وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

در این مطلب می خوانیم:

من نمی دونم چطوره که توهین‌کننده‌های این نظام و انقلاب همه فاحشه و هرزه‌اند؟

چرا یکی پیدا نمیشه دوزار به خدا و پیغمبر هم اعتقاد داشته باشه بعد بیاد به این نظام و اسطوره های این انقلاب توهین کنه؟

نمونه هاش این روزها زیاده. از فواحش «من و تو» بگیر برو تا «امیر عباس فخرآور» که دوست دخترش و خونشو اجاره میده به دیگران، تا «مخملباف و توله هاش»، تا «ابراهیم نبوی» که فکر کنم فقط خدا رو مسخره نکرده، تا «اکبر گنجی» که منکر همه چیز شده، تا هنرپیشه‌های فراری از ایران که این روزها باید تو رختخواب گردن کلفتای هالیود پیدا شون کرد؟ تا رقاصه ها، تا فواحش لب سواحل آنتالیا و پاتایا و ...

یکی از این افراد، هدی آقا سلطان خواهر ندا آقاسلطان هست که این‌ روزها دیگه هر پسر جوونی به لطف زنده نگه داشتن یاد و خاطر دختر از دست رفته این خانواده توسط خواهر عزیزش، رنگ لباس زیرش رو هم می دونه.

فاحشه به کی میگن؟ کسی که خودشو و بدنشو و جذابیت های ظاهریشو به دیگران عرضه می کنه دیگه، خب این خانوم به جز این کار تو فیس بوکش کرده؟

انتشار عکسهای نیمه عریان از خودش و خواهرش در سواحل ترکیه و تو بغل این و اون و انتشار حتی عکس های لباس زیر خواهرش در فضای مجازی برای چیست؟ برای مبارزه دموکراتیک با نظام جمهوری اسلامی؟

به هرحال، هرکس مسئول کارهای خودشه و ما هم تا زمان انتشار «یک مطلب بخصوص» در صفحه فیس بوک هدی آقا سلطان کاری به کارش نداشیم و دهن‌دریدگی هاش سر گور خواهرش رو هم میذاشتیم پای سلیطه‌گی و پاچه ورمالیدگی ایشون.

اما توهین این .... معروفه به سردار اسطوره ای انقلاب اسلامی یعنی شهید حاج حسن طهرانی مقدم هرچند در وهله اول خون آدم رو به جوش میاره که چطور میشه به چنین کسی توهین کرد اما بعد از فروکش اون جوشش اولیه، موجب خوشحالی میشه که مگر دشمنای این افراد جز از فواحش باید باشند؟

سرداری که حتی گرگ های اسراییل بعد از شهادتش جرات نداشتن تو رسانه هاشون با القاب توهین‌آمیز از او یاد کنند، اما سگ‌توله‌های عفریته‌ای مثل هدی آقاسلطان به خودش اجازه میده با اسطوره ایران زمین اینطوری حرف بزنه.

او در مطلب فیس بوک خود با اشاره به نصب بیلبوردهای سردار شهید طهرانی مقدم در تهران که روی آن درج شده: «روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسراییل را نابود کند»، نوشته:

«این عکس رو چند روزه تو خیابون های تهران می بینم. می دونی خوبیش چیه؟ اینه که این برادرها همون جایی نابود میشن که میشینن واسه نابودی بقیه نقشه میکشن… سردار این آرزوی بزرگت رو همراه با سنگدلیها و گناهات به زیر خروارها خاک بردی. می فهمی؟ با خودت به گور بُردی.»

غرض از این نوشته تنها ذکر همین مطلب به دوستانی بود که با توهین فیس بوکی این حشره به سردار طهرانی مقدم عصبانی شدن که نگران نباشید؛ دشمنان «طهرانی مقدم ها» اگر فواحش نباشند پس چه کسی باشد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com