وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز به نقل از رادیو فردا، رهبر جمهوری اسلامی ایران در مراسم سالگرد درگذشت آیت الله روح الله خمینی، بنیانگذاران جمهوری اسلامی، «دشمنان» را به ایجاد مانع بر سر راه ملت ایران متهم کرد و گفت: «تحریم اثری ندارد. تحریم نمی تواند ملت ایران را از حرکت باز دارد. تنها اثری که این تحریم های یک جانبه و چند جانبه بر روی ملت ایران می گذارد این است که نفرت و دشمنی از غرب در دل مردم ما عمیق تر می شود.»
در مراسم روز یکشنبه، 14 خرداد، که مصادف با بیست و سومین سال درگذشت آیت الله خمینی بود هزاران نفر از هواداران جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و در لابلای صحبت های آیت الله خامنه ای تکبیر سر می دادند.
رهبر ایران در سخنان خود تاکید کرد: «محافل سیاسی و رسانه ای دنیا از خطر ایران هسته ای دم می زنند که ایران هسته ای خطر دارد من می گویم این ها دروغ می گویند این ها فریب گری می کنند.»
این مقام بلندپایه جمهوری اسلامی اظهار داشت: کشورهای غربی «مساله هسته*ای ایران را در صدر مسایل خود و دنیا قرار می*دهند در حالی که حقیقت قضیه این جور نیست. به دروغ اسم سلاح هسته*ای می *آورند؛ به دروغ مسایل رو در تبلیغات برجسته و درشت می*کنند؛ هدفشان این است که ذهن*ها را و افکار عمومی را از حوادثی که در خود آمریکا و اروپا دارد می*گذرد، منصرف کنند.»
سایت وابسته به سازمانی جاسوسی آمریکا در ادامه می نویسد: برنامه هسته ای ایران در سال های اخیر به تنش بزرگی در روابط تهران با کشورهای اروپایی و آمریکا تبدیل شده است و این کشورها نگران هستند که ایران در پوشش برنامه هسته ای خود که آن را صلح آمیز می داند به دنبال ساخت سلاح اتمی باشد.
ایران می گوید که برنامه ای برای ساخت سلاح هسته ای ندارد با این حال اسرائیل و آمریکا گفته اند که اگر پرونده هسته ای جمهوری اسلامی به صورت مسالمت آمیز حل و فصل نشود دیگر گزینه ها از جمله حمله نظامی در دستور کار آنها خواهد بود.
آیت الله خامنه ای در سخنان روز یکشنبه خود اظهارات مقام های اسرائیلی درباره حمله به تاسیسات هسته ای ایران را ناشی از «وحشت و حیرانی» آنها دانست و خطاب به رهبران این کشور گفت که اگر «هرگونه قدم کجی بردارند، هر گونه حرکت ناشایستی انجام دهند مثل صاعقه*ای بر سر خودشان فرود خواهد آمد.»
وی اظهار داشت: «رژیم صهیونیستی احساس لختی می* کند. دست پاچه* و حیرت زده *اند. این داد و بیدادهایی که می*بینید از قول سران صهیونیست نقل می*شود دم از کار نظامی و حمله نظامی، حاکی از دست خالی و از وحشت و از حیرانی آنهاست؛ می*دانند که در این شرایط از همیشه آسیب*پذیرترند.»
این سایت در پایان با اشاره به سخنان سردار رحیم صفوی درباره پاسخ قاطع ایران به هرگونه حمله احتمالی از سوی اسرائیل پرداخت و نوشت: روز جمعه، 12 خرداد، نیز یحیی رحیم صفوی، مشاور ارشد نظامی رهبر جمهوری اسلامی اعلام کرد که در صورت حمله به ایران، تمام خاک اسرائیل و پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه در تیررس موشک های ایران خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری فارس، وی اظهار داشت: «اگر بخواهند جنگی علیه ایران ‏راه بیندازند ممکن است در** همان یکی دو هفته اول، یهودیان آنجا که بسیار آسیب*پذیرند، یک میلیون ‏نفرشان از اسرائیل فرار کنند.»
آقای رحیم صفوی افزود: «حزب*الله لبنان می*تواند با خمپاره 60 اسرائیل را بزند و الان چندین هزار موشک در اختیار دارد.»


نظرات شما عزیزان:

انسان
ساعت7:44---16 خرداد 1391
خداروشکر رهبری داریم که با غیب در ارتباطن. و باید همه حرفاشونرو با اب طلا نوشت. مثل اینکه اوایل دهه 70 ایشون حرف از تهاجم فرهنگی زدن. بعدش گفتن شبیخون فرهنگی.......چندسال طول کشید تا مسئولین به حرفشون برسن. یا اینکه اینقدر به صاحبن علم بها میدن، ولی تلویزیون در مناسبتهای مهم و ساعات پر بیننده، بازیگرا رو دعوت می کنه، خواننده ها رو. اون با اون وضع شون. توقع دارن همه چادری و نماز شب خون باشن. ادمایی که تو فیلما چادر میذارن، بعد میرن تو کاخ شون عریان عکس میندازن................

فهلونجی
ساعت1:12---16 خرداد 1391
کارتون درسته مشتری مطالبتونم باعث افتخاره بچه های فهالنج اینقدر زیبا فعالیت اینترنتی دارن

فاطمه
ساعت21:51---15 خرداد 1391
آماده ایم با فرمان رهبر با تمام دنیا بجنگیم .ازتو به یک اشاره ازما به سر دویدن

بچه شیعه
ساعت23:41---14 خرداد 1391
حب الحسین رشته ی تحصیل ماست
دانشسرای عشق وجنون شهرکربلاست
دررشته ی امام شناسی موفقیم
موضوع بحث....سینه زدن پای روضه هاست
تاروزحشرمدرکمان رانمیدهند
برگ قبولی همه درپوشه ی خداست
پایین کارنامه هرکس نوشته است
این مهرسرخ مهرشهنشاه کربلاست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: ׀ تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com