وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پرونده اصلاحات و بحران آفرینی در کشور

جناح موسوم به اصلاحات را باید سازمان فکری ایجاد شده سال 74 دانست که حلقه های تئوریک آنان شکل گرفته بود و پس از آن است که به صورت منسجم برای به دست گرفتن قدرت سیاسی وارد میدان می شوند.
آنچه امروز برای ما روشن و واضح است، برای نسل های آینده مبهم می باشد و تاریخ روشنگر نسل های آینده است و امروز قلم های مسموم در صدد تحریف واقعیت ها هستند. باید نویسندگان امین این قلم ها را بشکنند.(صحیفه نور،ج 2،ص 84)

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، پیروزی جناح چپ در ایران منشاء دگرگونی های فراوانی شد که انقلاب اسلامی را تا نزدیک به یک دهه با چالش امنیتی - سیاسی رو به رو کرد و بعد از آن نیز این اگرچه از سوی مردم کنار گذاشته شدند اما هیچگاه دست از فتنه گری و انحرافات خود برنداشته و در بزنگاهها زهر خویش را علیه نظام و مردم پاشیدند.

جناح موسوم به اصلاحات را باید سازمان فکری ایجاد شده سال 74 دانست که حلقه های تئوریک آنان شکل گرفته بود و پس از آن است که به صورت منسجم برای به دست گرفتن قدرت سیاسی وارد میدان می شوند.

«چپ های جوان» با اتکای به رای 20 میلیونی مردم به محمد خاتمی در حالی راس کار آمدند که مردم انتظار این امر را داشتند که فضای پر فشار اقتصادی را که کارگزاران سازندگی به وجود آورده اند از بین برود و کاهش پیدا کند و به شعارهایی مانند آزادی و... که از سوی نیروهای فکری این جریان مطرح شده بود جامعه عمل بپوشاند اما مردم در آن ایام تنها نمایش آزادی را به تماشا نشستند و خبری از ازادی حقیقی که همان احترام به حقوق مردم و رفع مشکلات آنان بود، مشاهده نگردید.

در دوران مدعیان آزادی در واقعیت آن چیزی که صورت گرفت مواجهه مردم و انقلاب با مشکلات عدیده امنیتی و سیاسی بود که در بسیاری از مواقع بحران چالشی عمیقی را برای کشور به وجود می آورد. امری که موجب شد تا دولت محمد خاتمی از سوی روزنامه های اصلاح طلب عنوان «دولتی با هر 9 روز یک بحران» را دریافت کند.

هاشمی رفسنجانی و خاندانش اگرچه خود را تا مدتها اصولگرا جلوه داده بودن اما پس از ایام اصلاحات دیگر بر کسی ماهیت وی و خاندانش پوشیده نبود و حتی بسیاری از کارشناسان با قاطعیت تمام، اصلاحات را زائیده ی افکار آقای هاشمی رفسنجانی می دانند.

با توجه به این نکته که دولت اصلاحات به دنبال یک برندازی نرم و رفورم بوده است لذا بیشترین جرم های این جریان سیاسی نیز در همین حیطه تعریف می شود و در این پرونده سعی بر آن است تا گوشه ای از جریان رفرومیست اصلاح طلبان به نمایش گذاشته شود.



این پرونده بصورت هفتگی تکمیل و بروز خواهد شد
----------------------------------------------------------

* جریان شناسی اصلاحات

هشت سال بحران آفرینی(2)
از تاکتیک های جنگ روانی تا استبداد مدرن اصلاح طلبان

توجه به شعارهای داده شده از سوی این جریان تا حدودی نشان از نحوه فکر حاکم بر این جناح و چرخش فکری آنان به سوی نحله های فکری غرب خبر می دهد چرا که سر دادن این شعارها نشان از عدم درک درست از جامعه ایران است.ایران در آن زمان بیش از هر امر دیگری به ثبات و امنیت و پویایی اقتصادی نیاز داشت که با روی کار آمدن دوم خردادی ها عملاً این مقوله ها محقق نشد.





 


بعد از حماسه دوم خرداد و ثبت 20 میلیون رای از سوی مردم ایران جریان اصلاحات بر راس کار آمد.ثبت این رکود موجب شد تا نویسندگان و سیاست مداران اصلاح طلب با یک واگرایی به سمت یک جنگ قدرت از پیش تعیین شده بروند و با پشتوانه آن قسمت های گوناگون نظام را به جنگ فراخوانند.
 


 





 

* نقش نشریات و رسانه های اصلاحات در فتنه و انحرافات سیاسی و اجتماعی
 


در خدمت و خیانت روشنفکران (1)

بخارا تریبون ادبی ضد انقلاب در قلب تهران

 
جریانات وابسته به دستگاه فکری غرب از همان اوایل انقلاب در عرصه های مختلفی اقدام به رویارویی با جریان اصیل مردمی و اسلامی ایران کردند.این جریانات با سیاستی برنامه ریزی شده به صورت آرام و خزنده در دستگاه آموزشی و تبلیغاتی کشور رخنه کردند تا راحتر بتوانند به انتشار مطالب خود اقدام کنند.






در خدمت و خیانت روشنفکران(2)
تجلیل بخارا از جریانات چپ مارکسیستی

 

یکی دیگر از تاکتیک­های مبارزۀ فرهنگی مجلۀ بخارا با هدف احیاء میراث فکری و فرهنگی غرب و استحالۀ ارزشهای فرهنگی انقلاب اسلامی، نبش قبر عناصر وابستۀ فراماسونر قبل از انقلاب اسلامی است این شیوه با بهانه­ های مختلف در شماره های مختلف نشریه ، تکرار شده است. یکی از بارزترین نمونه­ های استفاده از تاکتیک، در شماره 64 ، مجله بخارا اتفاق افتاده است.





در خدمت و خیانت روشنفکران (3)
بخارا و اسطوره سازی از عناصر معاند انقلاب

 

در این میان تحریف تاریخ و تطهیر شخصیت­ها در حد امکان، صورت می­پذیرد تا حدی که فردی همانند فریدون آدمیت، دیپلمات رژیم پهلوی تا سر حد یک آزادی­خواه وطن­پرست، معرفی می­شود، حال آنکه چگونه یک سیاستمدار وطن­دوست، می­تواند سال­ها در جهت تداوم یک حاکمیت وابسته­ای مثل حکومت پهلوی، تلاش کند خود جای سؤال دارد ؟!






تلاش اصلاح طلبان برای عبور خاموش از قانون اساسی
حمله مجدد روزنامه آرمان به شورای نگهبان

روزنامه آرمان که این روزها در نبود روزنامه ای خاص برای حزب دولت ساخته ی کارگزاران سازندگی، نقش روابط عمومی آن را در فضای رسانه ای کشور ایفا می کند چند وقتی است که از سوی اتاق فکر های جریان اصلاحات پروژه سیاسی کردن فضای کشور و ایجاد شک سیاسی و بازخورد آن را در دستور کار خود قرار داده است .







وقتی اصلاح طلبان برای خودشان نوشابه باز می کنند!

تیتر امروز روزنامه های اصلاح طلب چه بود؟

با نیم نگاهی به روزنامه های اصلاح طلب در چند روزگذشته کاملاً یک نکته هویدا است و آن تحلیل شرایط نیروهای اصول گرا و پرداختن و نشان دادن اختلاف در بین این جناح سیاسی است و سوی دیگر نیز از سوی اشخاص مختلف جبهه اصلاحات پالس های آشکاری برای حضور در دوره بعد ریاست جمهوری ارسال می شود.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com