وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

همسر مطلقه قرضاوی ادعا کرد:
همسر مطلقه رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان مدعی شد که القرضاوی به زبان عبری مسلط است و ارتباطات محرمانه‌ای با موساد دارد و به تل‌آویو نیز سفر کرده است.

به گزارش بی باک به نقل از مشرق، روزنامه الدیار چاپ لبنان به نقل از گزارش های اطلاعاتی عربی نوشت که اسماء بن قادة همسر مطلقه شیخ یوسف القرضاوی رئیس الجزایری اتحادیه علمای مسلمان مسایل محرمانه زیادی از اسرار زندگی وی را فاش کرده و یکی از مسایل فاش شده رابطه قرضاوی و دیدارهای محرمانه اش با مقامات سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بوده است.

وی در اوایل سال 2010 ميلادي به تل‌آویو نیز سفر کرده است، "اسماء بن قادة" همچنین مدعی شده که قرضاوی به راحتی بر نوشتن و خواندن و مکالمه زبان عبری تسلط دارد و روابط محرمانه وی با رژيم اسرائیل از طریق امیر قطر صورت گرفته است.

این روابط در راستای اجرای توطئه‌های صهیونیستی - آمریکایی در منطقه است که در اتاق های کنیست رژیم صهیونیستی برای آن برنامه‌ریزی می‌شود.

بن قادة در تبیین استدلال‌های ادعای خود می‌گوید که قرضاوی از کنگره آمریکا که اکثریتی یهودی دارد، تقدیرنامه دریافت کرده و علاوه بر اینها اموالی را نیز برای ایفای این نقش برای موفقیت طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای عربی دریافت کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com