وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

 

به گزارش وبسایت روشنگری  به نقل از خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان نشست امروز هیئت دولت، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اجرای تفاهم‌نامه دفاعی بین ایران و سوریه گفت: این تفاهم‌نامه دفاعی همچنان برجای خود باقی است اما سوریه تاکنون هیچ درخواستی در این باره از ایران نداشته است.

وی افزود: البته سوریه با تهدیدات تروریستی روبه‌روست و خود نیز به خوبی در حال مقابله با این مسئله است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سؤال دیگری درباره ساخت پایگاه‌های فضایی جدید در کشور افزود: هم اکنون ساخت پایگاه فضایی امام خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم این پایگاه فضایی را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

سردار وحیدی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: پاسخ ما به این تهدیدات این است که ما ذره‌ای درخصوص امنیت ملی خود کوتاه نخواهیم آمد. البته توانمندیهای دفاعی ما نیز در راستای مقابله با همین تهدیدات است.

وی افزود: ما به دنبال حفظ امنیت و آرامش در منطقه هستیم و عملکرد ما نیز بر خلاف کشورهای فرامنطقه‌ای است که در منطقه چنین ادعایی را دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com