وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

دادستانی کل آمریکا فاش کرد، گروهی از نظامیان پایگاه نظامی "جورجیا" قصد داشتند با ترور "باراک اوباما" رئیس جمهوری این کشور، دولت را سرنگون کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، مسئولان دادستانی کل آمریکا تأکید کردند، بر اساس اطلاعات به دست آمده انگیزه اصلی این توطئه نظامیان، سرنگونی دولت بود.

شبکه سی ان ان آمریکا تأکید کرد، نظامیانی که برای این ترور برنامه ریزی کرده بودند گرایشهایی هرج و مرج طلبانه دارند؛ آنها به همین منظور سلاح و مواد منفجره جمع آوری کرده بودند.

"مایکل بومیت" یکی از این نظامیان مقابل دادگاه محلی در "لونج کانتی" به جزئیات این برنامه اعتراف کرده است .. وی گفته است که اعضای این گروه یکی از دوستان نظامی خود را که قصد داشت از برنامه ترور انصراف دهد، به قتل رساندند.

بومیت تأکید کرد که به همراه 4 نفر دیگر از دوستانش در چارچوب گروهی فعالیت می کنند که هدف آنها بازگرداندن حکومت به ملت آمریکا از طریق "انقلاب" است.
وی خاطرنشان کرد که این گروه هزاران دلار برای خرید سلاح و بمب هزینه کرده است.

بومیت گفت: دولت آمریکا باید تغییر کند و ما معتقدیم که می توانیم این مأموریت را انجام دهیم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com