وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه روند نزولی خود در مرحله چهارم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا، این بار شاهکاری تازه خلق کرد و برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشورمان به لبنان باخت.

به گزارش 598 به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 18:30 امروز سه شنبه در سومین دیدار خود در چارچوب مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا به مصاف تیم ملی لبنان رفت.

تیم ملی فوتبال کشورمان که تا به امروز مقابل تیم ملی لبنان تن به شکست نداده بود، نمایش‌های ضعیف خود در مسابقات انتخابی جام جهانی را کامل کرد و در شاهکاری تازه با یک گل مقابل سرخپوشان لبنانی تن به شکست داد.

ملی پوشان فوتبال ایران که برای زدن گل به تیم لبنان برنامه‌ای نداشتند و در زمین ناهموار ورزشگاه اسپورت سیتی شهر بیروت گرفتار آمده بودند در دقیقه 27 دروازه‌شان باز شد. در فاصله 18 دقیقه مانده به پایان نیمه اول تیم لبنان صاحب یک ضربه کاشته از جناح چپ شد که توپ ارسالی در میان غفلت و اشتباه مدافعان ما به "رضا عنتر" رسید تا او به راحتی دروازه سیدمهدی رحمتی را بازکند.

بعد از این گل تیم کشورمان حملاتی احساسی و بی برنامه روی دروازه لبنان داشت اما زهر این حملات به اندازه ای نبود که دروازه تیم یکصد و بیست و چهارم فیفا باز شود و نیمه نخست با برتری یک برصفر تیم لبنان به اتمام رسید.

در نیمه دوم کارلوس کی‌روش احسان حاج صفی و محمد قاضی را به جای پژمان نوری و کریم انصاریفرد به میدان فرستاد تا شاید با حضور آنها گره‌ای از مشکلات تیم ملی باز شود اما نه تیم ملی یارای گلزنی به تیم لبنان را داشت و نه دفاع این تیم پا پس می‌کشید.

تیم کشورمان در نیمه دوم صاحب شانس‌هایی هم شد اما بدشانسی، دروازه بانی سرپنجه به نام "عباس حسن" و البته مدافعانی که با تمام وجود از دروازه خود دفاع می کردند، مانع از گلزنی شاگردان کی روش به تیم لبنان شد.

در نهایت تیم ملی فوتبال کشورمان با یک گل به لبنان باخت و روند نزولی خود در مرحله چهارم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا را تداوم بخشید. تحمل این شکست وقتی ناگوارتر می شود که متوجه شوید لبنان تا به امروز ملی پوشان فوتبال ایران را شکست نداده و حتی موفق به گلزنی به تیم کشورمان نشده بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حسین ماهینی، هادی عقیلی، پژمان منتظری، پژمان نوری (احسان حاج صفی - 46)، جواد نکونام (کاپیتان)، علی کریمی، محمد نوری، محمدرضا خلعتبری(محمد غلامی- 68)، مسعود شجاعی و کریم انصایفرد (محمد قاضی - 46) به مصاف لبنان رفت. ملی پوشان ایران که در تیم های لیگی رقم های میلیاردی دریافت می کنند در چند روز اخیر رسانه ها را تحریم کرده بودند و با آنها مصاحبه نمی کردند چرا که اعتقاد داشتند موفقیت المپیکی ها نباید به رخ آنها کشیده شود.

قضاوت دیدار تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران برعهده "تان های" از چین بود. او در این بازی به "محمد حیدر"، "عباس حسن" و "محمد قسام" از تیم لبنان و پژمان نوری و محمد نوری از تیم ایران کارت زرد نشان داد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با تحمل شکست در دیدار مقابل لبنان چهار امتیازی ماند و از رده دوم جدول گروه A مسابقات تکان نخورد اما تیم شاگردان "بوکر" آلمانی با چهار امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ایران در رده چهارم جدول این گروه باقی ماندند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com