وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

آیت الله خزعلی برای ملت ایران اسوه و نماد ولایتمداری است که شأن و جایگاه ایشان بسیار بالاتر از آن است که در سایت سخیف یک ضدانقلاب مورد خطاب قرار گیرد.
بولتن نیوز؛ سعید ساداتی- مهدی خزعلی از اصحاب فتنه و از معترضین به نظام مقدس جمهوری اسلامی در یکی از مطالب سایت شخصی اش به باشگاه خبرنگاران جوان معترض شده است و مدعی می شود خبری که از سوی باشگاه به وی نسبت داده شده است صحیح نمی باشد.

اما خزعلی در ادامه اعتراضش به سایت باشگاه خبرنگاران جوان و مهندس ضرغامی رییس سازمان صداوسیما، پای پدربزرگوار خویش را نیز به این دعوا باز می کند و ایشان را خطاب قرار می دهد.

 

خزعلی در بخشی از مطلبش می آورد: « حال چه سنخیتی است بین کوهنوردی ما با تورهای مورد اشاره آنها، نمی دانم، این را باید پدر بزرگوار من پاسخ دهد که از این جماعت دروغگوی فاسد، بی چون و چرا دفاع می کند!»

او که عادت دارد حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی را با واژه «حضرت آیت الله» خطاب کند در ادامه می گوید: « حضرت آیت الله؛ نظامی که بر پایه این همه دروغ و دغل و حقه بازی استوار شود، همان به که فرو ریزد...

 


حضرت آیت الله؛ .....

وی کلمات و واژه های نامناسبی رادر مورد نظام به کار گرفته است که از تکرار آنها خود داری می کنیم.

گویا مهدی خزعلی فرزند مطرود حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی فراموش کرده است که از سوی پدر طرد گردیده و پدر از مواضع او اعلام برائت نموده است. حال چه شده است که این فرزند یاغی در کوچکترین اتفاقی به خود اجازه می دهد که پای این مبارز نستوه و سرباز امام خامنه ای را به مطالب پوچ و بی ارزشی چون خبر فوق الذکر باز کند و اینگونه گستاخانه او را خطاب قرار دهند؟



مهدی خزعلی باید بداند اگر آیت الله ابوالقاسم خزعلی برای او روزگاری پدر بوده است برای ملت ایران خیلی مقدس تر از کلمات مزخرفی است که در سایت شخصی اقای خزعلی قرار می گیرد.

 

آیت الله خزعلی برای ملت ایران اسوه و نماد ولایتمداری است که شأن و جایگاه ایشان بسیار بالاتر از آن است که در سایت سخیف یک ضدانقلاب مورد خطاب قرار گیرد.

مهدی خزعلی باید بپذیرد پس از اتفاقات سال88 از سوی پدر طرد شده و دیگر حقی ندارد که به اسوه یک ملت و سرباز امام خامنه ای و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر اینچنین تعرض کند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی -فتنه گران -خائنین - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com