وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

آنها چند سال پیش برادرم را نیز تحت عنوان "تروریسم" به شهادت رساندند. سه فرزند برادرم به نام های مصطفی 10 ساله و یاسین 9 ساله و ولید دو ساله نیز بیش از یک ماه است که بدون هیچ اتهام و محاکمه ای در زندان هستند ..

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از مناطق شیعه نشین در شرق عربستان سعودی حاکی از آن است که پروژه بازداشت شهروندان شیعی تحت عناوین مختلف در عربستان ادامه دارد.

در همین راستا بامداد روز گذشته نیروهای امنیتی رژیم آل سعود یک زن عربستانی به نام «أروی بغدادی» را به همراه دو کودکش به نام های «خدیجه» پنج ساله و «أسامه» دو ساله بازداشت و روانه زندان کردند.

خانواده خانم بغدادی پس از بازداشت این سه نفر، با مرکز دفاع از حقوق بشر در عربستان سعودی تماس گرفته و اعلام کردند که اداره اطلاعات شهر جده چند روز پیش تماس گرفت و دستور داد که خانم «أروی بغدادی» به همراه دو کودک خود به این اداره مراجعه کند و در غیر این صورت منزل آنان مورد حمله و بازرسی قرار خواهد گرفت.

خانواده خانم بغدادی افزود: با توجه به اینکه خانم بغدادی دستور آنان را جدی نگرفت، نیروهای امنیتی تهدید خود را عملی کرده و به منزل آنان حمله کرده و هر سه نفر را بازداشت کردند.

گفتنی است خانم «أروی بغدادی» چندی پیش از زندان آزاد شده و به دلیل اینکه رفتار مأموران دولتی و زندان را به اطرافیانش تعریف کرده بود، او را یک بار دیگر بازداشت کردند. وی پس از آزاد شدن از زندان، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر از رفتار ضد انسانی نیروهای امنیتی رژیم آل سعود پرده برداشته بود.

وی در این مطلب نوشت: آنان پیش از این نیز پدر، مادر، برادران مرا نیز بازداشت کرده بودند. آنان حتی به خدمتکار منزل ما نیز رحم نکردند و او را بازداشت کرده بودند. آنها چند سال پیش برادرم را نیز تحت عنوان "تروریسم" به شهادت رساندند. سه فرزند برادرم به نام های مصطفی 10 ساله و یاسین 9 ساله و ولید دو ساله نیز بیش از یک ماه است که بدون هیچ اتهام و محاکمه ای در زندان هستند و خبری از آنان نداریم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com