وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

دو سال جاسوسی ماهواره های آمریکا از توالت‌های ایران

انرژی‌هسته‌ای - سفیر ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ناگفته های جالبی را از بازرسی از تاسیسات هسته ای ایران مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاين، علي اصغر سلطانيه در حاشيه اجلاس وزراي خارجه در جمع خبرنگاران گفت: سال 2004 که ما پروتکل الحاقی را اجرا می کردیم همراه بازرسان آژانس به معدني در بندرعباس رفتيم. وقتی بازرسی تمام شد مسئولان بازرسي آژانس گفت به ما اطلاعاتی داده اند که شما معدن اورانیوم دیگری هم دارید.
وي با بيان اينکه ما گفتیم اگر سازمان سیا معدن پیدا کرده بیايد جایزه بگیرد افزود: يکي از بازرسان آژانس عکسي ماهواره ای را نشان داد و گفت دوسال سرویس ماهواره ای در اين منطقه کار می کند و مستندات تصويري و جاسوسی زمینی شکي را باقي نگذاشته که که اورانیوم و غنی سازی در اين منطقه وجود دارد.
سلطانيه گفت: مطمئن بودیم چنين خبری نیست و کمال همکاری را داشتیم و قبول کردیم مطابق اطلاعات برویم و بازرسان از نزدیک منطقه مورد نظرشان را بازديد کنند.
وي با بيان اينکه بعد از 3 ساعت به آن منطقه رسیدیم و دیدیم یه تابلوی یک شرکت خصوصی نصب شده و در آن منطقه سنگ استخراج مي شود. بازرسان آژانس انرژي اتمي هرچه گشتند خبری از اشعه رادیواکتیو نبود. مي گفتند در عکس ماهواره نشان داده مي شد که ساختمان ساخته شده در این منطقه نگران کننده است. با اين توجيه مجموعه مورد نظرشان را نيز بازرسی کردند و دیدند که آن ساختمان دوش و توالت کارکنان بود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com