وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


این رسانه ها که با بودجه بیت المال اداره می شوند در یک اقدام هماهنگ تصویری از شریعتمداری را به انتشار رسانده اند که مربوط به حضور وی در راهپیمایی روز قدس است. هر چند که در صحت این تصویر و مونتاژ نبودن آن تردید جدی وجود دارد اما در توضیح این عکس نوشته شده است جوانکی از مدیرمسئول می خواهد تا با پوستری که در دست دارد یک عکس یادگاری بگیرد و حسین شریعتمداری غافل از اینکه بداند جمله نوشته شده روی این پوستر توسط مشایی گفته شده اقدام به انداختن عکس یادگاری می کند.

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، در جو سازی سایتهای زنجیره ای مذکور که بیشتر به یک گاف رسانه ای هماهنگ شبیه است و علت آنرا می توان دستپاچگی گردانندگان این سایتها دانست، به این نکته اشاره نشده است که اساسا اصرار یک جوان برای گرفتن عکس یادگاری از شریعتمداری با جمله کلیشه ای مشایی - که پیش از این بارها توسط رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) - بیان شده است چه چیزی جز تزریق مقبولیت به رئیس دفتر رئیس جمهور می تواند داشته باشد؟

اضافه بر سوال فوق نباید از این نکته غافل شد که آقایان چسبیده به گروهک انحرافی این روزها برای مشروعیت بخشی به تشکیلات وابسته به بیت المالشان دست به دامن افرادی چون حسین شریعتمداری شده اند تا بلکه با انتشار تنها یک عکس -بر فرض واقعی بودن -  به این دروغ دامن بزنند که ما مورد قبول همه هستیم!



یکی از این رسانه های اقماری در توضیح عکس فوق اینگونه آورده است: "این روزنامه نگار بصیرتمدار، به آسانی دعوت جوان منحرف را پذیرفت و با جمله شخصی که "بزرگترین خطر تاریخ اسلام" است، با لبخندی ملیح و دوست داشتنی، عکس یادگاری انداخت و به تعبیر خود حاج حسین، در زمین یک پادوی جریان انحرافی بازی کرد." جالب اینجاست که مغز متفکر رسانه های منتسب به رئیس دفتر رئیس جمهور به طور رسمی به منحرف بودن مجری این سناریو اعتراف کرده است.

هرچند که در سال پایانی فعالیت دولت، تمرکز رسانه های وابسته به آن بر روی انحراف افکار عمومی از مسائلی که پیش از این توسط جریان انحرافی مطرح شده قرار گرفته و تلاش بی وقفه ای را پیرامون تبرئه لیدر این گروهک نسبت به برخی اظهارات شاذ به کار بسته اند اما به راستی این سوال مطرح است که اگر در تصویر این پوستر که از محل بودجه های نامشخص و به تیراژ گسترده به چاپ رسیده بود نام اسفندیار رحیم مشایی حک می شد آیا مردم مومن و انقلابی ایران حاضر بودند آنرا در دست بگیرند؟

چه کسی است که اظهارات عیان و رسمی مشایی در حمایت از اسرائیل پیرامون دوستی با این ملت را از یاد برده باشد؟

رئیس دفتر رئیس جمهور پیش از این اعلام کرده بود که ما با ملت اسرائیل دوستیم که این خرق عادت وی با واکنش صریح رهبر معظم انقلاب مواجه شد و اینک چاپ پوسترهای سفارشی با درج جمله ای تکراری از وی و توزیع آن در روز قدس هدفی جز به فراموشی سپردن حمایت وی از مردم اسرائیل ندارد .

آویزان شدن جوانک منحرفی که این فیلمنامه را بازی کرده است به حسین شریعتمداری و خواهش وی از مدیرمسئول کیهان جهت ثبت یک تصویر برای باقی ماندن در تاریخ و هیجان بیش از حد رسانه های دولتی از این اقدام خود گواه زیر سوال بودن افکار پلید طراحان پروژه های گروهک انحرافی است .


جالب اینجاست که این جمله رحیم مشایی که به حق جمله درست و نزدیک به حقیقت است پیش از این با ادبیاتی متفاوت بارها توسط رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) بیان شده بود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com