وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در نشستی که در روزهای گذشته با حضور مقامات امنیتی آمریکا و عربستان سعودی برگزار گردید مقامات سعودی تنها راه مقابله با ایران و تشدید فشارهای بین المللی را به ایران حمله به خط مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی اعلام نمودند. این گزارش ها تاکید دارند که عربستان امروز با قوت و قدرت بیشتری در نشست هایی که با هدف هماهنگی امنیتی بین آمریکا، رژيم صهیونیستی و دیگر کشورهای خاورمیانه برگزار می شود، بر از بین بردن گروه های مقاومت در منطقه تاکید دارد.

به گزارش

سرویس بین الملل پایگاه 598

، در نشستی که در روزهای گذشته با حضور مقامات امنیتی آمریکا و عربستان سعودی برگزار گردید مقامات سعودی تنها راه مقابله با ایران و تشدید فشارهای بین المللی را به ایران حمله به خط مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی اعلام نمودند.



هفته نامه فلسطینی المنار در خصوص جزئیان این جلسه نوشت: گزارش ها و تحقیقات انجام شده در مراکز پژوهشی کشورهای اروپایی حاکی از آن است که تبادل تهدیدات بین ایران و رژیم صهیونیستی تاثیراتی با ابعاد میدانی و مرتبط با شرایط نظامی آینده خاورمیانه دارد.



این گزارش ها تاکید دارند که عربستان امروز با قوت و قدرت بیشتری در نشست هایی که با هدف هماهنگی امنیتی بین آمریکا، رژيم صهیونیستی و دیگر کشورهای خاورمیانه برگزار می شود، بر از بین بردن گروه های مقاومت در منطقه تاکید دارد.




 

همچنین اسلام تایمز نوشت: در این راستا آل سعود از هیچ اقدامی دریغ نکردند بلکه شاهدیم که "شیخ احمد الاسیر" که ارتباط تنگاتنگی با رژیم آل سعود و وهابی های این کشور دارد، اکنون به نیابت از عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا از رهگذر ایجاد تقابل شیعی- سنی بحران جدیدی را در لبنان به وجود آورد. هدف " شیخ الاسیر" وارد کردن حزب الله به ورود یک جنگ داخلی و زمینه سازی بعدی برای خلع سلاح حزب الله بود.



کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که پیدایش ناگهانی این شیخ فتنه گر سلفی در عرصه سیاسی لبنان نتیجه شکست طرح آمریکا و متحدان غربی و عربی و ترک این کشور برای سرنگونی سریع دولت بشار اسد بود، زیرا ادامه مقاومت دولت سوریه سبب شده تا آمریکا و رژیم صهیونیستی فاز دوم طرح خود را در لبنان عملیاتی کنند.



این در حالی است که رسانه های عربستان، قطر، رژیم صهیونیستی و آمریکا نیز تحرکات مشکوک این شیخ سلفی را به شکل وسیعی پوشش خبری می داده و از وی به عنوان یک عنصر مذهبی اصلاح طلب یاد می کنند.



در پایان باید گفت که همه این اقدامات و تنش هایی که اخیرا در لبنان به وجود آمده و هنوز هم ادامه دارد، همه و همه ناشی از دسیسه های جدیدی است که غرب و همپیمانان صهیونیستی و عرب آن برای ضربه زدن به حزب الله در پیش گرفته اند که البته مانند همه توطئه های پیشینشان بی نتیجه خواهد ماند و با شکست سنگینی روبه رو می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com