وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

مخالفت های رسمی با افزایش جمعیت ایرانیان:
انتشارمکتوباتِ مخالفت باافزایش جمعیت ایرانیان توسط وزارتخانه دولتی + سند
بر اساس تصویرِ اصلِ اسناد و مکتوباتی که در متن خبر منتشر گردیده است، از سوی برخی وزارتخانه های دولتی، متونی در مخالفت با سیاست های افزایش جمعیت کشور تهیه و در سرتاسر کشور توزیع می گردد. این در حالی است که شرایطِ وخیمِ مرگِ آرامِ جمعیتِ ایران، به مرزی رسیده است که این روزها رهبری نظام و ریاستِ جمهور، لزومِ بازگشت به رشدِ جمعیتی و نیاز به معکوس نمودنِ این روندِ فاجعه آمیز را ابلاغ نموده اند.
پایگاه 598 - پرونده کنترل جمعیت، آثار و پیامدها/ شرایطِ وخیمِ مرگِ آرامِ جمعیتِ ایران، به مرزی رسیده است که این روزها رهبری نظام و ریاستِ جمهور، لزومِ بازگشت به رشدِ جمعیتی و نیاز به معکوس نمودنِ این روندِ فاجعه آمیز را ابلاغ نموده اند و خطرِ قریب الوقوع، زعما و دلسوزانِ قوم را به چاره جویی برای رهاندنِ کشور از این مهلکه ی عظیمِ انسانی، واداشته است.
در چنین شرایطی که رئیسِ قوه ی مجریه به عنوان اجرایی ترین مقامِ کشور، پیشتازِترین فرد در این مسیر بوده است، از سوی برخی وزیرانِ کابینه ی دولت، برخی مطالب و متون در مخالفت با سیاست های افزایش جمعیت کشور صادر و در سرتاسر کشور توزیع گردیده است.
جملاتی که در زیر خواهید خواند در تمام سال های صدارتِ آقای دکتر محمود احمدی نژاد از سوی وزیران مربوطه، صادر و در کمال شگفتی، در تیراژ میلیونی در اقصی نقاط کشور توزیع گردیده است :
ابتدا جملاتِ صادر شده ی این وزیران را بخوانید، تا نامِ ایشان نیز عرض شود  :
 
1-  در بعضی جوامع از جمله جامعه ی ما ، تولیدِ نسل با گذشتن از حد معینی تاثیرات نامطلوبی به جا می گذارد.
 

 
2- تولیدِ مثل که در طولِ تاریخ یکی از آثار مهم وجود خانواده بر نظام اجتماعی کل بوده است، در شرایطی مثل شرایط امروز جامعه در صورتی که از حد معینی درگذرد آثار نامطلوبی به دنبال دارد.
 

 
3- رشد سریع جمعیت می تواند بر آموزش و تعداد بی سوادان، وضع مسکن، مهاجرت، اشتغال، امکاناتِ تفریحی، رفاهی و بهداشتی اثر منفی داشته باشد.
 

 
4-   . . .  
 
جملاتِ فوق ، محتوای مکتوباتی است که از سوی وزاری کابینه ی دولت نهم و دولتِ فعلی، یعنی آقایان محمود فرشیدی، علی رضا علی احمدی و حاجی بابایی ابلاغ و در سراسر کشور توزیع شده است.
 
 
تصویرِ اصلِ اسنادِ این مکتوبات را نیز که از کانال های غیررسمی به پایگاه 598 واصل گردیده، مشاهده فرمایید :
 
 





 


 

جنابِ آقای رئیس جمهور! وزیر محترم آموزش و پرورش!
اسناد فوق ، تصویر صفحات 51 تا 55 کتاب علوم اجتماعی سال اول دبیرستان است که در دولت های قبل چاپ و در دولت شما بازچاپ و به چاپ سیزدهم رسیده است.
واقفیم که این متون، ارثی است ناخواسته که از دولت های پیشین به شما رسیده و به سبب مشغله های بسیار و زیادیِ حجم متون، از دیدِ مسئولان اجراییِ آموزش و پرورش دور مانده است!

لذا بدین وسیله ضمن تشکر از دغدغه ها و اقداماتِ مؤثر شما در راستای سیاست های افزایش جمعیت کشور، خواهشمند است بنا بر همین سیاست ها، پیش از به پایان آمدن دورانِ کاری دولت دهم، این متون و دیگر متونِ مشابه را از کتاب های درسی آموزش و پرورش حذف نموده و علاوه بر آن، دروس تنظیم جمعیت خانواده !!! ( بخوانید تضعیف جمعیت خانواده) را نیز در دانشگاه ها تعطیل فرمایید و به جای آن، متون مناسبی را موافق با افزایش جمعیت و کیفیت ایرانیان، در دروس آموزش و پرورش و دروس آموزش عالی بگنجانید.
به هر روی اگر افزایش جمعیت ایرانیان، جزو سیاست های کلان دولت محترم آقای احمدی نژاد است – که هست -  پس لزوماً می بایست مکتوبات و آموزه های رسمی وزارتخانه های دولت نیز همراستا با همان سیاست ها باشد.
مبادا پس از کابینه ی شما دیگرانی بیایند که همچون دو دولت قبلی، به فرزندانمانِ بیاموزند که:
ای فرزندانِ ایران کم شوید! زیرا امکانات نداریم و شما « مصرف کنندگانِ بی تولید » ی هستید که موجب عقب ماندگی کشور خواهید شد.
(به نقل از پاراگراف آخر صفحه 55 همان کتاب – مستندات ارایه شده در تصاویرِ فوق )
جناب رئیس جمهور! برای تغییر و ویرایش این محتواها در کتب درسی، امروز اقدام فرمایید که فردا دیر است.
علم باید از سلامت مردمان و زیست و نمو یکایک ایشان حمایت کند و هر آنچه که چنین نباشد، علم نیست.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com