وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

دستگيري اعضاي تيم جاسوسي شايعه پراکن BBC در مناطق زلزله زده

 

35 نفر از افرادي که در پوشش و با عنوان فريب امداد رساني به زلزله زدگان استان آذربايجان شرقي اقدام به شايعه پراکني براي تشويش اذهان مردم زلزله زده مي کردند دستگير شدند.
به گزارس باشگاه خبرنگاران؛ اين در حاليست که به دنبال افشا اين باند و لو رفتن هدف واقعي آنها، برخي سايت هاي ضد انقلاب به دروغ از بازداشت 35 نفر از افرادي که به قصد کمک به مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي رفته بودند خبر دادند اما واقيعت اين خبر از منابع مطلع و مستندات منطقه چيزي ديگري را مي گويد.
 
پس از وقوع زلزله آذربايجان شرقي يک تشکيلات مخفي براي ارسال گزارش و فروش خبر با عنوان شاهد عيني از شبکه هاي ضد انقلاب از جمله بي بي سي و VOA عازم اين استان مي شوند تا با شايعه پراکني ،فروش خبرهاي دروغين و تبليغ بهائيت اقدام به جمع آوري پول هاي هنگفت کنند.
 
در بين آنان بهايي ها، منافقين، عناصري از کمونيستها و برخي از افراد وابسته به جبهه موسوم به ملي به چشم مي خورد که تا بتوانند با ارسال خبرهاي دروغين و جعلي از زلزله آذربايجان و نحوه امداد رساني به آنان را طور ديگري جلوه دهند.
 
نکته قابل توجه اينجاست که برخي از عناصر اين شبکه با پول هاي جمع آوري شده و هزينه تبليغ اقدام به خريد خودروي لوکس مي کنند اما در ميانه راه اين خودرو تصادف مي کند و موجب مجروح شدن سرنشينان آن مي شود اما آنان خود را به جاي زلزله زدگان معرفي مي کنند تا بصورت رايگان درمان شوند.
 
يکي از سرکرده هاي بهايي اين شبکه فردي بنام نويد خانجاني است. نويد خانجاني در بهمن ماه سال89 به دليل "اقدام عليه امنيت ملي"، "تبليغ عليه نظام" و "عضويت در جمعيت هايي غيرقانوني وابسته به خارج" به حبس تعزيري و پرداخت جريمه نقدي محکوم مي شود.
 
خبرها حاکي است پس از دستگيري اين تيم شايعه پراکني، مواد مخدر صنعتي و مشروبات الکلي نيز از آنان کشف و ضبط شده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com