وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

افشای پروژه جذب مهره‌های ناتوی فرهنگی در حلقه فتنه گران
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ "مهدی خزعلی" در وب سایت غیر قانونی خود با فحاشی و توهین به باشگاه خبرنگاران این افشاگری را از اساس کذب خوانده و نقش خود را در حزب یاد شده به کل منکر شده و از جریانات این حزب اظهار بی اطلاعی کرده است و اين در حاليست که پيش از اين خود در صفحه شخصي فيس بوکش از تشکيل حذب جديد خبر داده بود.

بر این اساس باشگاه خبرنگاران برای آنکه بفهماند رفتارهای مخفیانه این جماعت بر کسی پوشیده نیست، اطلاعات مستندی که یکی از کاربران مردمی اش برای باشگاه خبرنگاران ارسال کرده است را در اختیار خوانندگان عزیز قرار می دهد.

آقای خزعلی در حالی از اساس و پایه تلاش برای راه اندازی یک حزب متشکل از فتنه گران را کذب خوانده که براساس اسناد موجود وی برای تاسیس این حزب با برخی از حامیان پشت پرده فتنه از جمله آقایان ( ا – ه ) و ( م – خ ) نیز جلساتی داشته و از ایشان مشورت هایی برای تعیین راهبردهای آن گرفته است .


اما وی قبل از آن نیز ساکت ننشسته و با راه اندازی یک جمع خصوصی با عضو گیری و دادن تریبون به افرادی که سابقه اقدام مجرمانه علیه امنیت ملی داشته اند این پروژه را کلید زده است . از جمله این افراد می توان به " آرش هنرور شجاعی " معروف به "آرش بی خدا " اشاره کرد.


 

 

بر اساس اسناد و گزارشات " آرش هنرور شجاعی " كه سايتهای فتنه گران از جمله جرس او را مجتهد و طلبه حوزه علميه معرفي مي كنند ، نه تنها روحاني نبوده بلكه حدود يك سال و نیم پيش با نام مستعار آرش بي خدا بازداشت شده و تصاویر او با كراوات نيز در فضاي مجازي موجود است.


اواسط دهه ۸۰ فردي با نام آرش هنرور شجاعي كه بعدها به آرش بي خدا معروف شد ماموريت خود را ابتدا در سفارت آلمان در تهران و سپس فضاي مجازي آغاز كرد.
"آرش بي خدا" كه كودكي و نوجواني خود را در آلمان گذرانده و دوباره به ايران بازگشته بود به عنوان حلقه اتصال جريان ضد اسلام شاخه دين گريز آلمان و بازوهاي اجرايي تبليغات ضد اسلامي در تهران انتخاب مي شود تا طرح اسلام ستيزي و اسلام گريزي در محل سفارت آلمان در تهران كليد بخورد.



"آرش بي خدا" به عنوان مدرس فعاليت خود را در سفارت آلمان و براي افراد متقاضي مهاجرت به اين كشور آغاز مي كند تا گام به گام و مرحله به مرحله حوزه فعاليت او گسترده تر شود.آرش بي خدا با حمايت مالي و پشتيباني فني عناصري ناشناس سايتي را راه اندازي مي كند و تبليغات ضد اسلامي خود را از سفارت آلمان در خيابان فردوسي به سطح فضاي مجازي مي برد.

آرش هنرور شجاعی که مدتها به خاطر اقدام عليه امنيت ملي، تبليغ عليه نظام، توهين به مقدسات و جعل اسناد و مدارك تحصيلي در بازداشت شده بود پس از طی دوران محکومیتش در اولین اقدام ضد دینی خود به تبلیغ در کمپینی ضد حجاب و پوشش اسلامی دوباره نمایان می شود. وی به سرعت از طریق مهدی خزعلی جذب تشکلی خصوصی ایشان می شود و تحت عنوان حجه الاسلام و المسلمین به وی تریبون برای سخنرانی داده می شود !

از سوی دیگر " مهدی خزعلی " در حالی از اساس ارتباط "محمد نوری زاد "و خودش را با خانم ( یاسمن – ذ ) کتمان می کند که خانم ( یاسمن – ذ ) از افراد تحت عنوان کاربران " دوست " در صفحه غیر قانونی وی در شبکه اجتماعی فیس بوک بوده است و عکسهای منتشر شده در میهمانی خصوصی حکایت از حقیقت دیگری می کند و بنابر اظهارات خود شرکت کنندگان جمعی کاملا خاص و خیلی آشنا با یکدیگر در این میهمانی محکومین فتنه 88 حضور داشته اند و از دیگران به جهت دعوت نشدن در این مجلس عذرخواهی شده است .


خانم ( یاسمن – ذ )  اکثر اوقات خود را به حضور در کافی شاپ ها و رقص و پارتی و فعالیت در شبکه های اجتماعی ضد انقلاب می گذراند. وی از طریق شبکه های اجتماعی به تبلیغ برای فتنه گران و جریان سازی ضد امنیت ملی مشغول است.


جالب توجه آنکه بعد از خبر افشاگرانه باشگاه خبرنگاران در خصوص فعالیت خانم ( یاسمن – ذ ) در شبکه های اجتماعی ضد انقلاب با هدف جذب نیرو برای حزب در شرف تشکیل اقایان نوری زاد و خزعلی ، خانم مذکور با دستپاچگی اسم و عکسهای شناسایی خود را تغییر داده و تمامی محتوای مجرمانه صفحه اش را پاک کرده است.



اما به جهت روشن شدن ارتباط مستقیم برگزاری این گونه پارتی ها و میهمانی ها با هدف جذب نیرو برای حلقه های فتنه ناچار به انتشار تعداد دیگری از تصاویر این مراسم ها هستیم . نکته قابل توجه آنکه محیط های مختلف برگزاری این مراسم نشانگر دفعات تکرار زیاد این مراسم در سطح شهر است که حتی خانم ( یاسمن – ذ ) از اعضای دیگر که از مهمانی ها عقب افتاده اند قول دعوت در مراسم های دیگر را نیز می دهد !

امیدواریم با پیگیری و بررسی دستگاههای مسئول در این زمینه ابعاد بیشتری از این جریان خزنده متخاصم به فرهنگ و اعتقاد مردم این مرز و بوم که با اهداف سیاسی شکل گرفته است ، آشکار گردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com