وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

"عماریون"- عکس فوق مربوط به راهپیمایی روز قدس که در شهر مقدس قم برگزار گردید می باشد، در این عکس که عکاس آن قصد داشته حضور آیت الله مکارم شیرازی را در جمع راهپیمایان نشان دهد، حضور یک روحانی سیاسی هم در این عکس نمایان شده است.

حجت الاسلام فاضل فردوسی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، اولین روحانی که در جلوی تصویر دیده می شود برخلاف عدم دعوت تشکل متبوع اش از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس که از ارزشمندترین یادگاران حضرت امام(ره) می باشد، در این راهپیمایی شرکت نمود.

شرکت ایشان در راهپیمایی روز قدس سوالاتی را برای ما ایجاد نمود که پاسخگویی به آن می تواند در شفاف سازی فعالیت های سیاسی ایشان و برخی از دوستانشان مفید واقع شود و پرده از بعضی از حقایق پنهان سیاسی بر دارد که امیدواریم ایشان پرسش های ما را در این خصوص بی پاسخ نگذارند.

آقای فاضل فردوسی!

مجمع روحانیون مبارز در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و حوادث پس از آن مواضعی ساختارشکن و براندازانه اتخاذ نمود که موجبات خوشحالی و بهره برداری دشمنان قسم خورده نظام را فراهم کرد! شما بعنوان یکی از اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز هیچ گونه اعتراضی در برابر عملکرد و مواضع حزب متبوعتان نداشیتد که در واقع سکوت شما مهر تاییدی بر مواضع ساختار شکنانه آن تشکل می باشد، حال سوال کلیدی که ایجاد می شود این است که آیا حضور شما در راهپیمایی روز قدس علی رغم عدم دعوت حزب سیاسی متبوعتان نوعی تضاد و دوگانگی نمی باشد؟ آیا این حضور از سر ندامت و پشیمانی از عملکرد و مواضع گذسته می باشد؟( که اگر چنین است به صراحت و با شجاعت اعلام کنید!) و یا نوعی تاکتیک و ترفند نانوشته تشکیلاتی به منظور بازسازی چهره بر ملا شده برای بازگشت مجدد به عرصه سیاسی می باشد؟ شما چه پاسخی در برابر عدم دعوت مجمع روحانیون مبارز برای شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس که از ارزنده ترین یادگاران حضرت امام(ره) می باشد، دارید؟ شما که خود از منصوبین امام در جایگاه مهم امامت جمعه بودید، چگونه این بی اعتنایی به میراث ماندگار حضرت امام(ره) را توجیه می کنید؟ چگونه است که در روز قدس سال ۸۸ حزب سیاسی شما با تعابیر خاص و هدفمند با شدت و حدت مردم را برای بهره برداری سیاسی خاص خود دعوت به شرکت در راهپیمایی نمود؟! که نتیجه دعوت شما از هوادارانتان شعار ها و حرکت های هنجارشکنانه و زیر سوال بردن والاترین آرمان های امام(ره) بود! آیا سکوت معنا دار شما تاییدی بر این شعارها و حرکات نبود؟

حرف آخر:

آقای فاضل فرودسی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز بهتر است بدانید، مردم با بصیرت خود بدون توجه به عدم دعوت جریان اصلاحات برای شرکت در این راهپیمایی با حضور با شکوه تر خود نسبت به سال های گذشته عملا این پیام را به جریان اصلاحات دادند که این جریان تاثیرگذاری خود را در مناسبات سیاسی از دست داده است.


 

منبع: شاخص؟
 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com