وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

«حضور نمایندگان جهان در اجلاس تهران ، ننگی بر پیشانی جامعه جهانی است»

به گزارش انعکاس ؛ این بخشی از اظهارات مملو از خشم و عصبانیت نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است که در واکنش به حضور نمایندکان ۱۲۰ کشور جهان در تهران ایراد شده است.

نتانیاهو گفت: آنها (مقامات ۱۲۰ کشور دنیا) به تهران رفته‌اند، جایی که گستاخانه هولوکاست را انکار می‌کنند و برای رسیدن به بمب اتمی به پیش می‌تازند، جایی که برای موجودیت اسرائیل خط و نشان می‌کشند و اسرائیل را به نابودی از نقشه جغرافیا تهدید می‌کنند.

 

نخست وزیرinn b r box نتانیاهو: اجلاس تهران، لکه ننگ بر پیشانی دنیاست!/ در سازمان ملل، حقایق را درباره ایران خواهم گفت! اسرائیل در ادامه به زعم خود، تهدید کرد که «در سازمان ملل، حقایق را درباره ایران خواهم گفت» : ماه آینده به نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک می‌روم تا همه حقیقت را درباره ایران با صدای بلند بگویم!

او که به خاطر «سکوت مقامات ۱۳۰ کشور جهان در واکنش به اظهارات مقامات ایرانی» عصبانی شده است، گفت: نمایندگان عدم تعهد در تهران افتراهایی را که سران ایران علیه اسرائیل مطرح کردند، شنیدند و سکوت کردند؛ این سکوت باید پایان یابد.

نتانیاهو در پایان گفت: برای همین با رفتن به مجمع عمومی با صدای رسا و بلند، ماهیت این رژیم را برملا خواهم کرد، رژیمی که بزرگ‌ترین تهدید برای صلح جهان است!inn b l box نتانیاهو: اجلاس تهران، لکه ننگ بر پیشانی دنیاست!/ در سازمان ملل، حقایق را درباره ایران خواهم گفت!

انتخاب

 

نويسنده:رضا غلامي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com