار رعایت حقوق شهروندی و احترام به کرامنت انسانی برای فرد فرد مردم عربستان مباشند .

شایان ذکر است در سال گذشته منطقه شرق عربستان شاهد تظاهرات گسترده مردمی بود که خواستار رفع تبعیض، آزادی زندانیان سیاسی و اصلاحات سیاسی بودند و این تظاهرات که همچنان ادامه دارد توسط نیروهای امنیتی ال سعود به شدت سرکوب و دهها تن از شیعیان این منطقه به شهادت رسیده و صدها نفر نیز بازداشت شدند .

امضاء کنندگان این بیانیه عبارتند از : "شيخ عبدالله الخنيزي، سيد علي السيد ناصر السلمان، شيخ حسن بن موسى الصفار، شيخ عبدالكريم بن كاظم الحبيل،شيخ علي مدن آل محسن، شيخ يوسف المهدي و شيخ جعفر آل ربح.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com