وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

همین فردی که خود را برای به زحمت انداختن جمهوری اسلامی به آب و آتش می‌زند و البته توجه ندارد که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
به گزارش سرویس وبلاگ صراط، سعید ساداتی در آخرین به روز رسانی جلبک ستیز نوشت:
 
مسیح علی نژاد؛ شاید بعضی این اسم را شنیده و برخی دیگر نشنیده باشند. اما مطمئنا نمایندگان حاضر در مجلس ششم و هفتم باید بیشتر از سایر سیاسیون با این نام آشنایی داشته باشند. خبرنگاری که کار خود را زا سال ۱۳۸۰ و از روزنامه همبستگی آغاز و پس از آن با ایلنا همکاری کرد و در مجلس های ششم و هفتم خبرنگار پارلمانی بود.

معصومه علی نژاد قمی، مشهور به مسیح علی نژاد با مقاله توهین آمیز «آواز دلفین» در روزنامه منصوب به مهدی کروبی یکی از سران فتنه، خود را مطرح و از سوی روزنامه «فایننشیال تایمز» به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

اما علی نژاد در بحبوحه اغتشاشات سال ۱۳۸۸ از کشور خارج و راهی انگلستان شد. تلاش وی در تابستان ۸۸ برای مصاحبه با «باراک اوباما» رییس جمهوری دولت آمریکا بی نتیجه ماند تا علی نژاد با پایان زمان زمان ویزایش در آمریکا، به انگلستان بازگردد.

چند خط بالا زندگینامه کوتاهی بود از خبرنگاری که کینه ای شتری از نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و کمتر کسی است که در دشمنی او با جمهوری اسلامی شک داشته باشد.

همین فردی که خود را برای به زحمت انداختن جمهوری اسلامی به آب و آتش می‌زند و البته توجه ندارد که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری، مدتی است با برخی از نمایندگان مجلس و مسئولین کشور تماس می گیرد و با معرفی خود به عنوان روزنامه نگار، سعی بر به چالش کشیدن مسئولین دارد. قرار دادن فایل صوتی مصاحبه و درج متن کامل صحبت ها بر روی سایت از کارهایی است که معمولا این خبرنگار فراری انجام می دهد.

اما از آنجایی که علی نژاد دچار کمبودهایی به نظر می‌رسد، صحبت های خود را در لابلای سوالات از مسئولین به خورد مخاطب می دهد و از حرفهای نمایندگان استفاده ابزاری می کند. اما گویا ایشان که خود را مدعی عالم بودن به اصول خبرنگاری می دانند اولین اصل را فراموش کرده اند و آن اینکه یک خبرنگار باید بی طرف باشد، نه اینکه با پرسیدن سوالات چالشی سعی بر القا تفکرات خود بر مخاطب داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com