وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مدیریت این کار در دستان آقای احمدی‌نژاد است، اگر او  بگوید بیا می‌آیم و اگر بگوید نیا نمی‌آیم ، من دلایل مخالفت خود را در خصوص حضوردر انتخابات به ایشان گفتم و ایشان هم دلایل خود را گفتند و من قانع شدم. احمدی‌نژاد شهر به شهر خواهد رفت و خواهد گفت که اگر می‌خواهید برنامه من (احمدی‌نژاد) ادامه پیدا کند، به فلانی (مشایی)رای بدهید و این امر هم کاملاً قانونی است و ربطی به امکانات دولتی هم ندارد. برنامه‌های دولت هم بر روی مردم بی‌تاثیر نبوده است.

سال ۸۴ و ۸۸ را به یاد بیاورید که ما چقدر تنها بودیم، الان هم همان وضعیت وجود دارد. خیلی‌ها الان می‌ترسند که قالیباف رئیس جمهور شود، اما او که از هاشمی بزرگتر نیست، قالیباف خیلی ایرادها و گاف‌ها دارد و ما برای او برنامه‌ مفصلی داریم، البته نباید الان برنامه‌هایمان را رو کنیم. جبهه پیروان و موتلفه هم شامل افراد … شده‌اند و کارشان تمام است، و جدیدترهای آنها (رهپویان و ایثارگران) را هم در انتخابات شرایطشان را دیدیم و تنها برای ما جامعتین مهم است ولی آن هم خطرناک نیست، در حال حاضر اختلاف اصول‌گرایان به گونه‌ای است که حالا حالاها باید بدوند تا این اختلافات حل شود.

… آقای احمدی‌نژاد معادلات همه این‌ها را برهم ریخته است . علی‌رغم کارشکنی‌هایی که وجود دارد ، برخی می‌خواهند رابطه رهبری با احمدی‌نژاد را خراب کنند، این رابطه هم خیلی خوب و آرام است و با … هم تعاملی صورت گرفته و … هم نیاز به  بودجه دارد!!! و چون بودجه می‌خواهند نمی‌توانند صریح وارد شوند. ..»

از سوی دیگر این بولتن ها نوشته اند: «شنیده شده هفته گذشته آقای  ثمره هاشمی رسماً‌ به عنوان مسئول ستاد حامیان احمدی‌نژاد فعالیت خود را آغاز کرده است. گفته می‌شود آقای بقایی به عنوان اسپانسر مالی معرفی شده بود که این امر با مخالفت مشایی مواجه می‌شود و قرار می شود سید حسن موسوی مسئول امور مالی این ستادها منصوب شود تا کار انتخابات را پیش ببرند.»


نظرات شما عزیزان:

asra
ساعت18:32---14 شهريور 1391
به وبم یه سر بزن منم یه وب حلال دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com