وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه از تاکیدات قرآن است که بزرگان دین باید هجرت کنند گفت: بسیاری از روحانیون کشور برای فراگرفتن علم و طلبگی به شهرهای مقدس عزیمت می‌کنند که پس از پایان رغبتی به بازگشت به زادگاه خود ندارند و این مسئله باعث شده که مساجد ما فاقد ائمه جمعه باشند.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری که نهضتی عظیم در مسجد‌سازی ایجاد کنیم و از مستحبات بپرهیزیم و به واجبات بپردازیم خاطرنشان کرد: همه شرایط محیا است ولی برای ساخت مساجد عزم جدی وجود ندارد و این باعث شده وضع نماز و مسجد در کشور مناسب نباشد.
رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره حدیث ثقلین و ضرورت توجه به قرآن و عترت گفت: در تهران و حومه ۱۹هزار جلسه عزاداری وجود دارد ولی چرا این تعداد جلسه تفسیر قرآن نداریم تا مردم با قرآن نیز آشنا شوند؟
قرائتی با اشاره به کم کاری هایی که در حوزه تبلیغ دین انجام می شود با اشاره به داستان حضرت یوسف(ع) گفت: اگر یوسف دین را به مردم نشان دهیم مردم دستهایشان را می برند و دین دارتر می شوند.
وی با اشاره به فعالیت هایی که در چند سال اخیر در زمینه احیای فریضه زکات انجام شده است گفت: امسال ۱۰۰میلیارد زکات در کشور جمع آوری شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:مقام معظم رهبری, آزادگان,سرافراز,یاوران انقلاب اسلامی,رهنمودهای بزرگان,استقامت و پایداری,روزقدس , دفاع از فلسطین و آرمان فلسطین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com