وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

واقعا متاسفم.به خدا دارم خجالت میکشم وقتی میبینم یک شخص ولایتمدار توسط سیستم قضایی "ولایی" محکوم میشه!!!!
هیچ کسی از خودش نمیپرسه این محمد حسن روزی طلب که انقدر پشتیبان ولایت فقیه بوده وهست آیا اگر انتقادی وارد کنه به بعضی از دستگاهها ، یعنی خیانت کرده!!!!!!
بعد داریم با همین چشمامون میبینیم که هم سران فتنه ، هم خرده نویسان عرصه مجازی حامی فتنه هنوز به کارشون ادامه میدهند و روابط آقایان با اینها هرروز بهتر از دیروز میشود!




 یکی دیگر از منتقدین به روند برخورد با فعالان رسانه‌ای ـ دانشجویی جبهه فرهنگی انقلاب، به چهارماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.

به گزارش رجانیوز، محمد حسن روزی‌طلب فرزند سردار شهید محمدجواد روزی طلب و  فعال رسانه‌‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به جرم انتشار متنی انتقادآمیز در وبلاگ شخصی‌اش، از سوی قاضی شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.
 
وی که در وبلاگ شخصی خود از روند برخورد با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب همچون قدیری‌ابیانه‌ در قم، میثم نیلی، سعید ذاکری و همچنین فیلترینگ سایت های 598 و بی باک انتقاد کرده بود، با شکایت و اعلام جرم دادستان تهران به دادگاه احضار شده بود.
 
بر اساس این گزارش پرونده وی با صدور قرار مجرمیت به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت ارسال شد و 11 مرداد نیز برای برگزاری دادگاه تعیین وقت شد که در این دادگاه این فعال رسانه‌ای به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.
 
(تصویری از پیکر شهید محمدجواد روزی طلب)
 
در بخشی از حکم صادره آمده است: «در مانحن فیه، نظر به مقام و موقعیت آقایان لاریجانی‌ها بعنوان روسای قوای مقننه و قضاییه، با بکار بردن «دیکتاتوری برادران ادامه دارد» موجبات وهن شخصیت و توهین به مقام و موقعیت آنان را موجب می‌گردد. در نتیجه مشمول عنوان قانون توهین موضوع ماده 609 قانون مجازات اسلامی می‌گردد. علی‌هذا...حکم به محکومیت مشارالیه به تحمل چهار ماه حبس تعزیری صادر و اعلام می‌گردد.»
 
پیش از این نیز امیرحسین ثابتی مسئول سابق سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، به اتهام اطلاق لفظ «جاسبی گرا» به مسببین تصویب طرح وقف دانشگاه آزاد در مجلس هشتم، به سه ماه و یك روز حبس تعلیقی محکوم شده بود.
 
گفتنی است روزی طلب در کارنامه رسانه‌ای خود سردبیری سایت خبری رجانیوز، عضویت در شورای سردبیری روزنامه ایران و دبیر سیاسی این روزنامه در سال‌های 87 تا 88 و همچنین سردبیری سلسله ویژه‌نامه‌های «رمز عبور» که در ایام فتنه با استقبال زیادی از سوی نیروهای انقلاب روبرو شد را به همراه دارد. وی اخیرا نیز موفق به تالیف کتابهای «تکیه گاه» با موضوع بررسی نقش و عملکرد اکبر هاشمی رفسنجانی در ایام فتنه و «تاریخ شفاهی جنبش دانشجویی مسلمان» شده بود که با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com