وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


هدف از اين اقدام نشان دادن اين امر به رژيم اسرائيل است که اين کليسا اشغال مداوم کرانه باختري و شرق بيت‌المقدس را غيرقانوني قلمداد کرده و خواستار اين است که اين رژيم توسعه شهرک‌سازي در سرزمين‌هاي فلسطيني را متوقف کند.
 
بزرگ‌ترين کليساي پروتستان کانادا توصيه‌اي را مبني بر تحريم کالاهاي ساخته شده در شهرک‌هاي اسرائيلي واقع در سرزمين‌هاي اشغال شده فلسطين پذيرفت.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، کليساي متحد کانادا اين تصميم را ۱۵ آگوست (۲۵ مرداد) گرفت و دو روز بعد در چهل و يکمين نشست شوراي عمومي اين کليسا در اتاوا يک نامه سياستي را در اين رابطه تصويب کرد.

هدف از اين اقدام نشان دادن اين امر به رژيم اسرائيل است که اين کليسا اشغال مداوم کرانه باختري و شرق بيت‌المقدس را غيرقانوني قلمداد کرده و خواستار اين است که اين رژيم توسعه شهرک‌سازي در سرزمين‌هاي فلسطيني را متوقف کند.

اين در حالي است که گروه‌هاي لابي‌گر پرنفود صهيونيستي تلويحا گفته‌اند که کليساي متحد کانادا، خود را يهودستيز معرفي کرده است. دولت کانادا نيز با تحريم کالاهاي ساخت رژيم اسرائيل مخالفت کرده است.

با وجود اين، اين کليسا مي‌گويد تصميم کليسا بر اساس حقوق بين‌الملل و و اعتقاد به برابري انسان‌ها استوار است.

علاوه بر اين، فعالان حامي فلسطين در کليساي متحد کانادا مي‌گويند، بي‌عدالتي عليه مردم فلسطين آن‌چنان فاحش و آشکار است که براي مقابله با آن اقدام سنگين اقتصادي لازم است.

فعالان مي‌گويند، دولت کانادا بايد رويکرد متوازن‌‍تري در قبال مسئله فلسطين - اسرائيل اتخاذ کند و نبايد ارتکاب جنايات جنگي و جنايت عليه بشريت از سوي رژيم اسرائيل را مورد چشم پوشي قرار دهد.

کليساي متحد کانادا جديدترين مورد در فهرست در حال افزايش سازمان‌هايي است که در سراسر جهان توليدات رژيم اسرائيل در سرزمين‌هاي اشغال شده فلسطين را تحريم کرده‌اند.

سازمان ملل متحد و بيشتر کشورهاي جهان شهرک‌هاي يهودي‌نشين رژيم اسرائيل را غيرقانوني قلمداد مي‌کنند زيرا سرزمين‌هايي که اين شهرک‌ها در آن‌ها ساخته مي‌شوند، در جنگ سال ۱۹۶۷ ميلادي توسط رژيم اسرائيل اشغال شدند و به همين ترتيب اين مسئله موضوع کنوانسون ژنو که ساخت و ساز در سرزمين‌هاي اشغالي را ممنوع اعلام مي‌کند، قرار مي‌گيرد.

افزايش اين ساخت و سازها و شهرک‌ها نه تنها انتقادات شديد بين‌المللي را در پي داشته بلکه يکي از موانع جدي برقراري صلح در خاورميانه قلمداد مي‌شود.

تعدادي صنايع توليدي در شهرک‌هاي اسرائيلي‌نشين که در سرزمين‌هاي فلسطيني ساخته شده‌اند، با توليداتي مانند لوازم آرايشي، آشاميدني و لوازم پلاستيکي مدتي است شروع به کار کرده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com