وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رشد چشمگير گالري هاي زير زميني که به طور تخصصي به طراحي مانتوهاي نامناسب رو به فزوني زده است تمرکز بر روي طراحي مانتو آن هم مانتوهايي که با شئون ديني و فرهنگي ايراني اسلامي هماهنگ نيست جاي تعجب دارد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ،‌دشمنان اسلام و انقلاب با ترويج بي حجابي و بي بندوباري در تلاش براي تضعيف اعتقادات و شکستن حريم ها و خطوط قرمز جامعه ايران اسلامي مي باشند.

در اين هجوم همه جانبه بر عليه پاکدامني و حيا ، گروههايي به صورت زير زميني و گاهي آشکارا به طراحي و فروش مدهايي که مروج فرهنگ برهنگي غربي مي باشد دست مي زنند و با هدف قرار دادن نسل جوان و پولداراهاي تازه به دوران رسيده سود سرشاري را نيز نصيب خود مي کنند.

بسيار لازم و به جاست مسئولين فرهنگي و مخصوصاً نيروي انتظامي در کنار برخورد با مظاهر بي حجابي در جامعه به ريشه ها و مروجان پشت پرده اين موج بي حيايي توجه ويژه اي بنمايند و اين معضل را نه از ساقه بلکه از ريشه قطع نمايند.




کد مطلب: 136472



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com