وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

کوچولو کوچولو کجایی
چرا پیش ما نیایی
تو که مثه من بچه ای
بچه ی تو کوچه ای
کوچه که جای بازی نیست
مامان و بابش راضی نیست
کوچولو کوچولو کجایی کجایی کجایی
چرا پیش ما نیایی نیایی نیایی
شاید این جمعه بیاید شاید
شاید این جمعه بیاید شاید
شاید این جمعه بیاید شاید
شاید این جمعه بیاید شاید
آاااخ آغا جان
شاید این جمعه بیاید شاید
این ها همه یک جورایی از نقص بشریت طاقت مرگ و نداریم راجع بهش میگیم نظریه پس قرار نیست بیاد الاف کردن همه مون و در Nighty seventy night لولو ها بردن ممه مون و...
کوچولو کوچولو کوچولو کجایی
چرا پیش
چرا پیش ما
چرا پیش ما نیایی
تو که مثه من
تو که مثه من
تو که مثه من بچه ای
بچه ی تو
بچه ی تو
بچه ی تو کوچه ای...
داروین کتابش چاپ شده ما نخریدیم
اصالت آقایون و خون دیدیم
خون دیدیم و چیزی ندیدیم و این خر دجال کی میاد کی میاد پس میاد کعبه ی آمال کی میاد کی میاد کی میاد
کوچولو کوچولو کوچولو کجایی
چرا پیش ما
چرا پیش ما
چرا پیش ما نیایی
تو که مثه من
تو که مثه من
تو که مثه من بچه ای
بچه ی تو
بچه ی تو
بچه ی تو کوچه ای...
زیرِ بار باور له نه چه چه نه چه
آکنده شدیم
نه کدخدای ده که ...
زیرِ زورِ باور کات شدیم
مات نه همه سولفات شدیم
....
....
....
کوچولو کوچولو کوچولو کجایی
چرا پیش ما
چرا پیش ما
چرا پیش ما نیایی
تو که مثه من
تو که مثه من
تو که مثه من بچه ای
بچه ی تو
بچه ی تو
بچه ی تو کوچه ای...
ملت سال هاست میدونن چه کسی منتظر منجیه
آخرین کسی که اینو فهمید اسمش اکبر گنجیه
کوچولو کوچولو کوچولو کجایی
چرا پیش ما
چرا پیش ما
چرا پیش ما نیایی
تو که مثه من

تو که مثه من
تو که مثه من بچه ای
بچه ی تو
بچه ی تو
بچه ی تو کوچه ای
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com