وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

کیهان: بازيگر آواره ايراني (گ.ف) اين روزها براي مطرح شدن به هر كاري دست مي زند.

اين بازيگر كه در شرايط نامناسبي در فرانسه به سر مي برد در تازه ترين مصاحبه خود با نشريه انگليسي گاردين به كارگرداناني كه او را در سينماي ايران مطرح كرده اند نيز رحم نكرده و ضمن متهم كردن آنان گفته است: «اصغر فرهادي مرا شكنجه مي كرد، او در حالي كه پرده گوش من سوراخ شده بود اجازه نداد براي مداوا به بيمارستان بروم.»

 او درباره كارگردانان ايراني كه با آنها كار كرده است به خبرنگار اين نشريه گفت: «من از هر فيلمي زخمي در بدن دارم، آنها بدتر از سگ با تو رفتار مي كنند. تو بايد مانند برده كار كني.»

 اين بازيگر كه با خيال خام پيوستن به اقيانوس هاليوود پس از حضوري 10 دقيقه اي در فيلم Body Of Lies كشور را ترك كرد اكنون به فاضلاب تمدن غرب رضايت داده و در فيلم هاي مستهجن و بي اعتبار با كارگرداناني دست چندم ايفاي نقش مي كند.

او كه اين روزها به شدت سرخورده و منزوي به نظر مي رسد تقريبا دست به هر كاري مي زند تا به نحوي تحت پوشش خبري رسانه ها قرار گيرد، از نوازندگي و خوانندگي و مانكني گرفته تا ارائه تحليل هاي عجيب و غريب سياسي و....   




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:بهائیت خبیث,بی حجابی, بیحیایی,فمینیست,شیرین عبادی,گلشیفته فراهانی,انگلیس خبیث,هنرمندان ضد دین و بی هویت,رژیم اشغالگر قدس,کشف حجاب رژیم منحوس پهلوی,رضا ربع پهلوی,فتنه گران,دشمنان اسلام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com