وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

برگی دیگر از تحریف حقایق از سوی صهیونیستها؛
سیبل ها به یک طناب رو به روی یک صخره وصل شده اند. کاغذ های سفید با یک نقطه ی سیاه در وسطشان، و سه عکس از تروریست ها. یکی از آن تصاویر نشانگر یک تروریست است که چفیه ی قرمز و سفید فلسطینی به سرش بسته و یک اسلحه در دست دارد، در یکی دیگر از عکس ها یک تروریست دیگر با تی شرت مشکی و یک اسلحه که آنرا به سمت جایگاه خانواده هایی که برای آموزش آمده اند ..

 

صهیونیستها برای ایجاد تنفر از مسلمانها در دل توریستهایشان و محق جلوه دادن قاتلین فلسطینی ها، اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی ـ تفریحی در کرانه باختری کرده اند که در این کلاس ها توریستها باید به سوی سیبل هایی شلیک کنند که تصاویر افرادی با لباس فلسطینی بر روی آن نقش بسته است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، تعدادی مرد و زن و بچه که توریست های مناطق اشغالی هستند؛ در میدان تیری واقع در کرانه ی غربی رود اردن و در گوشه ی شهرک مسکونی گوش اتزیون، بین دو شهر بیت اللحم و حبرون جمع شده اند تا از سوی صهیونیستها در قالب یک برنامه تفریحی برای کشتن مسلمانان و ایجاد نفرت از آنان، آموزش هم ببیننند.


سیبل ها به یک طناب رو به روی یک صخره وصل شده اند. کاغذ های سفید با یک نقطه ی سیاه در وسطشان، و سه عکس از تروریست ها. یکی از آن تصاویر نشانگر یک تروریست است که چفیه ی قرمز و سفید فلسطینی به سرش بسته و یک اسلحه در دست دارد، در یکی دیگر از عکس ها یک تروریست دیگر با تی شرت مشکی و یک اسلحه که آنرا به سمت جایگاه خانواده هایی که برای آموزش آمده اند گرفته است که نقطه مشترک همه تروریستها، نوع پوشش فلسطنی آنهاست.


در این برنامه تفریحی و آموزشی قرار است تا در اقدامی تحریف آمیز؛ شکل و شمایل و نوع لباس مردمان فلسطینی را بعنوان لباس تروریست برای توریستهای خارجی جا بیندازند تا آنگاه که تصاویری از کشته شدن فلسطینی ها و مسلمانان در جهان مخابره می شود نه تنها هیچ کس نگران نشود بلکه از خوشحالی دستهایشان را بخاطر به خطا نرفتن تیرها و نشستن تیر بر قلب یک فلسطینی و مسلمان؛ بعنوان پیروزی بالا ببرند و از سوی دیگر هر آنجا که با فردی با چنین شکل و شمایلی برخورد کردند؛ بلافاصله واکنش تندی علیه او نشان دهند.


شای ایشم شالم، مربی آنجا 57 سال سن دارد. موهای جوگندمی کوتاه و هیکل متناسبی دارد. او در ارتس رِژیم صهیونیستی درجه سرهنگ ی را داشته است. او به شنوندگانش می گوید که "من آدم مهربانی هستم" و شروع به خندیدن می کند. او قصد دارد که به آنها آموزش دهد که چگونه برای دفاع (!) آماده باشند. آنها باید خشونت را تمرین کنند.

این کلاس آموزشی تفریحی 3 ساعت طول می کشد و هزینه ی شرکت در آن برای هر نفر 100 دلار است و 3 بار در هفته های تابستانی برگزار می شود که تا حال حاضر بیشتر خانواده های آمریکایی- یهودی در این کلاس ها شرکت کرده اند.


دختران و پسران نوجوان و جوان هم در این کلاس شرکت می کنند. آنها در آنجا با اسلحه های چوبی می دوند، می ایستند و نشانه می گیرند. سپس اسلحه های واقعی کوچک به دست می گیرند و شای ایش شالم توضیح می دهد که جان .ف. کندی با یک همچین اسلحه ای کشته شده است و از همه می خواهد که با آن شوخی نکنند.


والتر 12 ساله است و از نیو یورک آمده است. وقتی که می خندد ارتودنسی دندان هایش پیدا می شود و یک کلاه مشکی به سر دارد. او می گوید که " من یاد گرفتم، که چطور از یک اسلحه استفاده کنم. زمانی که اولین بار شلیک کردم، کل بدنم لرزید اما چه لذتی داشت". به او حسابی خوش گذشته است. این نوجوان آمریکایی شرکت کننده در این کلاسهای تفریحی و آموزشی همچنین می گوید: "اگر الان کسی به خانه یمان تجاوز کند و همه را تهدید کند، من به راحتی به سمتش نشانه گیری می کنم و او را می کشم".

مادر 40 ساله ی والتر خوشحال است و می گوید: "این عالی بود. واقعا خیلی خوب بود. تجربه ی آموزشی بی نظیری بود. این یک احساس قدرتمندی است، در مجموع تجربه ی خوبی بود. این خیلی جالب است که تجربه کنیم ارتش اسرائیل چگونه کار می کند!"

یکی از مربی ها به نام آوی کاپون برای شرکت در یک مصاحبه وقت می گذارد و در جواب این سوال که، هدف از تشکیل این کلاس ها چیست؟ درحالی که اکثر شرکت کنندگان اسلحه ای در خانه هایشان ندارند؟!


او در پاسخ می گوید: "اسرائیلی ها و مخصوصا یهودی هایی که خون هایشان 70 سال پیش مانند آب جاری شد؛ امروزه این توانایی را دارند که نه تنها از خود دفاع کنند، بلکه آنها یک همچین آموزشگاهی را به وجود آوردند برای آموزش دفاع (!) شخصی و آنها به مردم کل جهان یاد می دهند که چگونه از خود دفاع کنند!"

در حالی این مربی صهیونیست از تشکیل این کلاسها برای آموزش دفاع شخصی سخن به میان می آورد که هر فردی با دیدن تصاویربر روی سیبل بخوبی به نیت برگزار کنندگان این کلاس ها پی می برد.

مترجم: کیوان فاضلی؛ خبرنگار حوزه بین الملل پایگاه خبری بی باک
لینک اصلی مطلب اقتباس این خبر:

http://www.tagesschau.de/ausland/urlaub-schiessplatz100.html

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com