وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا، عصر روز گذشته در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور حضور یافت.

به گزارش انعکاس به نقل از فاطر؛ لاریجانی با تاکید بر اینکه مبارزه با مفسدین اقتصادی یکی از بزرگترین افتخارات قوه قضائیه در زمان ریاست اوست، گفت: بزودی منتظر شنیدن نعره مفسدین اقتصادی باشید.

رئیس قوه قضائیه با اشاره‌ای ضمنی به پرونده فائزه هاشمی گفت: شنیده‌ام یکی از دوستان بیان داشته است که اگر نیم‌روز فلانی[فائزه هاشمی] را به زندان بیندازند، ریشش را خواهد تراشید؛ من به آن عزیز می‌گویم که مطمئن باشید چند وقت دیگر که محاسنتان بلند تر می‌شود قطعا باید همه آن‌ها را بتراشید![خنده حضار]

چندی پیش سعید قاسمی با اشاره به حکم هشت ماه زندان و ۶۰ ضربه شلاق عامل اهانت به فائزه هاشمی گفت: «اگر چنین حکمی را برای فائزه بریدند و نصف روز این خانم زندان رفت، من ریشم را می‌تراشم!»

در ادامه سوالی از رئیس قوه قضائیه در خصوص پرونده م.ر شد. آملی لاریجانی هم نسبت به اسم بردن از متهمی که جرمش ثابت نشده است انتقاد کرد؛ در این بین یکی از دانشجویان از وسط جمع گفت:  روز گذشته آقای پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع دانشجویان حضور داشتند و گفتند که اتهامات آقای رحیمی در بازرسی کل کشور جمع آوری شده است و پرونده آن را به قوه قضائیه فرستاده‌اند که در آنجا متوقف شده است.

آملی لاریجانی پاسخ داد: این گفته آقای پورمحمدی غلط است و پرونده در قوه قضائیه متوقف نشده است؛ البته اقدام ایشان در نام بردن از کسی که اتهامش ثابت نشده است اشتباه بود.

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com