وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

گنابادی ها؛ فرقه ای سیاسی یا صوفی؟*تصاویر

کی از راه های ضربه زدن به دین ساخت و پرورش فرقه های ساختگی و منتسب کردن آنها به دین است یکی از این گروه های گمراه کننده فرقه صوفیان گنابادی است که برخی از اعضای فرقه گنابادی ها، صرفا مسؤولیت مخالفت سیاسی و فرهنگی با انقلاب اسلامی را در کشورهای مختلف ایفا می کنند و به اعتراف اعضاء و دوستان نزدیک هیچ گونه دینی ندارند.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

اگر چه به اعضای فرقه گنابادی تلقین کرده اند که این فرقه مانند سایر فرقه های صوفیه، سیاسی نیست؛ ولی در حقیقت از نظر «نورعلی تابنده» این فرقه فقط ابزاری جهت مخالفت سیاسی با انقلاب اسلامی است.

یکی از مهم ترین راهبردهای نورعلی تابنده تضعیف نظام اسلامی و ایجاد تشنج در داخل کشور است تا بتواند انقلاب اسلامی را متهم به نقض حقوق بشر کند.

«زارا نورانی» از دراویش گنابادی ساکن انگلستان است که سابقه دوستی دیرینه ای با قطب فرقه دارد.
او مسئولیت تخریب وجهه نظام اسلامی را به عهده دارد.

این فرقه برای این که بتواند سایر گروه های ضد انقلاب و یا حتی مجامع بین المللی را با خود همراه سازد، کمیته ای با عنوان «کمیته حمایت از حقوق دراویش و دانشجویان» راه اندازی کرده است؛ البته بماند که مساله دانشجویان چه ربطی به این دراویش دارد.

زارا نورانی اصولا یک آدم لامذهب است که نام خود را از زهرا به زارا تغییر داده است. او در لندن با اعضای گروه های چپ، منافقین و جبهه لیبرال لندن ارتباط دارد.


در سال ۱۳۸۹ نمایش موهنی توسط زارا نورانی و دوستان درویشش در اهانت به نظام اسلامی،روحانیت و سپاه برگزار شد.
در این نمایش موهن که خود زارا نورانی نقش یک درویش را بازی می کرد اهانت های فراوانی به نظام شد که چند تصویر از آن در اینجا آورده می شود.

وی ارتباط فراوانی با بهائی های مقیم لندن به ویژه بی بی سی فارسی دارد. مهم ترین عنصر ارتباطی وی بهروز آفاق است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com