وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سردار سلامی، طعم تشنگی عاشورا را طعم طراوت حیات خواند و تصریح کرد: شهدا زنده‌اند و هر روز بر عظمتشان افزوده می‌شود و هر روز که می‌گذرد ما بیشتر با آنها آشنا می‌شویم همان‌طور که ما امروز امام حسین (ع) و یاران با وفایش را بیشتر از مردم زمان حیاتشان می‌شناسیم و این نشان می‌دهد شهدا جاودانه‌اند و هر روز بر بزرگی آنها افزوده می‌شود.
*هرگونه جنگ علیه ایران را به درون مرز دشمن می‌کشانیم
وی با اشاره به توطئه دشمنان در حمله به ایران اظهار کرد: در صورت هرگونه تجاوز علیه ایران جنگ را به درون مرزهای دشمنان می‌کشانیم، آنها پی به قدرت ما برده‌اند و اجازه نمی‌دهیم هیچ جنگی به سرزمین ما کشیده شود.
جانشین فرمانده کل سپاه افزود: مانورهای شگفت‌انگیزی که برای ضربه زدن در نقاط دوردست برگزار کرده‌ایم ریشه در شهادت شهیدان ما دارد.
وی شهیدان را متعلق به دنیای اسلام دانست و اذعان کرد: شهیدان با خون خود تاریخ نوشتند و دشمنان می‌دانند که نباید به کشور ایران تعرض کنند زیرا یک ملت قهرمان ایستاده است تا پوزه آنها را به خاک بمالد و هزاران تابوت را روانه شهرهایشان کند.
سردار سلامی، شهدا را سند حقانیت ایران نامید و یادآور شد: دشمنان فکر می‌کنند با کشتن چند استاد دانشگاه می‌توانند اراده ملت ایران را متحول کنند و می‌بینیم که خداوند تصویر شهدا و خودروی منفجر شده آنها را نظیر ستاره‌ای به ۱۲۰ کشور دنیا نشان می‌دهد و دختر یک شهید جهانی می‌شود.
وی با بیان اینکه امروز شهدا سر بلندترین نسل ما هستند، گفت: شهدا یک ذخیره تمام ناشدنی و پایان ناپذیر برای عزت ایران اسلامی هستند زیرا اگر اینها نبودند ما امروز شاهد گام برداشتن دشمنان چکمه‌پوش در کوچه‌ها و شهرهای خود مانند گذشته بودیم.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه دو عامل موجب عزت ایران اسلامی است، اذعان کرد: یکی ولایت فقیه که در زمان غیبت امام عصر (عج) مقتدر، دانا و نافذ بر قلب‌ها حکومت می‌کند و دیگری شهدا هستند که خون خود را برای سربلندی ایران عزیز نثار کردند.
وی درباره امنیت و آرامش کشور یادآور شد: با وجود نبود امنیت در کشورهای منطقه، ایران اسلامی در امنیت، آزادی و سربلندی به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهد و این چیزی جز اراده خود ما نیست که در وجود نازنین رهبری عظیم‌الشان متبلور شده و ظهور پیدا کرده است.
*رهبری امام خامنه‌ای مانند خورشیدی درخشان در جهان اسلامی می‌درخشد
سلامی، رهبری امام خامنه‌ای را مانند خورشیدی درخشان بر جهان اسلام دانست و ابراز کرد: به برکت هدایت و نور پرفروغ ولایت جهان اسلام به حرکت در آمده و این الگو پذیری مردم از وقایع صدر اسلام است زیرا مردم دیدند زمانی که علی (ع) در کوفه تنها ماند شمشیر ابن ملجم فرق مبارکش را شکافت و یا وقتی امام حسین (ع ) را یاری نکردند شاهد هجوم مشرکان شدند.
وی افزود: با تبعیت از ولایت فقیه و استفاده از بیانات روشنگری ایشان کشور دچار آسیب شدید و اشغال نشد و با وجود اینکه دشمن حجم زیادی از نیروی نظامی خود را برای مبارزه با ایران سال‌هاست در منطقه مستقر کرده است همه دیدند که نظام جمهوری اسلامی چگونه مستحکم، با دوام و بی‌زوال در مسیر عدالت و سعادت ایستاده است و مسیر پیشرفت و آزادی خود را طی می‌کند.
جانشین فرمانده کل سپاه با تصریح بر اینکه ما در متن حوادث زندگی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن در خواب و بیداری به دنبال شکست ایران است و شهدا موجب شدند ریشه‌های استقلال ما حفظ شود تا هیچ قدرتی توان مقابله با درخت تناور عزت ما را نداشته باشد.
سردار سلامی گفت: در مدت ۳۴ سال گذشته هیچ توطئه و طرحی نبوده که دشمن با تمام قوا علیه ایران به‌کار نگرفته باشد و دشمن با جنگ اقتصادی همه جانبه که با اتحاد قدرت‌های اقتصادی انجام گرفت برای فلج کردن اقتصاد ایران تلاش کرد و همگان دیدند که دشمن خود در بحران اقتصادی فرو رفت و جامعه ما بدون اتکا به هیچ قدرتی و بدون ترس از تهدیدها هر روز چند توسعه جدید در کشور را ارائه می‌کند و ما بی‌اعتنایی به دشمن را از شهدا آموختیم.
*اجلاس غیرمتعهدها چشم تمام دنیا را خیره کرد
وی درباره برگزاری اجلاس غیرمتعهدها افزود: تمام دشمنان متحد شده بودند تا این اجلاس شکست بخورد و با زشت‌ترین سیاست یعنی فرستادن پیامک برای کشورهای غیر متحد یکی از مسخره‌ترین رفتارهای سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

به گفته جانشین فرمانده کل سپاه، نمایش و رزمایش اجلاس غیرمتعهدها در ایران چشم تمام جهان حتی دوستداران انقلاب را خیره کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما به برکت شهدا در چشم دشمنان ملت همیشه آماده هستیم و این موجب شده است تا دشمنان ما از همیشه ضعیف‌تر شوند و شهادت راز موفقیت ملت ما در تمام دوران است.
وی اظهار داشت: در تمام نقاط این سرزمین شهیدان والا مقامی وجود دارند، همان‌گونه که تنها از یک کوچه ۳۰ متری در کومله لنگرود و از شش خانواده محب اهل بیت و وفادار به ولایت ۹ شهید به آسمان پر کشیدند.جانشین فرمانده کل سپاه بهترین راه شناخت شهدا را استفاده از منبع پر فیض قرآن مجید و بهره‌گیری از کلام ائمه معصومین (ع) دانست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com