وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این استاد حوزه و دانشگاه که پاسخگوی سؤالات متعدد جوانان در این نمایشگاه بود، ابراز داشت: همسر برخی افراد در روز انتخابات ریاست جمهوری دهم اعلام کردند اگر میرحسین موسوی از صندوق بیرون نیاید کشور به آتش کشیده می‌شود و دختر در میدان ولی‌عصر دست به اغتشاش می‌زند و پسر نیز با پول دانشگاه کار دیگری می‌کند که همه در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد.

نصرالله‌پور با بیان این که همه این کارها تنها مقابله با رکن رکین انقلاب یا همان ولایت فقیه بود، تصریح کرد: فرهاد دانشجو عنوان می‌کند که اگر درآمد 12 سال دانشگاه آزاد را برای صفر کردن بدهی‌ها صرف کنیم هنوز کم است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که جزوه‌ای از خانه یکی از آقازاده‌ها بیرون آمد که نشان دهنده عمق رفتار فتنه‌گران در آن کوران بود، تصریح کرد: در این جزوه از عنوان ایران پس از ولایت فقیه یاد شده بود که این هم از نشانه‌های دیگر ولایت‌ستیزی اصحاب فتنه است.

نصرالله‌پور در ادامه با بیان این که ما نیز به نوبه خود گلایه‌های فراوانی از احمدی‌نژاد در ارتباط با جریان انحرافی داریم، تصریح کرد: اگر احمدی‌نژاد تنها 11 روز ناپسند در کارنامه خود دارد برخی هشت سال در مقابل رهبری و نظام قرار گرفتند ولی اکنون می‌بینیم که احمدی‌نژاد پشت سر رهبری در حال خدمت به مردم به خصوص محرومان و مستضعفان است.

این هادی سیاسی در ادامه به مشکلاتی که در دوره هشت ساله اصلاحات برای عرصه فرهنگ کشور پیش آمد اشاره کرد و گفت: مسئولان ارشد فرهنگی در برخی وزارتخانه‌ها خون به دل رهبری کردند و دریغ از این که رئیس جمهور درصدد تغییر برآید.

نصرالله‌پور در ادامه با بیان این که یک تار موی احمدی‌نژاد هزاران بار به سران فتنه و خواص بی‌بصیرت می‌ارزد، عنوان کرد: کارهایی در این دولت صورت گرفت که تا سال‌های سال رکورد آن پابرجا خواهد بود.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی ‌که جریان انحرافی در انتخابات آینده چه نقشی خواهد داشت، عنوان کرد: زلف جریان اصلاحات و انحرافی به هم گره خورده و این‌ها عاقبت در یک نقطه به هم می‌رسند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: این‌ها بدانند که عاقبت در انتخابات آینده مغلوب جریان حزب‌الهی خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات --, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com