وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

داستان خانه نشینی یک عالم از زبان جریان انحرافی

اگر فرض را بر عدم صحت و سلامتی ایشان بگیریم معلوم نیست تکلیف حضور ایشان با ویلچر در دیدار با نمایندگان و حضور در همایش های مرتبط با موسسه شان چه می شود و از همه مهمتر حکمی که اطرافیان وی در جمع های خصوصی برای او با عنوان "قائم مقام رهبری" مطرح کردند به کجا خواهد رسید؟! آیا میوه شجره خبیثه تحجر و منحرفین از احمدی نژاد، چیزی جز یک هلوی بی نمک خواهد بود که بر اساس تکلیف قطب فرقه، احساس مسئولیت کرده و وزن حقیقی این حضرات را در انتخابات پیش روی به رخ ..
همزمان با پروژه تخریب علامه مصباح یزدی از سوی باند هاشمی رفسنجانی؛ رسانه های قارچ گونه منتسب به جریان نفوذی در بدنه دولت که این روزها ماموریتی جز دلسردی مردم و به حاشیه کشاندن خدمات دولت خدمتگزار ندارند؛ از هیچ توهین و افترائی علیه بزرگان نظام و انقلاب صرف نظر نکرده و سعی می نمایند تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، برای برون رفت از انزوای گرفتار شده در آن و محق جلوه دادن منحرفان و القای سیاست این همانی جریان انحرافی و دولت، نه تنها از مرز قانون بلکه از مرز اخلاق و شرع نیز بگذرند و زشت ترین توهین ها و اتهامات را علیه بزرگان انقلاب به کار گیرند.
 

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سایت (الف. ک) از رسانه های حامی جریان انحرافی با سوء استفاده از سخنان حضرت امام خامنه ای در تقدیر از کلیت خدمات دولت نه تنها سعی کرد که دستاوردهای دولت نهم و دهم را همان دستاوردهای جریان انحرافی معرفی کند و به تبع، تائیدات ولی امر مسلیمن در قبال خدمات دولت را تایئد جریان انحرافی قلمداد کند بلکه پا را فراتر گذاشته و اخلاق و قانون و شرع را نیز با ادبیات سخیفانه خود زیر پا گذاشته است.

این سایت علامه مصباح یزدی که از سوی مقام معظم رهبری به مطهری زمان تعبیر شده اند را " قطب فرقه منحرفان" خواند و نوشت: "بیانات علنی و کاملا صریح امام خامنه ای (روحی فداه) در دیدار با هیئت دولت و دفاع جانانه از "دولت دهم"، راه توجیه گران کج اندیش را به خوبی سد کرد تا این حمایت داهیانه برای منحرفین از مسیر انقلاب به مثابه آخرین چراغ قرمز و دوربرگردان پیش از رسیدن به مرز بدون بازگشت و سقوط در دره فتنه باشد."

رسانه این جریان که همچنان از شکست خفت بار جریان نفوذی در طرح و برنامه دوران خانه نشینی آقای احمدی نژاد در کما به سر می برد؛ ادعای عجیبی و جالبی را مطرح کردو سعی کرد با ادبیات و منطق سخیف خود، عدم شرکت حضرت علامه مصباح یزدی در اجلاس خبرگان رهبری که بدلیل وضعیت نامناسب جسمی وی بود را همسان با افتضاح و خیانت این جریان در طرح و برنامه خانه نشینی آقای احمدی نژاد معرفی کند و در ادامه سعی در توجیه خانه نشینی آقای احمدی نژاد و زشت جلوه دادن عدم حضور علامه مصباح یزدی در اجلاس خبرگان رهبری کند و اینگونه بنویسد: "اما گویا این موضع گیری شفاف ( اشاره به تائیدات حضرت امام خامنه ای در قبال دولت ) به مذاق برخی خوش نیامد، تا جایی که از حضور در یکی از مهمترین اجلاس های کشور سرباز زده و به خانه نشینی روی آورده اند، خانه نشینی که البته با خانه نشانی مظلومانه رئیس جمهور زمین تا آسمان تفاوت دارد."

البته از جیره خواران و خائنانی که سعی دارند؛ ساده زیستی، تلاش و اخلاص رئیس جمهور و سایر دولتمردان خدمتگزار را به حساب منحرفین نفوذی در بدنه دولت بنویسند؛ بیش از این انتظار نمی رود که عدم حضور یک عالم ولایی و انقلابی در یک اجلاس داخلی را که بخاطر وضعیت نامناسب جسمی اتفاق افتاد و در چنین مواقعی نه تنها شرع بلکه عقلا و نیمه عقلا نیز از چنین شخصی رفع تکلیف می کنند را از طرح خائنانه یک جریان منحرف برای به چالش کشیدن نظام و مقابله با امر ولی امر مسلمین زننده تر جلوه دهند.


 

این رسانه در ادامه مطالب توهین آمیز دیگری را مطرح کرد که در ادامه به اصطلاع می رسانیم و پاسخ آنرا به کاربران فهیم " بی باک" واگذار می کنیم.

این رسانه نوشت: "نوع موضع گیری های منحرفین از احمدی نژاد در سال ۹۰ به قدری تند و بی محابا شده بود که بسیاری به این سبک از اظهار نظر انتحاری علیه دولت اشکال گرفته و آن را به مثابه خراب کردن همه پل های پشت سر، قلمداد نمودند. علامه با بصیرت که بر اساس مسموعات، دولت و شخص رئیس جمهور محترم را طلسم شده دانست، ترجیح داد بهانه درد زانو را پوششی برای حفظ منویات "ضد انحراف" خود کرده و به این بهانه به نوعی بر مواضع خود نسبت به "خطرناک ترین خطر از صدر اسلام" پافشاری داشته باشد. گویا حضور در افتتاحیه طرح موسوم به "ولایت" آن هم در هزار و چند کیلومتری قم، راحت تر از حضور در اجلاسی که همین بیخ گوش وی در تهران برگزار میشد، بود. این در حالی است که وی در انتخابات مجلس برای رای دادن به یاران خود به تهران آمد و با همسر مکرمه خود رای شان را به صندوق انداختند، هرچند سر لیست های ضد انحراف ایشان رای عدم صلاحیت از مردم دریافت کردند و با حقارت از گردونه رقابت جا ماندند. این عدم حضور باعث شد تا حرف و حدیث های فراوانی پیرامون چرایی غیبت وی در محافل خصوصی شکل بگیرد. بسیاری از خود سوال می کنند چه شده که علامه به پابوسی مولای خود نمی آید؟! آیا سخنان رهبری در دفاع از دولتی که او را "خطرناک ترین و طلسم شده" میداند، چنین واکنشی را در پی داشته است؟! مگر نه اینکه ایشان خود را مرید و ذوب در ولایت نشان میداد! البته یادمان نرود که هاشمی هم امام خامنه ای را "عشق خود" توصیف میکرد، عشقی که در اندیشه فرقه تحجر و فتنه، بیشتر از یک تعارف منافقانه برای رسیدن به هدف غایی تعبیر نمیشود، هدفی که گفتمان به ظاهر متضاد دو طرف را به نقطه اشتراک تشکیل شورای فقهی و رهبری برای غصب قدرت اول کشور وادار می کند."

این رسانه در ادامه با انتشار تمجیدهای حضرت امام خامنه ای از کلیت دولت نهم و دهم سعی کرد، سیاست کهنه " این همانی " خود را بر مخاطبان القاء کند و در ادمه بار دیگر ضمن توهین به منتقدان جریان انحرافی بنویسد: " این تعابیر صریح و بی پرده، نقطه ثقل منافقان مدعی دفاع از ولایت را هدف قرار داد تا کسانی که با نقاب عمار، خنجرهای زهرآلود را صیقل میدادند، قسمتی از کفر خفی خود را به صورت عیان به نمایش بگذارند. حضور در همایشی که نام دفاع از ولایت را یدک میکشد به موازات غیبت در اجلاسی مهم، نویدگر ورود ما به مرحله نهایی فتنه منحرفین حقیقی است، مرحله ای که به اسم دفاع از "جایگاه ولایت"، شخص ولی زمان را مورد هدف قرار میدهند. حضرت علامه به عنوان قطب فرقه منحرفان از احمدی نژاد در مقابل خدمات متقابل فتنه گران، نسخه شورای فقاهت را پیش از هاشمی برای گروه خود تجویز می کند و حالا با دفاع مستقیم و سنگین مقام رهبری از رئیس جمهور تا جایی پیش می رود که در مهمترین همایش بزرگان کشور شرکت نمی کند! وقتی چنین دولتی را بزرگترین خطر از صدر اسلام بدانی، رئیس جمهورش را سحر شده در نظر بگیری، آنها را با فرماندهی شیطان مرتبط فرض کنی و به هر مناسبتی چماق بصیرت خود را بر سر آنها بکوبی، معلوم است زمانی که رهبری از چنین شخصی حمایت کند، اینگونه به خانه نشینی روی آورده و دست به اعتراض خواهی زد! ایشان هم بسان شاگردان خویش در سایت میراث خوار نام احمدی نژاد، پول و بودجه دولت را غیر منحرف دانسته و تنها خود ایشان را بزرگترین خطر از صدر اسلام می پندارند! کما اینکه گردانندگان سایت فوق با تخلفات کاملا مستند و محرز، ده ها میلیون تومان از بودجه بیت المال و موسسه خصوصی ایران را به جیب مبارک زده و حتی حاضر به پرداخت معوقات وام ها و خرابکاری های خود نیستند. خیلی دور از انتظار نبود که نقاب نفاق از چهره مدعیان دفاع از ولایت فرو بی افتد کما اینکه به زودی این ریزش ها جنبه ای عینی تر به خود خواهد گرفت و سقوطی که در سال ۸۹ و ۹۰ برای حامیان گفتمان انقلاب محرز شد، برای عوام هم قابل مشاهده خواهد بود."


 

این رسانه جریان انحرافی در ادامه هتاکی های خود؛ از میوه ممنوعه دروغ پراکنی نیز بهره برده و با استعانت از شایعات و مسائل کذب مطرح شده از زبان برخی نزدیکان آقای هاشمی رفسنجانی؛ درست همان خط منحرف فتنه را تکرار کرده و در ادامه نوشت: " اگر فرض را بر عدم صحت و سلامتی ایشان بگیریم معلوم نیست تکلیف حضور ایشان با ویلچر در دیدار با نمایندگان و حضور در همایش های مرتبط با موسسه شان چه می شود و از همه مهمتر حکمی که اطرافیان وی در جمع های خصوصی برای او با عنوان "قائم مقام رهبری" مطرح کردند به کجا خواهد رسید؟! آیا میوه شجره خبیثه تحجر و منحرفین از احمدی نژاد، چیزی جز یک هلوی بی نمک خواهد بود که بر اساس تکلیف قطب فرقه، احساس مسئولیت کرده و وزن حقیقی این حضرات را در انتخابات پیش روی به رخ شیخ مهدی کروبی خواهد کشید!؟ با اتمام حجت امام بر متحجران، دیگر بهانه ای برای مدارا با منحرفان متقلب و دزدان نام و نشان احمدی نژاد باقی نمانده است، اگرچه آنها در ۸ سال قبل درجازده و از گفتمان روز احمدی نژاد و انقلاب جا مانده اند، اما می توان حدس زد که خروج آنها بر امام به زودی فتنه نهروان را رقم خواهد زد. تنها یک تلنگر دیگر کافی است تا چهره کریه نفاق از پشت این نقاب دفاع از ولایت فرو افتد. خوارج نوین به زودی به نام دفاع از "جایگاه ولایت فقیه" بر نائب امام زمان (عج الله) خروج خواهند کرد."

گفتنی است در همین راستا سایت صراط نوشت:

" یکی از سایت های تازه تأسیس حامی دولت در تازه ترین مطلب منتشره خود با وارد کردن کردن اتهاماتی بی پایه و اساس به علامه مصباح یزدی خط کنایه های طعنه آمیز احمدی نژاد در مصاحبه اخیر تلویزیونی اش را به این استاد حوزه علمیه پی گرفته است .

به گزارش سرویس سیاسی صراط، سایت مذکور در این مطلب ، توهین های بی سابقه ای را نسبت به آیت الله مصباح یزدی بیان کرده است و حتی با به کار بردن الفاظی چون منافقان مدعی ولایت عملا وارد هتاکی به شخصیت این مرجع بزرگوار شده اند . شرکت نکردن علامه مصباح در اجلاس اخیر خبرگان رهبری که بارها در رسانه های مختلف عنوان شده بود به دلیل اوضاع جسمی ایشان است بهانه ای برای حمله های بی شرمانه طرفداران دولت به فردی شده است که رهبر معظم انقلاب تعابیر متحیر کننده ای درباره علم و بصیرت ایشان به کار برده اند .

به نظر می رسد خط این توهین بی سابقه با چراغ سبز رئیس جمهور در مصاحبه اخیرش آغاز شده است و کار را به جایی رسانده که فعالان رسانه ای طرفدار دولت شرکت نکردن این عالم در آخرین اجلاس خبرگان را در تحلیلی مضحک، دلیل خانه نشینی وی در واکنش به تعریف و تمجید های رهبری گرانقدر انقلاب پنداشته اند .

اساساٌ حضور نیافتن تعدادی از اعضای خبرگان رهبری در هر دوره برگزاری اجلاس های این مجلس، امری کاملا طبیعی است چرا که به دلایل مختلفی همچون، کسالت، شرکت در جلسات از پیش تعیین شده و یا موارد دیگر در هر دوره اجلاس تعدادی غائب به چشم و از همین رو علامه مصباح هم به دلیل عارضه زانو که در ماه های اخیر به سراغ این عالم آمده است نتوانسته اند در تهران حضور یابند .

از سوی دیگر توجیه رسانه حامی دولت برای بزرگ نمایی حضور نیافتن آیت الله مصباح در اجلاس اخیر حضور ایشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران برای رأی به جبهه پایداری و یا شرکت نکردن در اجلاس به بهانه دیدار نکردن با رهبر انقلاب اسلامی است حال آنکه دست اندر کاران سطحی نگر این سایت باید بدانند که اولاٌ اردیبهشت ماه امسال که زمان برگزاری انتخابات بود ایشان هنوز به بیماری گرفتار نشده بودند و ثانیا دیدارهای علامه با رهبر فرزانه انقلاب محدود به دیدارهای خبرگان نبوده بلکه بسیاری از دیدارهای بین این دوبزرگوار به صورت خصوصی و به دور از هیاهوی رسانه ایی در تهران و قم صورت می پذیرد .

همچنین تلاش برای هاشمی سازی از علامه مصباح و اصرار در جهت نزدیک نشان دادن مواضع و حرکات وی با اکبر هاشمی رفسنجانی نیز قابل تأمل است . این سایت وابسته به حلقه انحرافی، علامه مصباح و طرفدارانش که امروز به برخی سیاست های دولت معترض هستند را خوارجی نامیده که به زودی جنگ نهروان را رقم خواهند زد .

به نظر می رسد روند اشتباهات دولت در سال پایانی فعالیت آن و تلاش طرفداران برای بقاء در انتخابات سال آینده فضا را به سمتی برده است که این افراد با دست پیش گرفتن در فضای سیاسی تلاش دارند با تخریب شخصیت های حقیقی انقلاب در جنگ قدرت خود پس نیفتند و کسانی را که روزگاری به مدد حمایت آن ها به صندلی هایی رسیده اند از میان بردارند تا با اهداف خود برسند .

لازم به یادآوری است در برهه حساس تبلیغات نهمین و دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یکی از نقاط قوت و اطمینان بخش محبوبیت دکتر احمدی نژاد، حمایت تمام قد آیت الله مصباح یزدی از ایشان بود ."

شایان ذکر است در اواخر سال گذشته جلسه ای با حضور مشاور اقتصادی کروبی( مالک یک کارخانه بزرگ روغن نباتی ) و تعدادی از کاندیداهای رد صلاحیت شده در منزل لیدر جریان انحرافی برگزار شده است.

در این جلسه لیدر جریان انحرافی با ابراز رضایت از کشیده شدن رقابت های انتخاباتی میان اصولگرایان و برگزاری جلسات مناظره می گوید:” باید جلسات مناظره را بیشتر و اصولگرایان را علیه یکدیگر تحریک کنیم بگونه ای که پس از پایان انتخابات هم نتوانند در کنار هم قرار بگیرند. جریان خطرناک جبهه پایداری در این انتخابات شکست خواهد خورد و جریان منسوب به(آیت الله) مصباح برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف خواهد شد.نتیجه و محصول این اختلافات را ما در انتخابات آینده ریاست جمهوری درو خواهیم کرد. "

گفتنی است؛ پس از توهین های مکرر برخی سیاست زدگان از جمله علی مطهری، تیمور علی عسگری و تعدادی دیگر به علامه مصباح یزدی و انتقاد مکرر "بی باک" در قبال عدم برخورد با هتاکان به علامه مصباح یزدی و در مقابل برخوردهای عجیب و تند با برخی منتقدین مسئولین سیاسی، دیروز رئیس دستگاه قضا در جمع دانشجویان در دستور و سخنانی قابل تقدیر در پاسخ به سئوال یک دانشجو در این رابطه اعلام کرد : من از قبل انقلاب خدمت آقاي مصباح مي‌رسيدم و واقعا شخصيت ايشان شخصيتي مهذب و ملاست و اگر كسي توهين كرده باشد حتما لازم است برخورد شود.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com