وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


امروز خود آمریکایی ها یعنی همان دستگاه تبلیغاتی ای که گفتم در صف مقدم، و بعضی قلم به مزدهای واقعا حقیر و پست، و شاید هم یک عده گول خورده و غافل در داخل کشور ما خیال می کنند که اگر آمریکا ارتباطاتش با کشوری مثلا جمهوری اسلامی عادی شد و رابطه برقرار کردند، ناگهان همه ی مشکلات اقتصادی ملت ایران حل خواهد شد! اگر کسی این طور فکر کند، خطای عظیمی مرتکب شده است.(امام خامنه ای 12/8/1378)

دیگر جزء عادت های مالوف و روال های مرسوم مان شده است که هرچند وقت یک بار جبهه استکبار و مشتقاتش، عنان از کف دهد و شروع به بدمستی و لاطاعلات گویی کند! همانها که هرچند وقت یک بار از شدت خشم و غضب، مشی منافقانه خود را کنار می گذارند و خود را به در و دیوار هوچی گری می کوبند. از این قبیل است اقدام اخیر دولت کانادا ......

تعطیلی سفارت کشور مستعمره کانادا، گذشته از آنکه یک اقدامی فاقد سندیت و مغایر با عقلانیت دیپلماتیک بین اللملی بود؛ اسباب مسرت و شادمانی ملت ایران را فراهم آورد.

از آن روز که اظهارات ضد ایرانی نخست‌وزیر «هارپر» و وزیر خارجه کانادا، نقل محافل جهانی شد و اقدام این کشور در بستن حساب‌های شهروندان ایرانی و ... تا آن هنگام که مشارکت در تحریم ها توسط کانادا فرا‌تر از اعمال تحریم‌های سایر متکبرین در جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ما بود، مدت‌هاست رسما کانادا در قامت دشمن درجه اول ملت و دولت اسلامی ایران قرار گرفته است.

آری! دولت کانادا که قلاده ی بردگی اش به دست پیر زن حقیر انگلیسی است، آنسان که اقدامات ایران ستیزانه اش را در مسیر جنگ تبلیغاتی آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در بوق کرد، در جرگه دشمنان نظام و جبهه خبیثه استکبار قرار گرفت.



لذا ما دانشجویان انقلابی به تاسی از پیر جماران و مولایمان امام خامنه ای (حفظه الله)، قاطعانه اعلام انزجار خود نسبت به اقدام منفعلانه دولت نژادپرست کانادا و تمامی اربابان ظلم که خود را مدعی العموم انسان ها می نامند، اعلام میداریم و از مسئولان مربوطه خواستاریم تا نسبت به قطع رابطه کامل با این کشورها مصرانه اقدام کنند و در صورت اعلام اعتذار و شرمندگی توسط این کشور از رفتارهای کرنش آمیز و محافظه کارانه به شدت اجتناب نمایند چرا که ما و آنها تجاربی مشابه آنچه که در داستان ساختگی میکونوس پیش آمد را داریم و می دانیم و می دانند که دیر یا زود با سرافکندگی و شرمندگی بازخواهند گشت و چه زیباست مواجهه این شرمندگی با اقتدار روزافزون نظام اسلامی.

همچنین اعلام می داریم از آنجایی که نبض بیداری اسلامی در حصن حصین وطنمان می تپد؛ مقتضای دیپلماسی انقلابی می طلبد که به جای سازش و برقرای ارتباط با ملاعنه ی دهر و سگ های آمریکا و انگلیس، ناگزیرا به این موضوع گریز ناپذیر تن در دهیم که، مستضعفان جهان چشم امیدشان به اقدامات مسئولین نظام است تا به حول و قوه الهی ستانده شود حق آنانی که در رواق عدالت الهی تحصن کرده اند و مورد ظلم واقع شده اند چرا که مناعا للخیر معتد اثیم! و چه خیری بالاتر از فشردن دست دوستی مستضعفان عالم و مرضی رضای دوستان عمل کردن و معاندت و تبری با دشمنان اسلام و انقلاب.

والسلام علیکم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com