وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این رسوایی برای دستگاه حکومتی انگلیس از جایی آغاز می شود که آقای شاهزاده!، پیش از سرگیری کارش در نیروی هوایی ارتش انگلیس، برای تعطیلات به لاس وگاس رفته است، در آن شهر، به یک باشگاه شبانه می رود و به همراه جمعی از دوستانش، با پوشیدن تی شرت متحدالشکل، دارای عبارت Let’s Get Wild (بیایید حال کنیم) به رقص و تفریح می پرداخت و سرانجام در حالت عریان با یک زن جوان در حالی بازی کردن «بیلیارد» در سوئیت وی آی پی هتل خودش دیده می شود.



این موضوع گذشت تا اینکه روزنامه سان، پرتیراژترین روزنامه بریتانیا، روز جمعه دو عکس برهنه پرنس هری را چاپ کرد؛ البته در ابتدا « کاخ باکینگام » که از این رسوایی شوکه شده بود از انتشار و انتصاب این عکس ها به پرنس به دلیل « حفظ حریم خصوصی » خودداری کرد، اما دست به دست شدن بیشتر این عکس ها، و اشتیاق کاربران اینترنتی به جستجو آن مقامات سلطنتی انگلیس را مجبور به اعتراف می‌کند؛ جالب اینجا است که در ساعات اولیه انتشار این عکس‌ها عبارت "عکس های عریان پرنس هری" بیش از 68 میلیون بار در گوگل جستجو شده است.

این رسوایی در حالی برای خاندان سلطنتی انگلیس رقم می خورد که مسئولان دستگاه حکومتی انگلیس تاکیدات خاصی بر حفظ وقار و متانت این خاندان دارند ولی این آقای شاهزاده در سال‌های اخیر هر از چندی سر از پارتی ها و باشگاه های شبانه در آورده است و عکس هایی از او در حال رقص و مستی، در روزنامه ها چاپ شده است، باعث شرم ساری این حکومت می شود.

جالب اینجا است که پیش از عکس‌های عریان در لاس وگاس، آخرین جنجالی که نام "هری" را بر سر زبان ها انداخته بود، انتشار ویدئویی از شوخی توهین آمیز او با یک دانشجوی آسیایی تبار دانشکده افسری، در سال 2009 بود. پیش از آن در سال 2005، عکسی از پرنس هری منتشر شد که او را با لباس سربازان آلمان نازی نشان می‌داد.

البته این موضوع فقط در انگلستان نیست و چندی پیش نیز فرمانده زن آمریکایی بخاطر روابط جنسی با زیردستانش رسوا شده بود. "استیو ماویکا " سخنگوی فرماندهی سایبری ارتش آمریکا اعلام کرد که "مری‌آن‌گی‌یز " فرمانده بخش رایانه و ارتباطات راه دور نیروی دریایی آمریکا در بحرین به خاطر برقراری روابط نامشروع متعدد با دیگر همکاران خود، از کار برکنار شده است.

 


انتشار این تصاویر در فضای مجازی و رسانه های مکتوب جهان که اوج فساد اخلاقی در دربار خاندان سلطنتی انگلیس را نشان می دهد محدود به این خانواده بریتانیایی نیست و این فساد ها در خانواده های انگلیسی هم به شدت دیده می شود تا آنجا که انگلیسی ها را با خلأ بنیان خانواده مواجه کرده است.

در آماری که اخیرا با عناون " انفجار خودارضایی در کشوری که روابط جنسی آزاد دارد" منتشر شده است، گویای وضعیت اسفبار غیر اخلاقی در میان مردم و مسئولان انگلیس است و از یک جامعه غیرنرمال و مریض خبر می دهد.

این آمار حکایت از این دارد که در میان مردان، 90 تا 95 درصد به این امر اشتغال دارند، درباره زنان این عدد بین 70 تا 90 درصد متغیر گزارش شده است. اما نکته جالب این است که در میان مردان و زنان متاهل، 70 درصد افراد در هر دو قشر اعتراف کرده‌اند به این امر مبادرت می‌ورزند!

جالب‌تر اینکه در بین مردان، 40 درصد اعتراف کرده‌اند هر روز این کار را انجام می‌دهند در حالی که این آمار برای زنان حدود 22 درصد است و 55 درصد مردان اعتراف کرده‌اند حداقل به صورت هفتگی خودارضایی می‌کنند درصورتی که 48 درصد زنان جامعه به این امر به صورت هفتگی مشغولند.

انگلیس که خود را اوج پیشرفت و تمدن غرب می داند ثابت کرده است که پیشرفت هایش بیش از آنکه در جهت تعالی و رشد بشری باشد در جهت زوال اجتماعی بوده است و روابط آزاد را که راهی برای سرگرمی مردم و فراغت آنها از حکومت می دانستند امروز آفتی می بینند که در جان قسمت های مختلف جامعه ریشه دوانده چه مردم عادی و چه لرد های مجلس و چه فرزندان ملکه الیزابت!

حال جامعه‌ای را در نظر بگیرید که 70 درصد مردان و زنان متاهل آن به خودارضایی مشغول هستند و در میان مردان، 55 درصد و در میان زنان 48 درصد آنان حداقل هفته‌ای یک‌بار به این امر اشتغال دارند و بسیاری از این مردان و زنان، پدران و مادرانی هستند که به ‌تربیت فرزندان مشغول هستند، آیا فرزندی که در این جامعه رشد پیدا می‌کند انسانی سالم و نرمالی است؟

اخیرا معاون نخست وزیر انگلیس در گزارشی که به طور رسمی منتشر شده است، از فراگیر شدن تجاوز و سوء استفاده جنسی در میان جوانان جامعه انگلیس هشدار داده است و در قسمتی از این گزارش آماری را نشان می دهد که از هر سه دختر در انگلیس، یک نفر قربانی تجاوز جنسی می شود و این در حالی است که معمولا فرد متجاوز با قربانی تجاوز آشنایی دارد.

نکته تاسف بارتر از آمارهای تکان دهنده ای دیگر، از کشوری که خود را پرچمدار « آزاد بودن روابط جنسی» می داند، در جایی است که طبق گزارش "نهاد کمک به کودکان در انگلیس" آن را اخیرا منتشر کرده است از اشتغال بیش از 5 هزار کودک و نوجوان به امر فاحشه گری خبر می دهد که 75 درصد آنان را دختران نابالغ معرفی کرده است، و جالب تر اینجا است که به نوشته روزنامه مشهور ایندپندت؛ انگلیس در میان کشورهای اروپایی و آمریکایی بیشترین دختران دانش آموز باردار را دارد و آنان پیش از ترک مدرسه به طور متوسط با 6 نفر رابطه نامشروع برقرار می کند.

 


روزنامه انگلیسی تلگراف نیز اخیرا در آماری از سقط جنین دهها هزار نفر از زنان در طول سال گذشته خبر می‌دهد، که انتشار این آمار تکان دهنده آن هم در دختران و زنان جوان جامعه انگلیس را با یک هشدار جدی روبرو کرد.

روابط آزاد جنسی در انگلیس به طوری در این چند سال اخیر آشکار شده است که اخبار روابط نا مشروع جنسی خاندان سلطنتی، دولت مردان، سیاست مداران، ورزشکاران و چهره های مشهور انگلیسی منتشر می شود که پیامد های آن نسل‌های بی هویت، بی روح و بی هدف، نسل‌های درمانده، والدین بی خبر از فرزندان، خانواده‌های متلاشی شده، زن‌های بی شوهر، بچه‌های بی پدرومادر، بچه‌های بزهکار و از تبعات جبران ناپذیر تزلزل خانواده‌هاست.

رهبر معظّم انقلاب راجع به نتایج بی بندوباری در غرب می‌فرمایند: «امروز ببینید که در آمریکا و انگلیس، همجنس بازی، رسمی و قانونی شده است و خجالت هم نمی‌کشند! کاری را انجام دادند که ما از نقل و حکایت آن شرم داریم و حیا می‌کنیم. مردم ما بدانند، آیا وقتی در کشوری ازدواج دو همجنس با هم قانونی شد، بنیان خانواده در این جامعه باقی خواهد ماند!؟ امروز، توده معمولی مردم آمریکا و اروپا -نه قدرتمندها و تبلیغاتچی هایشان- از سست بودن بنیان خانواده رنج می‌برند. زن‌ها و مردها در یک حد از متلاشی شدن خانواده‌ها رنج می‌برند و ناراحتند و این، روز به روز تشدید می‌شود و البته آخرین ضربه است. خانواده، محل آسایش انسان است. هیچ انسانی، بدون داشتن یک خانواده آسوده و آرام و راحت، مزه زندگی طعم واقعی حیات انسانی را نخواهند چشید. اینها، این بنیان اصیل را متلاشی و منهدم می‌کنند و از بین می‌برند. این، فرهنگ غربی است. نتیجه این آزادی و بی بندوباری و فرهنگ برهنگی و اختلاط زن و مرد، همین مسائل است.»

هر چند این آمار مختص به کشور انگلیس نمی شود و کاهش سن جنسی در غرب زنگ خطر را برای جوامع غربی به صدا درآورده است اما این موضوع در کشور انگلیس که به عنوان یکی از الگوهای سبک زندگی است؛ اسف بار است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس طی گزارشی که روز 18 دسامبر (27 آذر) سال گذشته منتشر کرد نسبت به کاهش سن ارتباط جنسی به کمتر از 16 سال در انگلیس هشدار داد.

به نوشته آسوشیتد پرس؛ بیش از یک چهارم زنان جوان، اولین رابطه جنسی خود را قبل از سن 16 سالگی تجربه کرده اند که این رقم در مقایسه با نسل قبل، یک رشد قابل توجه را نشان می دهد.

اطلاعات به دست آمده از پیمایش سلامتی در انگلیس، همچنین نشان می‌دهد 27 درصد زنان بین سنین 16 تا 24 اولین بار رابطه جنسی خود را در سنی که تمایل نداشتند، تجربه کردند، این آمار برای مردان، 22 درصد ثبت شده است.


 
این در حالی است که با بررسی رفتار نسل قبل، می توان دریافت فقط 15 درصد از زنان بین سنین 55 تا 69 گفته اند که آنها قبل از سن 16 سالگی رابطه جنسی را تجربه کرده‌اند و یا در کنار اینها، 18 درصد مردان و 10 درصد زنان بین سنین 45 تا 54 قبل از این سن، رابطه جنسی داشته‌اند.

طبق این گزارش، از هر ده فرد جوان بین سنین 16 تا 24، یک نفر از آنها، ده و یا بیشتر شریک جنسی داشته است و فقط 26 درصد زنان و 32 درصد از مردان، گفته اند که قبل از سن 16 سالگی هیچ رابطه جنسی نداشته‌اند.

در میان تمام گروه‌های سنی مورد مطالعه، مردان نوعا 9.3 شریک جنسی زن در طول زندگی‌شان داشته‌اند، در حالی که این رقم برای زنان 4.7 می‌باشد.

در کنار انگلستان؛ آمریکا دیگر کشور غربی است که همواره دولت‌های مخالف خود را به ترویج خشونت علیه زنان و نقض حقوق آنها در کشورهایشان متهم می‌کند، اما گزارش‌های مؤسسات حقوق بشری مردم ‌نهاد آمریکایی نشان می‌دهد که این اتفاق در ابعاد بسیار وسیع‌تری در ایالات متحده رخ می‌دهد و سیاست‌های فرهنگی دولت به این موضوع دامن می‌زند.

یکی از بدترین موارد خشونت علیه زنان، موضوع تجاوز جنسی و فساد اخلاقی حاکم بر این روابط در ایالات متحده آمریکاست که آمار بالای آن، برخی مؤسسات خصوصی و مردم‌نهاد آمریکایی را به تحقیق و پژوهش در این حوزه واداشته است.

به گزارش «مرکز ملی قربانیان جنایت» در آمریکا، سه درصد از مردان آمریکایی در طول عمر دست‌کم یک‌بار مورد تجاوز واقع می‌شوند که بنابر جمعیت کنونی آمریکا، بالغ بر ‌٢/٨ میلیون نفر دچار این موضوع شده‌اند. ‌٧١ درصد از قربانیان در حالی مورد تجاوز قرار می‌گیرند که سن آنها به ‌١٨ سال نرسیده است.

 


بر اساس گزارش فوق، مردان در کل حدود ‌١٠ درصد از قربانیان تجاوز را در آمریکا تشکیل می‌دهند و در واقع بقیه این آمار، مربوط به زنان است.

مرکز «مقابله با بحران تجاوز سانتا باربارا» در گزارش خود می‌نویسد: در هر دقیقه ‌٣/١ زن آمریکایی مورد تجاوز واقع می‌شود. تمام این تجاوزات، تجاوز به عنف است و با این حساب در هر ساعت ‌٧٨ زن، در هر روز ‌١٨٧١ زن و در هر سال ‌٦٣٨ هزار زن مورد تجاوز قرار می‌گیرند.

در‌٨٠ درصد از موارد، تجاوز توسط شخصی آشنا و در‌٦٠ درصد موارد در منزل خود او، دوست، آشنا، فامیل یا همسایه صورت می‌پذیرد و این بلایی است که دولت آمریکا با ترویج روابط آزاد جنسی، بر سر مردم خود آورده است.



بنابراین گزارش، ‌٨٣ درصد از زنان و ‌٣٢ درصد از مردانی که دچار ناتوانی‌های مختلف در امور جنسی می‌شوند، پیش‌تر مورد آزار جنسی واقع شده‌اند. ‌٥٤ درصد از قربانیان زن زیر ‌١٨ سال سن داشته و ‌٨٣ درصد آنها زیر ‌٢٥ سال بوده‌اند.

پایگاه اطلاع‌رسانی NATION MASTER در یکی از صفحات خود، نمودارهایی را در خصوص تعداد قربانیان تجاوز به عنف در کشورهای جهان تنظیم کرده که ایالات متحده آمریکا در این رده‌بندی در جایگاه سیزدهمین واقع شده است. جالب اینکه تمام کشورهای غربی مدعی رعایت حقوق بشر، از جمله انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا و سوئد، در ‌١٠ رتبه اول قرار دارند و تنها ایتالیا با رتبه یازدهم، نتوانسته در میان ‌١٠ کشور اول قرار بگیرد.

نشریه لویزیانا به نقل از «رابین لوی» فعال حقوق بشر در سانفرانسیسکو می‌نویسد: اگرچه آمریکا مرتباً به دیگر کشورها درخصوص حقوق زنان و برابری جنسیتی موعظه می‌کند، اما وقتی مسأله زنان زندانی و آن دسته از زنانی که در دیگر موقعیت های آسیب پذیر قرار می گیرند به میان می‌آید، آمریکا خود دچار مشکلاتی است. از جمله این مشکلات، سوء استفاده‌های تولید مثلی در نظام زندان های کالیفرنیاست که در آن عمدتاً زنان رنگین پوست سطوح بالای عقیم سازی از طریق برداشتن رحم و دیگر اشکال مشابه آن را تجربه کرده‌اند.

براساس گزارش سازمان مبارزه با خشونت، در هر ‌٩ ثانیه یک زن آمریکایی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. همچنین طبق برخی گزارشات روزانه بیش از ‌٣ زن آمریکایی به دست شوهران خود کشته می شوند.

حدود ‌٣٠ درصد از زنانی که در ارتش آمریکا خدمت می کنند، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند. بیش از دو سوم نظامیان زن آمریکایی نیز اظهار داشته‌اند که در ارتش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

"سندرا پاک" عضو پروژه حقوق زنان در این رابطه می‌گوید: تجاوز و بدرفتاری جنسی در ارتش فوق العاده زیاد است و گزینه های اندکی برای نظامیان زن وجود دارد. آنها تنها می توانند به مقامات مافوق شکایت کنند. هیچ انگیزه‌ای هم برای آنکه فرماندهان به شکایات مطروحه به طور جدی رسیدگی نمایند، وجود ندارد.
 
ناگفته پیداست، رواج بی بند و باری اخلاقی، آمار بالای سقط جنین، بارداری های ناخواسته، تجاوز به کودکان و زنان، فروپاشی خانواده، ازدواج های غیر رسمی، همه و همه از پیامدهای ناگوار روابط آزاد جنسی است که غرب را به سیاه چاله سقوط کشانده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com