وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

«آنها به جایی رفته‌اند که در آن گستاخانه هولوکاست را انکار می‌کنند و اسرائیل را به محو از روی نقشه جغرافیا تهدید می‌کنند".
"صراط" – برگزاری موفقیت آمیز اجلاس غیر متعهد ها در تهران واکنش هایی از سوی مقامات رژیم جعلی صهیونیستی را به دنبال داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در جدیدترین این واکنش ها بنیامین نتانیاهو ایران را تهدید به افشاگری کرده است.

نتانیاهو ضمن تقبیح حضور برخی کشورها در اجلاس نم، گفته است که در اجلاس سازمان ملل متحد که در نیویورک برگزار می شود درباره خطر برنامه هسته ای ایران سخن خواهد گفت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شرکت کشورهای عضو اجلاس عدم تعهد در اجلاس نم در تهران را لکه ننگی برای جامعه ی بین المللی خواند و به نکوهش کشورهای مذکور پرداخت و به گزارش رویترز با عصبانیت درباره ی کشورهای شرکت کننده در اجلاس گفت: «آنها به جایی رفته‌اند که در آن گستاخانه هولوکاست را انکار می‌کنند و اسرائیل را به محو از روی نقشه جغرافیا تهدید می‌کنند".

لازم به ذکر است آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز نشست تهران را " نمایشی ابلهانه " خواند که تنها نمونه های تاریخی آن در دهه 1930 میلادی و در زمان استقرار حکومت نازی ها در آلمان برگزار شده است!

لیبرمن همچنین از حضور محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی در نشست تهران نیز به شدت عصبانی شده و در اظهاراتی عجیب و غریب خواستار برخورد با او پس از بازگشت از سفر تهران شده است!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com