وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش صراط پایگاه الاهرام نوشت: "ولید المعلم "گفت : امیر قطر دو سال پیش"بشار اسد" را تحسین و وی را دوست عزیز خطاب می کرد و هر دو تعطیلات خانوادگی شان را در دمشق یا دوحه می گذراندند، پس چه شده است؟
 
وی افزود: هنگامی که در نوامبر سال 2011 در دوحه با امیر قطر دیدار کردم، اتحادیه عرب طرح ناظران عربی را شروع کرده بود و ما درباره آن توافق کردیم. امیر قطر به من گفت اگر سوریه با این طرح موافقت کند شبکه الجزیره خط مشی خود را در قبال سوریه تغییر می دهد، یوسف القرضاوی از سوریه حمایم می کند و دوحه ضمن حمایت از تلاشهای آشتی ملی سوریه میلیاردها دلار برای باز سازی آن اختصاص می  دهد.
 
وزیر خارجه سوریه بیان کرد: در همان هنگام قطر 150 میلیون دلار به حزب النهضه تونس برای موفقیت در انتخابات کمک کرد هر چند که این موضوع به خود آنها مربوط می شود.
 
وی افزود: هنگامی که من از امیر قطر سئوال کردم شما که روابط قوی با معمر قذافی رهبر لیبی داشتید پس چرا در حمله علیه وی با ناتو همراهی کردید؟ به من گفت قذافی مسئول تجزیه سودان بود و ما نمی خواستیم تونس و مصر به وضعیت مشابه سودان گرفتار شوند.
منبع: مهر




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com