وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش کیهان، محمدرضا خباز ضمن 2 مصاحبه با باشگاه خبرنگاران و مهر گفته است: هاشمي نه به معناي كامل اصولگراست و نه اصلاح طلب بلكه مجموعه نيروهاي معتدل دو طيف را قبول دارد و با آنان در ارتباط است.

خباز با اشاره به تشكيل مثلث انتخاباتي هاشمي، ناطق و خاتمي، افزود: براي برگزاري هر چه باشكوه تر انتخابات و به ميدان آمدن تمامي نيروها بايد مثلث انتخاباتي ناطق، هاشمي و خاتمي تشكيل شود.

اين اصلاح طلب و نماينده سابق مجلس گفت: هاشمي رفسنجاني، ناطق و خاتمي تجربه مديريت در سطوح عالي را دارند و هاشمي به عنوان فردي فراجناحي، ناطق به عنوان اصولگرايي معتدل و خاتمي هم به عنوان اصلاح طلبي معتدل در روئوس اين مثلث حضور خواهند داشت.


عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي خاطر نشان كرد: ممكن است از ميان اين سه نفر، كانديداي رياست جمهوري هم انتخاب شود اما اين مسئله بايد براساس اتفاق نظر آنان باشد.

وي با بيان اينكه اصلاح طلبان تاكنون هيچ نشست مشتركي براي انتخابات نداشتند و تصميمي اتخاذ نكرده اند، گفت: هاشمي بايد سكاندار انتخابات باشد و مجموعه نيروهاي دلسوز را دور هم جمع كند.

وي در توضيح مثلث هاشمي، ناطق نوري و خاتمي گفت: اين سه شخصيت مي توانند ليدري احزاب در زمان انتخابات را به عهده بگيرند و با جمع بندي از شرايط عمومي كشور وفاق ملي ايجاد كنند.

وي افزود: اين مثلث اگر به صحنه بيايد با هم افزايي كه با يكديگر دارند مي توانند با هماهنگي ديگر نيروها و شخصيت هاي انقلابي فردي ولايي و متعهد را براي رياست جمهوري انتخاب كنند.

اظهارات خباز درباره ولايي و متعهد موخر كردن فردي مانند خاتمي در حالي است كه خاتمي در برهه هايي بخشي از بار محافل تجديدنظرطلب و اسناد طلب را به دوش كشيد. از سوي ديگر اين تعبير «نيروهاي معتدل دو طيف اصولگرا و اصلاح طلب» تعبيري به عافيت مغشوش و غيرواقعي است چرا كه اصولگرايان معتدل مرزبندي روشني با فتنه انگيزي و ساختارشكني دارند حال كه طيف فعال جبهه اصلاحات نقش آخرين فتنه 88 بودند و طيف منفعل آنها نيز حاشيه امنيت را انتخاب كردند و بنابراين اعتدال بعد از حوادث سال 88 دقيقا بر مبناي موضع صريح در برابر آشوب طلبان و براندازان معنا پيدا مي كند.

اصولگرايي و اصلاح طلبي حقيقي در قاموس جمهوري اسلامي ضوابط روشني دارد كه با اصول ستيزي و فسادگري قابل جمع نيست. البته آن حكيم بزرگ مي گويد «شيربي يال و دم و اشكم كه ديد / اين چنين شيري خدا هم نافريد»، اما برخي محافل سياسي نظير اصلاح طلبان منش هاي شترمرغي - نه اين و نه آن، هم اين و هم آن- را بيشتر مي پسندند و به همين دليل هم پس از شكست فتنه گران نقابدار در فتنه 88 معتقدند بايد التقاطي از عناوين اصولگرايي و اصلاح طلبي را بدون احراز لوازم آن دست و پا كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com