وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

هفته گذشته برنامه دیده بان به چگونگی انتخاب لباس مجریان بی بی سی پرداخت.این در حالی است که نگاهی گذرا و مستند به نحوه انتخاب مد و لباس در استدیوهای بی بی سی ،تناقض های آشکار این شبکه شایعه پراکن را بیشتر از پیش نمایان می سازد.
باشگاه خبرنگاران : لورین جکسون، مسئول کارگردانان در بی بی سی عربی و فارسی است نیز اظهار داشته است :" در بی بی سی هیچ قانون نوشته شده ای درباره اینکه مجری ها و گزارشگران چه بپوشند، نیست البته کارگردانان درباره مشکلات تکنیکی لباس ممکن است توصیه هایی بکنند!



مثلا مقابل دوربین بعضی از لباسها به خوبی تصویر نمی شوند؛ مثل لباسهایی که راه راه باریک دارند یا شطرنجی هستند.



لباس سفید هم مناسب نیست در مجموع این مسائل تکنیکی بیشتر روی آنچه مجری ها می پوشند تاثیر دارد تا سلیقه شخصی آنها در مورد مدل موی مجری ها هم یک دلیل اینکه آنها بیشتر موی کوتاه را ترجیح می دهند این است که در تصویر قاب گرفته تلویزیون، کوچکترین تاب نامرتب مو، چند برابر دیده می شود و وقتی مجری در حال صحبت درباره یک موضوع مهم خبری است، احتمالا مخاطب دائما حواسش به این است که چرا او مویش را صاف نمی کند.






در اين تصاوير تنها به نمونه اي از مستندات استانداردها در بي بي سي پرداختيم تا مشخص شود فوران تناقض به غير از محتوا در ديگر ادعاهاي شبکه سلطنتي انگليس نيز ديده مي شود.






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com