وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مردم مصر اکنون صبر کرده اند که ببینند دولت جدیدی که روی کار آمده چه کاری برایشان خواهد کرد. اما به محض اینکه وضع اقتصادی آنها بدتر شود، صبرشان به لب خواهد رسید و خواهند فهمید که همه چیز یک بازی بوده و به جان دولت خواهند افتاد. 

به گزارش بی باک به نقل از شیعه آنلاین، «نیر بن آرتسی» خاخام سرشناس و افراطی صهیونیست در جدید ترین اظهارات خود تلاش کرد آینده وضعیت کشور مصر را پیش بینی کند.

وی طی اظهاراتی در این باره گفت: در حال حاضر مقامات مصری در وحشت به سر می برند و نگرانند که سرنوشت کشورشان مانند سوریه شود از همین رو تلاش می کنند از طریقی که شده و با هر وسیله ای فضای مصر و مردم کشورشان را آرام کنند.

این خاخام صهیونیست افزود: اما این تلاش آنان بی فایده است زیرا مردم مصر در آستانه خوردن یکدیگر هستند. به نظر من در آینده ای نزدیک جنگ داخلی در مصر به راه خواهد افتاد.

«نیر بن آرتسی» در ادامه گفت: مردم مصر اکنون صبر کرده اند که ببینند دولت جدیدی که روی کار آمده چه کاری برایشان خواهد کرد. اما به محض اینکه وضع اقتصادی آنها بدتر شود، صبرشان به لب خواهد رسید و خواهند فهمید که همه چیز یک بازی بوده و به جای دولت خواهند افتاد.

وی افزود: در آن صورت جنگ داخلی در مصر آغاز خواهد شد و این کشور به سوریه ای دیگر تبدیل می شود. البته همه این وقایع به خواست خدا رخ خواهد داد!

گفتنی است «نیر بن آرتسی» پیش از این پیش بینی کرده بود که اعراب به جان هم خواهند افتاد و در آن صورت رژیم "اسرائیل" به راحتی و در امنیت و ثبات کامل به زندگی خود ادامه خواهد داد. عملی کردن این پیش بینی، از طریق تلاش برای راه اندازی جنگ شیعی – سنی در عراق آغاز شد اما نتیجه نداد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com