وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

باید پرسید که چرا رضا پهلوی بیانیه ای‌ را به نام شورای ملی‌ ضد انقلابها بیرون داده بدون آنکه نامی‌ نه از خودش و نه هر کس دیگری در این بیانیه و به عنوان اعضای شورای موقّت آمده باشد؟

به گزارش صراط، در جدیدترین فریبکاری خاندان پهلوی که با هدف جلب نظر ديگر ضد انقلاب ها شکل گرفته ، رضا پهلوی بیانیه ای را تحت عنوان اعلامیه کمیته موقت هماهنگی می نویسد و با دادن وعده و وعید سعی می کند مدیریت دیگر حلقه های ضد انقلاب را به دست بگیرد ،اما اپوزیسیون خارج نشین متوجه این کلاه برداری شده و از جریانات پشت پرده این شورا رو نمایی می کنند.

در این راستا پایگاه اینترنتی اخبار روز متعلق به طيفي از ضد انقلاب با واکنش نشان دادن به این نمایش فریبکارانه رضا پهلوی اینگونه افشاگری می کند : " باید پرسید که چرا آقای رضا پهلوی بیانیه ای‌ را به نام شورا بیرون داده بدون آنکه نامی‌ نه از ایشان و نه هر کس دیگری در این بیانیه و به عنوان اعضای شورای موقّت آمده باشد؟این شورای موقّت در خلا که شکل نگرفته و بیانیه خود به خود نوشته و منتشر نشده است که نامی از کسی‌ در میان نباشد!


( الف – نگار ) نویسنده این مطلب با افشای پشت پرده این حرکت خاندان کلاهبردار پهلوی می نویسد : " دلیل این موضوع این است که رضا پهلوی و تیم مشاوره اش خواسته اند ابتدا جماعتی را به سبک صفحات فیس بوکی گرد هم آورند و آنگاه خود را نشان دهند ،اگر جماعتی از اهل فن پای دعوتنامه دعوت کنندگان مجهول را امضا کرد آنگاه  رضا پهلوی بر این جماعت حیران و سرگشته منت خواهند گذاشت و آنها را سرکردگي خواهند کرد و اگر از اهل فن،کسی‌ نیامد آنگاه در شان وي نیست که عوام جامعه را سرکردگي نمایند!


نویسنده این مطلب که خود از دموکراتهای ضد انقلاب است با احمق خواندن کسانی که بخواهند پای بیانیه پهلوی را امضاء کنند می گوید :" همه چیز روشن و آشکار است که امضا پای چنین بیانیه ای‌ که در واقع لبیک نامه است ،لبیک به فرد و گروه سلطنت طلبان تندرو تلقی‌ میشود و دادن چک سفید به شخص آقای رضا پهلوی می‌باشد .  رضا پهلوی در تحمیق روشنفکران تا آنجا پیش رفته  که به جای پاسخگویی به مصاحبه پر از منیت خود با مجله فوکوس و دروغ های گذشته اش که درآن سعی‌ بر تبلیغ خویش داشت  ،اینک ورقه ای‌ با سر تیتر سفید که جای فرستنده درآن خالی‌ است را جلوی پای فعالان سیاسی باسابقه و متفکّرین گذاشته تا ابتدا آنها امضا بزنند آنگاه در محل فرستنده نام خود را بنویسد!

( الف – نگار ) که داد و فغانش از تقلب و فریبکاری منتشر کنندگان این بیانیه بلند شده در خصوص نحوه پاسخگویی این جماعت اینگونه اظهار نظر می کند :" آنگاه که دلیل این امر رامی پرسیم جواب میدهند:ما نمیخواهیم با انتشار نام خود خودمان را مطرح کنیم ! سوال ازاین جمع خیرین ملی!اینجاست آیا تاابد نام خود را به مردم نخواهید گفت ؟فردا که چند نفر امضا کردند چه ؟در آنصورت نام خود را بر بالای شورا حک نخواهید نمود؟آری شما نمیخواهید نام خودتان را مطرح کنید البته قبل از آغاز امضاها ! اما بلافاصله بعد از دومین و سومین امضای افراد معتبر خودتان که سهل است خاندان سلطنتی خود را نیز مطرح خواهید فرمود .


  رضا پهلوی هنوز در قبال شاهزاده خطاب قرار دادن ایشان توسط طرفداران اش تکرار می‌کند :آنها آزادند هرچه میخواهند مرا خطاب کنند! رفتار‌های پوپولیستی و تحمیق اذهان عمومی و افکار روشنفکری حدی دارد آقای شاهزاده!در ضمن شما را نباید اصلا شاهزاده خطاب کرد چون تاجگذاری کرده و قسم هم خورده اید پس به طرفدارانتان بفرمائید اگر دوست دارند آزادند شما را شاه نیز خطاب کنند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com