وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

تهدید ایران از سوی نتانیاهو برای ترساندن صهیونیست هاست

این مقام آمریکایی کوبیدن بر طبل جنگ علیه ایران را بسیار خطرناک خواند و تاکید کرد که این نشان از بی‌مسئولیتی سران اسرائیل دارد، وی با انتقاد از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد تهدید به حمله به ایران گفت که تمامی این اقدامات برای ایجاد ترس در میان اسرائیلی هاست.

این عضو سابق کنگره آمریکا نتانیاهو را دروغ گویی خواند که با ترساندن بر اسرائیلی ها حاکمیت می کند، وی گفت که بهترین راهکار برای حل مشکل با ایران این است که آن را به حال خود بگذاریم تا دموکراسی خاص خود را پیاده کند. ایران، سوریه یا لبنان نیست، ایران امت چند قومیتی است که توان موشکی و نه اتمی دارد و می‌تواند تل آویو را موشک باران کند.

حالت پیروزمندانه آمریکا به ترس بدل شده است

وی با انتقاد از سیاست های آمریکا گفت: من آمریکا را دوست دارم، اما در عین حال معتقدم که کشورم یک کشور امپریالیستی در حال فروپاشی است و رهبران ما حتی مشکلات را به رسمیت نمی شناسند، لهجه پوشالی و پیروزمندانه آمریکایی اخیرا به حالت دفاعی و کشاندن آمریکایی ها به ترس از حملات تروریستی تبدیل شده است، با این وجود احتمال وجود بیماری سرطان [مشکلات غیر قابل درمان] هزار بار بیشتر از این حملات آمریکا را تهدید می‌کند.

به مردم آمریکا یاد دادیم مانند وحشی با هم رفتار کنند

وی افزود: تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که اقداماتی که آمریکا انجام می‌دهد، غیر اخلاقی است، ما در نتیجه اتفاقات ۱۱ سپتامبر دستورالعمل های اخلاقی خود را تغییر دادیم و مردم را عادت دادیم که مانند وحشی ها با هم برخورد کنند. وی گفت که تمام نظامیان آمریکا در افغانستان ، عراق و ویتنام به بیهودگی کشته شده اند. وی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را به ارتکاب جنایات ضدانسانی متهم کرد.

گراول تصریح کرد که سیاست های جدید آمریکا این کشور را قادر کرد تا ارتش آمریکا و سازمان اطلاعات این کشور بتواند تصمیم بگیرند که با ارسال هواپیماهای بدون سرنشین هر کسی را که متهم می دانند، بدن محاکمه بکشند، علاوه بر اینکه تمام شهروندان بی گناهی که به صورت تصادفی در مکان حملات حضور دارند نیز باید کشته شوند. ارزش های اخلاقی این اقدامات همان فرار از مسئولیت است.

اوباما جنایتکار است

کاندیدای اسبق ریاست جمهوری آمریکا اوباما را به ارتکاب جنایت های ضد انسانی بعد از عملیات نظامی در لیبی و دو جنگ عراق و افغانستان متهم کرد و افزود: بیشتر مردم این حقیقت را نمی دانند که دولت آمریکا بیش از ۵۰۰ هزار نفر را در سال گذشته از این کشور اخراج کرده است، اگر ما رسانه های راستگویی داشتیم این اخبار در صدر آنها قرار می‌گرفت و به صورت جدی بررسی می شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com