وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 
عده ای از عناصر دست چندم لیبرال و ملی گرا در روزهای اخیر با حضور در بیمارستان، با او دیدار کرده و تولدش را به او تبریک گفتند که از جمله آنها می توان به داوود هرمیداس باوند عضو جبهه ملی و محمد ملکی و برخی پادوهای دانشجویی آنها نظیر پیمان.ع اشاره کرد.
به گزارش صراط ، عده ای از عناصر دست چندم لیبرال و ملی گرا با حضور در بیمارستانی که این جاسوس آمریکا در آن بستری است،هشتادمین سالگرد تولد او را جشن گرفتند.

چندی پیش عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که در سال 60 به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود، به علت مشکلات جسمی ناشی از کهولت سن در بیمارستان بستری شد.

در همین حال عده ای از عناصر دست چندم لیبرال و ملی گرا در روزهای اخیر با حضور در بیمارستان، با او دیدار کرده و تولدش را به او تبریک گفتند که از جمله آنها می توان به داوود هرمیداس باوند عضو جبهه ملی و محمد ملکی و برخی پادوهای دانشجویی آنها نظیر پیمان.ع اشاره کرد.



گفتنی است همسر امیر انتظام پس از این دیدار، پیامی در تشکر از این اقدام آنها در فضای مجازی منتشر کرده است

لازم به ذکر است امیرانتظام،در دهه هفتاد به علت مشکلات جسمانی ناشی از کهولت سن، مورد رافت نظام قرار گرفته و آزاد شد. او در مصاحبه ها و کتابی که پس از آزادی اش نوشت، اسناد لانه جاسوسی را جعلی توصیف کرده و ادعاهای زیادی را علیه نظام مطرح ساخت. امیرانتظام همچنین در مصاحبه ای با رادیو آمریکا و تنها چند روز پس از شهادت شهید لاجوردی، به ایشان توهین کرده و این شهید را جلاد نامید.



او در نتیجه ی این اقدامات مجددا محاکمه شده و محکوم به حبس شد اما باز هم به علت مشکلات عدیده ی جسمی، حبس او به حالت تعلیق درآمده و تحت عنوان "مرخصی استعلاجی" در بیرون از زندان به سر می برد.
 
منبع: رجانیوز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:لیبرالها , عناصر به حساب ملی گرا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com