وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

برادری آل سعود با صهیونیست ها + سند

این روز ها استفاده از نماد های شیطانی و صهیونیستی در کشور های عربی بسیار پر رنگ شده است ولی این بار نماد ها سندی است برای اثبات برادری صهیونیست ها و ال صعود .

به گزارش فرهنگ نیوز :یهودیان صهیونیسیت ، بر اساس مکتب عرفانی خود موسوم به کابالا بسیاری از نماد ها را جهت اشاعه فرهنگ واعتقادات و عقاید خود گسترش داده اند، به طوری که در معماری ساختمان ها ، طراحی لوگو ها و مارک های معروف جهانی از این نماد ها بهره می گیرند .

این حرکت ها ی تبلیغاتی کم کم پا را فراتر می گذارد و هر کس که می خواهد خود را مرید این عقاید نشان دهد به گسترش این نماد ها کمک می کند .به طور مثال استفاده از هرم ، چشم جهان بین و ابلیسک یا بعل های عصر باستان از نماد های پر کاربرد ی است که در گوشه و کنار جهان به وفور قابل مشاهده است .

یکی از نماد های بسیار قدیمی و باستانی یهودیان شمعدان هفت شعله ای است که به نام " منوره " تا قبل از ستاره داوود به عنوان نماد اول صهیونیست ها به کار گرفته می شد ولی بعد از این که شوالیه های معبد از نماد ستاره داوود استفاده کردند منوه به عنوان یک نماد سنتی و قدیمی قلمداد شد و جای خود را به ستاره داوود داد . 

نکته قابل توجه این مسئله با این خبر بسیار پر رنگ تر می شود که دولت عربستان در اولین بندردریایی خود در مرز های آبی دریای سرخ محلی را می سازد که فراتر از یک بندر و بارگیری کشتی هاست . این بندر بزرگ قبل از آن که محل استقرار کشتی ها باشد یک نوع عرض ارادت وهابی ها به ریشه و دین اصلی خود یعنی صهیونیسم است .

اگر این بندر را از بالا نگاه کنیم خواهیم دید که به شکل منوه یا همان مشعل هفت شعله طراحی شده و و هر کسی از جنوب شبه جزیره وارد مرز های عربستان شود با این نماد روبه رو خواهد شد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com