وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

نویسندگان سناریوی سانسور خبری و تحریف ارزش "نم" اعتراف کردند
علیرغم اجرای موفق سناریوی از پیش نوشته شده برای سانسور خبری و تحریفِ ارزش "نم"، نویسندگان سناریو، به نتیجه واقعی اجلاس اعتراف کردند!
به گزارش رادیو دیروز، تعداد قابل توجهی از رسانه های جهان و خصوصاً رسانه های دولتی انگلیس (بی بی سی فارسی)، رسانه دولتی آمریکا (وی اُ ای، یا صدای آمریکا)، و رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا، سیا) مدت زیادی است که قلم فرسایی می کنند تا در مقابل دیپلماسی موفق ایران در مورد اجلاس عدم تعهد، حداقل، تأثیر آن را به گونه ای که خود می پسندند، منحرف نمایند تا شاید بتوانند غلامان خوبی برای اربابانشان باشند. اما آنچه در دنیای خارج اتفاق افتاد خلافِ تصور آنها بود!

هفته ها گزارش، تحلیل، اجاره کردن کارشناس، دروغ، سانسور، تحریف، و خلاصه هر آنچه شیاطین انس در چنته داشتند وسط گذاشته شد تا همانطور که حمله آمریکا به عراق، به جای انجام در فضای واقعی، در فضای مجازی هدایت شد، میوه های بی شمار اجلاس غیر متعهد ها هم به عنوان میوه هایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته، بی خاصیت و مسموم معرفی گردد. اما زهی تصور باطل، که مکر خیرالماکرین بر تمامی بافته های آنان فائق آمد.
اجلاسی که مزدوران اسرائیل آن را صدها بار فقط در رادیو فردا بی خاصیت، بی اعتبار، طوفانِ درون لیوان و با ده ها عنوان دیگر معرفی نمودند، آنچنان خشم صهیونیستها را برافروخت که به اعتراف خودِ رادیو فردا، با برپایی آن، موجودیت اسرائیل نادیده انگاشته شد.
نتانیاهو: در سازمان ملل، حقایق را درباره ایران خواهم گفت
رادیو فردا در خبر مهمی (با عنوانِ "نتانیاهو: در سازمان ملل، حقایق را درباره ایران خواهم گفت") که آن در صدر اخبار سایتش قرار داد(جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۱)، از قول نتانیاهو نوشت:
"نخست وزیر اسرائیل با ابراز خشم از حضور نمایندگان ۱۲۰ کشور جهان در این نشست اعلام کرد که شخصاً در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می‌کند تا حقایق را درباره ایران برملا کند. او همچنین ضمن اشاره به این که در مجمع عمومی سازمان ملل پاسخ لازم را به ایران خواهد داد حضور نمایندگان جهان در اجلاس تهران را «لکه ننگ» بر «پیشانی جامعه جهانی» نامید".
رادیو فردا همچنین از قول وی نقل کرده که : "حضور شماری از روسای جمهوری، نخست وزیران و سایر نمایندگان کشورهای جنبش عدم تعهد در این اجلاس برای وی «غیر قابل باور» است".
حال اگر بپذیریم و اعتماد کنیم که رادیو فردا رسانه صادقی است که گفته هایش را می توان ملاک رسیدن به واقعیت قرار داد و تمام آنچه در عالم خارج رخ می دهد را بدون سانسور و تحریف در اختیار مخاطب قرار می دهد، آیا واکنش سران رژیم صهیونیستی به اجلاسی این قدر بی اهمیت، منطقیست؟ و اگر سران این رژیم از اتفاقی این قدر کوچک، تا این حد برآشفته می شوند، آیا درست است که چنین افرادی در رأس یکی از ۴ ارتش قدرتمند دنیا قرار گیرند؟ آیا به راستی اینان با انتخابی آزاد و دموکراتیک بر کرسی نخست وزیری تکیه زده اند؟ اگر اینطور نیست که با عده ای متقلب و دروغگو مواجهیم، و اگر این گونه است که با رژیمی طرف خواهیم بود که اکثریت مردمش هم خصوصیات مشابهی با نتان یاهو دارند! آیا وجود عده ای دیوانه با تعداد قابل توجهی زرادخانه ی سلاح های هسته ای، روی کره زمین سلامت بشر را مورد تهدید واقع نمی نماید؟
اما اظهارات لیبرمن، وزیر امور خارجه صهیونیستها را از زبان رادیو فردا بخوانید:
"لیبرمن گفت که حضور دبیرکل و نمایندگان ۱۲۰ کشور در اجلاس تهران نشان می‌دهد که برای جامعه جهانی موجودیت اسرائیل اهمیتی ندارد". لیبرمن اجلاس تهران را «نمایشی ابلهانه» نامید که به توصیف وی تنها در تاریخ معاصر، شبیه آن در دهه سی میلادی قرن بیستم، در زمان شکل‌گیری و تقویت نازی‌ها در آلمان، به وقوع پیوسته است".
آیا اگر بپذیریم اجلاس نم ناموفق بوده، و نتان یاهو از روی خشم موارد فوق را ذکر نموده، میتوانیم بپذیریم که همزمان وزیر امور خارجه هم از فرط عصبانیت حقایق مشابهی را اعتراف نموده؟ آیا این نشست بی اهمیت ارزش آن را دارد که سران این رژیم به ۱۲۰ کشور دنیا این گونه وقیحانه اهانت کنند که در عرف دیپلماتیک هیچ کشور بی تمدنی هم پذیرفته نیست؟

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com